من صورتحساب پخش ویدیوی خود را نصف کردم و شما هم می توانید

این همان کاری است که صفحات گسترده برای آن ساخته شده اند. من از اکسل استفاده می کنم و فایل هایم در OneDrive ذخیره می شوند تا بتوانم آنها را به صورت آنلاین یا در برنامه دسکتاپ مشاهده کنم. اگر در فضای ابری Google زندگی می‌کنید، از Google Sheets استفاده کنید. همچنین می توانید از OneNote، EverNote یا برنامه یادداشت برداری دیگری استفاده کنید.

در هر صورت، باید اشتراک جریان فعلی خود را لغو کنید و سپس دوباره با استفاده از پورتال ارائه دهنده تلفن همراه ثبت نام کنید تا از این تخفیف ها استفاده کنید. اما پس انداز ممکن است ارزش این زحمت کوچک را داشته باشد.

ارائه‌دهندگان پخش جریانی، مانند فروشگاه تناسب اندام محله شما، روی اعضای خود حساب می‌کنند که ثبت‌نام کنند و سپس پرداخت‌های ماهانه خود را در خلبان خودکار قرار دهند. شاید دوباره برگردید، شاید کاملاً فراموش کرده باشید که اشتراک پولی Starz یا Paramount+ دارید. اگر صورت های کارت اعتباری خود را با چشم یک حسابرس IRS بررسی نکنید، هرگز متوجه آن برداشت های ماهانه نخواهید شد.

قرار بود قطع سیم راه هوشمندی برای رهایی از قبوض گزاف کابل باشد. اما شما یک نتفلیکس را به اینجا اضافه می کنید، یک HBO Max را به آنجا اضافه می کنید، چند Hulu و Apple+ و شبکه ورزشی مورد علاقه خود را پرتاب می کنید و خیلی زود هر ماه 100 دلار به بالا پرداخت می کنید. یک استریمر هوشمند چه کاری باید انجام دهد؟

همچنین: چگونه با این افزونه خرید کروم در خرید لباس صرفه جویی کنیم

راه حل؟ خدماتی را که در آنها مشترک می‌شوید ردیابی کنید تا دقیقاً بدانید برای چه چیزی می‌پردازید. اگر از یک سرویس استفاده نمی کنید، می توانید و باید با تعصب شدید آن را لغو کنید.

AT&T شامل یک اشتراک HBO Max بدون هزینه با برخی از برنامه های نامحدود آن.

خدمات استریم در شرکت های کارت اعتباری به عنوان شریک عاشق طناب زدن هستند. این منطقی است، زیرا احتمالاً از یک کارت اعتباری برای پرداخت آن خدمات استفاده می‌کنید، و صادرکننده کارت، بخش کوچکی از هر تراکنش را به عنوان بخشی از معامله حذف می‌کند.

ممکن است بتوانید معاملات مشابهی را از کارت‌های دیگر پیدا کنید، اما گزینه محتمل‌تر، گزینه بازگشت نقدی متورم برای خدمات پخش است، با برخی از کارت‌ها بین 3 تا 6 درصد از کل صورت‌حساب را به عنوان تخفیف ارائه می‌دهند. همیشه ارزش بررسی را دارد.

گاهی اوقات یک سرویس دارای مجموعه ای از محتوا نیست که به اندازه کافی قانع کننده باشد تا اشتراک طولانی مدت را توجیه کند. اما وقتی آن سرویس یک یا دو سریال دارد که می خواهید تماشا کنید چه کار می کنید؟ این همان احساسی بود که من در مورد Hulu داشتم فقط قتل در ساختمان اوایل امسال

همچنین: 5 بهترین اپلیکیشن یادداشت برداری

همچنین: 5 بهترین دستگاه پخش جریانی

همچنین: چگونه در قبوض آب و برق با 4 دستگاه خانه هوشمند صرفه جویی کنیم

هر ارائه دهنده ای این گزینه را ارائه نمی دهد (برای مثال Netflix فقط ماهانه است)، اما ارزش آن را دارد که هر سرویسی را که در لیست شما وجود دارد بررسی کنید.

