اولین نگاه دوچرخه برقی Zectron: سواری یک هفته ای با پتانسیل های زیاد

بیشتر: بهترین دوچرخه های برقی: دوچرخه های الکترونیکی برتر برای رفت و آمد

خط پایین

صفحه نمایش 3.9 اینچی در مرکز فرمان تعبیه شده است و برای سهولت در هنگام سواری در خارج از منزل تا سطح روشنایی بالایی روشن می شود. من دوچرخه های الکترونیکی با صفحه نمایش کم نور را آزمایش کرده ام که اغلب در نور مستقیم خورشید ناخوانا هستند. اینجا اینطور نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم. تنها مشکلی که در حال حاضر با نمایشگر دارم این است که می توانید سیستم واحدها (SI) را تنظیم کنید.

Ebike Zectron تا شده

منفی

  • صدای دکمه بلند
  • در دسترس بودن محدود است

اگر دوچرخه برقی می‌خواهید که به ندرت مجبور به شارژ کردن آن شوید و دوچرخه‌ای که به ندرت مجبور به پدال زدن آن هستید، Fiido L3 یک گزینه عالی است. گزینه های تاشو زیادی دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/zectron-ebike-first-look-a-week-long-rider-with-a-lot-of-potential/#ftag=RSSbaffb68

یک صفحه نمایش 3.9 اینچی در دسته فرمان تعبیه شده است.

متیو میلر/ZDNET موتور هاب عقب Zectron ebike دارای 350 وات است

با توجه به اینکه بازار چقدر اشباع شده است، تلاش برای فهمیدن اینکه کدام دوچرخه الکترونیکی را بخرید می تواند بسیار سخت باشد. دوچرخه الکترونیکی جدید Zectron که برای اولین بار راه اندازی شد Indiegogo، طراحی منحصر به فرد قاب تاشو با نمایشگر تعبیه شده، نورهای شگفت انگیز روشن و نوید ویژگی های فناوری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مکان دوچرخه خود را ردیابی کنید. این شرکت همچنین می گوید که دوچرخه برقی با یک بار شارژ می تواند تا یک هفته دوام بیاورد. اینها چند وعده بزرگ برای محصولی است که هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.

چراغ جلو نصب شده و آماده خروج از جعبه است. چراغ عقب بزرگ و درخشان در قسمت عقب قاب اصلی نصب شده است و هنگامی که ترمز را فشار می دهید به طور خودکار روشن می شود.

در نهایت، یک موتور قدرتمند 350 واتی در مدل آمریکایی با حداکثر سرعت دریچه گاز 20 مایل در ساعت وجود دارد. من توانستم به آن سرعت برسم و به لطف کمک پدال و سیستم دنده 7 سرعته شیمانو به سرعت 10 مایل در ساعت در تپه های بسیار شیب دار برسم.

چراغ عقب روشن است و به عنوان چراغ ترمز نیز عمل می کند

متیو میلر/ZDNET

قاب منحصر به فرد و سیستم شوک به گونه ای طراحی شده است که تجربه سواری راحت را برای سوارکار فراهم کند – حتی برای دوره های طولانی. صندلی توسط قاب و کمک فنر تعلیق شده است، بنابراین وقتی از جاده های پر دست انداز عبور می کنید، احساس ناآرامی کمتری در سواری به شما می دهد. هنگامی که دوچرخه ارسال می شود، خریداران می توانند شوک های تعلیق با اندازه های مختلف را برای تطبیق با اندازه خود انتخاب کنند. این یک لمس خوب است که دوچرخه الکترونیکی را کاربر پسندتر می کند.

نمایشگر و دسته دوچرخه Zectron

تا شده و آماده بسته بندی است.

متیو میلر/ZDNET

برای چند هفته گذشته، من در حال سوار شدن بر روی یک نمونه اولیه از مدل بوده ام دوچرخه الکترونیکی Zectron، و حتی سواران دیگری آن را آزمایش کرده اند تا نظرات خود را در مورد عملکرد آن جمع آوری کنند. از آنچه تاکنون دیده ام، راحتی سواری، کمک باتری قدرتمند و پاسخگویی به پیچ ها چیزی است که Zectron را از بقیه بازار جدا می کند. اما آیا آنقدر جلا داده شده است که سرمایه شما را تضمین کند؟

