اپل از آیپد جدید «کاملاً بازطراحی شده» خود برای سال 2022 رونمایی کرد

اپل می گوید تراشه A14 bionic نسبت به نسل قبلی 20 درصد افزایش عملکرد CPU و 10 درصد بهبود گرافیک را ارائه می دهد که باعث می شود برای کارهای روزمره در محل کار، مدرسه یا خانه سریعتر و کارآمدتر شود.

لوازم جانبی جدید برای آی‌پد بازطراحی‌شده شامل صفحه کلید جادویی جدید و جداشدنی است که کلیدهای اندازه کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای اولین بار برای آی‌پد، یک ترک‌پد بزرگ. کاربران همچنین می توانند میانبرها را برای کارهای روزمره پیکربندی کنند.

دوربین در iPad جدید نیز تغییر کرده است – برای اولین بار در یک تبلت اپل، دوربین جلو اکنون در امتداد لبه بلند دستگاه قرار دارد. اپل توضیح می دهد که این تغییر با در نظر گرفتن تماس های ویدیویی و ضبط انجام شده است.

آی‌پد جدید همچنین با پشتیبانی جدید از اتصالات Wi-Fi 6، اتصال سریع‌تری را ارائه می‌کند، در حالی که طبق گفته اپل، مدل‌های 5G سلولی به کاربران آی‌پد اجازه می‌دهند تا حداکثر سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه را برسند. در همین حال، یک پورت USB-C از طیف گسترده‌تری از لوازم جانبی و زمان‌های شارژ سریع‌تر در صورت استفاده با آداپتورهای شارژ با توان بالاتر پشتیبانی می‌کند.

صفحه کلید جادویی کاملاً جدید برای iPad جدید بازطراحی شده.

تصویر: اپل

apple-ipad-10th-gen-hero-221018-full-bleed-image-jpg-large

مدل‌های Wi-Fi iPad جدید با قیمت پایه 449 دلار (ایالات متحده) و مدل‌های Wi-Fi + Cellular از 599 دلار (ایالات متحده) در دسترس هستند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-reveals-the-new-completely-redesigned-ipad/#ftag=RSSbaffb68

ویژگی‌های جدید اضافه شده به iPadOS 16 شامل امکان ویرایش یا عدم ارسال پیام‌هایی است که اخیراً در پیام‌ها گفته شده است و همچنین پیام‌هایی که اخیراً حذف شده‌اند را بازیابی کنند. در همین حال، Live Text از هوشمندی روی دستگاه برای تشخیص متن در تصاویر در سراسر سیستم استفاده می‌کند و این ویژگی اکنون به ویدیو می‌آید و متن را در فریم‌های ویدیویی متوقف شده کاملاً تعاملی می‌کند.

دوربین جلویی Ultra Wide افقی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و میدان دید 122 درجه است، در حالی که دوربین عقب عریض 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته در iPad عکس‌هایی با وضوح بالا و ویدیوی 4K ارائه می‌دهد.

آی پد جدید است از امروز می توانید از اپل سفارش دهید و از چهارشنبه 26 مهرماه در فروشگاه ها عرضه می شود.

صفحه نمایش جدید Liquid Retina دارای وضوح 2360×1640 پیکسلی نزدیک به 4 میلیون پیکسل است و تا لبه‌های تبلت گسترش می‌یابد، به این معنی که کاربران صفحه نمایش بیشتری برای برنامه‌ها و بازی‌ها دارند – در حالی که آی‌پد جدید را تقریباً به اندازه مدل‌های قبلی نگه می‌دارد.

مجهز به تراشه A14 Bionic و در چهار رنگ موجود است. آی پد جدید چیزی را که اپل توصیف می کند به عنوان عملکرد سریعتر و بهره وری انرژی برای کارهای سخت ارائه می دهد، در حالی که عمر باتری تمام روز را ارائه می دهد.

آی‌پد جدید 2022 اپل از 449 دلار شروع می‌شود.

اپل نسخه جدیدی از آیپد خود را معرفی کرده است که دارای طراحی مجدد کاملاً جدید با صفحه نمایش 10.9 اینچی مایع شبکیه چشم در کنار بهبود عملکرد، ویدیو و موارد دیگر است.

صفحه کلید به طور مغناطیسی به رابط هوشمند در لبه iPad متصل می شود، که برق و داده را فراهم می کند، به این معنی که هرگز نیازی به شارژ یا جفت شدن ندارد.

گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آی‌پد کاملاً بازطراحی‌شده را به پیشرفته‌ترین مجموعه آی‌پد خود تا کنون بیاوریم».

apple-ipad-10th-gen-magic-keyboard-folio-apple-pencil-221018-big-jpg-large

آی‌پد جدید اپل کاملاً مستعفی در چهار رنگ موجود است.

تصویر: اپل