من دو سال پیش بودم امروز مجموع هزینه خدمات ویدیویی من نصف آن چیزی است که در آن زمان بود، و هرگز چیزهای سرگرم کننده برای تماشای من تمام نمی شود. در این پست به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دادم و چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.

چگونه صورتحساب پخش ویدیوی خود را کاهش دهید

Verizon یک بسته رایگان (پشتیبانی از آگهی) Hulu/Disney+/ESPN+ را با دو طرح نامحدود بالای آن. همچنین بسته به برنامه‌ای که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید شش ماه Discovery+ و Apple Music دریافت کنید.

اگر شما یک مدل برتر دارید کارت پلاتینیوم امریکن اکسپرسیکی از مزایای شما یک اعتبار ماهانه 20 دلاری برای یک سرویس پخش است که می توانید آن را برای Disney+، Hulu، ESPN+، یا بسته ای حاوی هر سه سرویس اعمال کنید. طاووس نیز در لیست خدمات ویدئویی واجد شرایط قرار دارد.

همچنین: چگونه با خرید آنلاین صورتحساب مواد غذایی خود را کاهش دهیم

به عنوان مثال، T-Mobile، a لیست طولانی تخفیف های پخش جریانی. با یک طرح Magenta یا Magenta Max، «Netflix on Us»، Apple TV+ (حداقل برای شش ماه)، Paramount+ (برای یک سال) و ۱۰ دلار تخفیف در هزینه اشتراک ماهانه YouTube TV دریافت می‌کنید. این مبلغ به بیش از 30 دلار در ماه می رسد. (و بله، برنامه های Magenta 55+ واجد شرایط هستند.)

اگر انگیزه دیگری برای بررسی منظم آن لیست می‌خواهید، مجموعه‌ها و رویدادهایی را که تماشا می‌کنید یا قصد تماشای آن را در هر سرویس دارید، یادداشت کنید.

نکته مهم این است که آن لیست را تهیه کنید و سپس به یاد داشته باشید که حداقل یک بار در ماه آن را بررسی کنید.

برای مثال، اگر می‌دانید که می‌خواهید هر ماه مشترک HBO Max شوید، چرا باید هر ماه 10 دلار (برای طرح پشتیبانی‌شده از آگهی) یا 15 دلار (برای طرح بدون آگهی) بپردازید. خرید اشتراک سالانه که به طور موثر به شما دو ماه رایگان می دهد؟

برخی از سرویس های پخش انگیزه قدرتمندی برای تبدیل اشتراک ماهانه شما به یک معامله سالانه پیش پرداخت ارائه می دهند.

دست در دست گرفتن کنترل تلویزیون

گتی / شان لاک / EyeEm

سرویس‌های پخش جریانی می‌دانند که مردم به طور فزاینده‌ای محتوای آن‌ها را در تلفن‌ها و تبلت‌ها تماشا می‌کنند، به این معنی که آنها مشتاق هستند تا معاملات تبلیغاتی را با ارائه‌دهندگان تلفن همراه قطع کنند. با استفاده از این معاملات می توانید در پول خود صرفه جویی کنید.

و در اینجا یک نکته برای جلوگیری از پرداخت تصادفی برای یک ماه دوم وجود دارد زیرا فراموش کرده اید که لغو کنید. پس از پرداخت و فعال کردن اشتراک ماهانه خود، به داشبورد سرویس بروید و آن را لغو کنید. بازپرداخت دریافت نخواهید کرد. در عوض، اخطاری دریافت خواهید کرد که می‌توانید تا پایان ماه به تماشای آن ادامه دهید. فقط مطمئن شوید که قسمت آخر را قبل از تمام شدن ساعت تماشا کرده اید. یادآوری های تقویم و/یا الکسا می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/i-cut-my-video-streaming-bill-in-half-and-so-can-you/#ftag=RSSbaffb68

راه حل ساده: زمانی که هر قسمت در دسترس است، برای اشتراک ماهانه ثبت نام کنید، سریال را قبل از تمام شدن ماه خود به صورت افراطی مصرف کنید و سپس آن را لغو کنید.