مشخصات فنی

قاب آلیاژ منیزیم
اندازه موتور موتور گیربکس 350 وات براشلس
دستیار پدال پنج سطح
دامنه 70 مایل کمک پدال. گزینه باتری خارجی 150 مایلی
حداکثر سرعت 20 مایل در ساعت
ظرفیت باتری 36 ولت 417.6 وات ساعت
نمایش دادن یکپارچه 3.9 اینچ
چراغ ها LED جلو و عقب ارائه شده است
چرخ دنده ها شیمانو 7 سرعته
ترمز دیسک هیدرولیک
گلگیرها جلو و عقب در هنگام خرید اختیاری است
مقاومت آب IPX4
لاستیک ماشین 20 اینچ 2.125 اینچ با چرخ های ماگ
اندازه تا شده 33*25*31 اینچ
سواری، باز شده، اندازه 59*26*42 اینچ
ظرفیت بار 265 پوند
وزن دوچرخه 55 پوند

جعبه گشایی و اولین نگاه

تا آنجا که عمر باتری ادامه دارد، امتیاز 74 مایلی Zectron با این فرض است که دستیار پدال را روشن کرده باشید. این محدوده به وضوح بر اساس اندازه سوارکار، زمین و روش پیشرانه استفاده شده متفاوت است، اما دوچرخه به وضوح با در نظر گرفتن استقامت طراحی شده است. من در طی چند هفته آزمایش خود را فقط دو بار شارژ کردم و هرگز احساس نکردم که باید نگران عمر باتری باشم.

چند عنصر وجود دارد که برای آماده سازی دوچرخه پس از نصب تمام قطعات باید باز شوند. مراحل شامل:

  1. باز کردن قاب اصلی: نیمه جلوی دوچرخه را به جلو بچرخانید و قاب اصلی را تراز کنید. مکانیزم قفل فلزی را بچرخانید تا قفل در جای خود قرار گیرد. اهرم قاب بزرگ است و یک دکمه رها کردن در زیر آن قرار دارد.
  2. ساقه جلو: ساقه جلو را با دسته دسته به سمت بالا بچرخانید و در جای خود قفل کنید. ساقه جلو تنظیم نمی شود و در یک ارتفاع باقی می ماند.
  3. میله صندلی را به سمت بالا بکشید: گیره قفل سریع را رها کرده و صندلی را تا سطحی که با قد شما مطابقت دارد بالا بیاورید. اگر نمی‌خواهید حالت تا شده را فشرده کنید، می‌توانید صندلی را در حالت حرکت به جلو نگه دارید.
  4. پدال ها را پایین بیاورید: پدال‌ها از وسط تا می‌شوند تا شکل ذخیره‌سازی کوچک‌تری داشته باشند، بنابراین قبل از سوار شدن حتماً آن‌ها را به پایین و در جای خود برگردانید.

امروزه دوچرخه های الکترونیکی تاشو زیادی در دسترس هستند، اما مدل Zectron به لطف سیم کشی پنهان، یکی از راحت ترین سواری ها و ظاهری تمیز و مدرن را ارائه می دهد. به اندازه کافی کوچک تا می شود تا در صندوق عقب قرار گیرد یا در کمد نگهداری شود، اما به لطف نمایشگر بزرگ، موتور قدرتمند و چرخ های ماگ به هیچ وجه ضعیف نیست.

مرور: دوچرخه الکترونیکی 800 دلاری Lectric XP Lite لذتی محض است

یک موتور هاب عقب 350 وات قدرت دوچرخه برقی را تامین می کند.

متیو میلر/ZDNET

دکمه‌های کنترل نمایشگر در سمت چپ فرمان قرار دارند، اگرچه یکی از دکمه‌های این مدل اولیه کمی خارج از مرکز است، بنابراین برای فعال کردن آن به فشار دادن موضع نیاز است. وقتی محصول رسمی منتشر می‌شود، مراقب هستم تا ببینم آیا دکمه‌ها به درستی نصب شده‌اند یا خیر.

طرفداران

مدلی که من آزمایش کردم دارای یک باتری یکپارچه و غیر قابل جابجایی با برد تبلیغاتی 74 مایل است. هنگامی که دوچرخه به طور رسمی برای فروش خرده فروشی عرضه شود، گزینه باتری خارجی در دسترس خواهد بود که برد باتری دوچرخه را دو برابر می کند. بدیهی است که این مزیت به قیمت وزن و پول اضافی است.

بیشتر: دوچرخه برقی Urtopia Carbon یک اثر هنری است که می توانید سوار آن شوید

Zectron پنج رنگ سرد ارائه می دهد – ما رنگ سیاه و زرد بامبلی را آزمایش کردیم – با قیمت شروع از 1999 دلار. شرکت در حال اجراست یک کمپین تامین مالی جمعیبا این حال، مدل پایه آن تنها 899 دلار است.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

در مورد صدایی که هنگام فشار دادن یک دکمه از صفحه نمایش می آید، متوجه شدم که برای راحتی بیش از حد بلند است. گاهی اوقات، من نیازی ندارم که همه افراد حاضر در بلوک بدانند که من سوار دوچرخه‌ام هستم. در حالی که همیشه داشتن صدای تایید عملی است، دیگرانی که در چند هفته گذشته دوچرخه سواری کرده اند دقیقا همین مشاهدات را داشته اند. Zectron به من می گوید که این قبل از انتشار تجاری تنظیم می شود، بنابراین من نیز مراقب آن خواهم بود.

چراغ ترمز Ebike Zectron

فراخوانی های من به شرح زیر است: در حال حاضر هیچ گزینه ای برای تغییر به واحدهای SI روی صفحه نمایش وجود ندارد، صدای فشار دادن دکمه بسیار بلند است، و دوچرخه با وزن 55 پوندی برای دوچرخه تاشو بسیار سنگین است. ممکن است به چند مورد از این موارد توجه شود زیرا دوچرخه همچنان برای عرضه تجاری اصلاح می شود. همچنین یک برنامه تلفن هوشمند و اتصال وجود دارد که با گزینه های آینده برای فعال کردن ردیاب در دوچرخه نیز در حال توسعه است.

نقد و بررسی: دوچرخه الکتریکی Charge Comfort 2 یک سواری نرم است که در فضاهای تنگ جا می شود

کارایی

در حالی که ارتفاع فرمان قابل تنظیم نیست، من دوچرخه را با افرادی از 5 فوت، 4 اینچ تا 6 فوت، 1 اینچ آزمایش کردم و برای همه سواران راحت بود. صندلی را می توان به گونه ای تنظیم کرد که با قد سوارکار مطابقت داشته باشد و به نظر می رسد فرمان ها به اندازه کافی بهینه قرار گرفته اند که نیازی به تراز شدن نداشته باشند.

دو جعبه برای راه اندازی دوچرخه الکترونیکی Zectron رسید، اما تجربه شما ممکن است زمانی که نسخه های تجاری نهایی برای مشتریان ارسال می شود، متفاوت باشد. یک جعبه دوچرخه را در حالت کشیده قرار داشت و دسته آن تا شده بود و چرخ جلوی آن برداشته شده بود. جعبه دیگر شامل صندلی، پایه صندلی، پایه لگد، محور جلو، پدال های تاشو و شوک قاب بود. برای آنچه ارزش دارد، بسته بندی اجزا به طور جداگانه باید به هر قسمت فضای کافی برای حمل و نقل ایمن و بدون آسیب بدهد.

یکی از جنبه هایی که از همه دوچرخه های الکترونیکی دیگری که من آزمایش کرده ام متمایز است سیم های نامرئی است. سیم‌های Zectron در داخل قاب پنهان شده‌اند به طوری که تنها چیزی که می‌بینید یک مجموعه کابل است که از دسته‌ی فرمان پایین می‌رود و سپس یک کابل کوتاه از چراغ جلو به داخل قاب می‌رود. از آنجایی که دوچرخه های الکترونیکی تا چه حد می توانند درهم و برهم باشند، از تمیزی و مدرن بودن این دوچرخه تحت تاثیر قرار گرفته ام.

راه اندازی ebike Zectron و آماده برای سواری

دوچرخه برقی Zectron آماده سواری است.

متیو میلر/ZDNET

مونتاژ دوچرخه الکترونیکی آنقدرها که دو جعبه به نظر می رسد دردسرساز نبود. به یاد داشته باشید که قاب اصلی از قبل نصب شده است، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که قطعات کوچکتر را وصل کنید — که بیشتر آنها به چیزی بیشتر از آچار آلن و/یا پیچ گوشتی نیاز ندارند. شوک فریم به قاب زیر ناحیه صندلی متصل می شود و دو نقطه ایمن به وضوح قابل مشاهده است. تمام سخت افزارها و ابزارهای مورد نیاز برای مونتاژ نهایی توسط Zectron ارائه شده است و فقط چند دقیقه طول کشید تا همه چیز را نصب کنم.