بستن شکاف های فرهنگی و مهارتی در تجربیات دیجیتالی مشتری

شغل‌های فناوری همیشه نقش‌های ساده‌ای داشته‌اند – سر به زیر، طراحی، ساخت، عیب‌یابی، عیب‌یابی بیشتر، و ماندن در بالای اطلاعیه‌های فناوری جدید. اوه، و عیب یابی بیشتر. اما زمان آن فرا رسیده است که تا حد امکان به اتوماسیون و ارائه دهندگان ابری روی بیاوریم و در نقش فناوران و رهبران فناوری تجدید نظر کنیم.

مشاهده کرد: «در دو سال گذشته، متخصصان فناوری مهارت‌های خود را برای ارائه تجربیات انعطاف‌پذیر و متحول کننده به مشتری توسعه داده‌اند. کریس ریتلر، معاون مدیریت محصول CX برای سیسکو. تیم‌های فن‌آوری با همکاری نزدیک با یکدیگر، فرآیندهای کارآمدی را اجرا کرده‌اند تا نحوه ایجاد، جذب و اولویت‌بندی تجربیات مشتری را مجدداً تصور کنند تا با تغییر اولویت‌های کسب‌وکار همگام شوند.

کلید ایجاد قوی ترین پیوندهای ممکن بین فناوری و کسب و کار است. زمانی که متخصصان فناوری می‌توانند داده‌های خود را با بخش‌های بازاریابی، فروش و سایر بخش‌های مشتری به اشتراک بگذارند، تعیین تغییرات و پیشرفت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از تجربه مشتری بهتر آسان‌تر است. شراد ورشنی، مدیر عامل شرکت OvalEdge.

تجسم داده ها به عنوان مردی که توسط اعداد و خطوط آبی احاطه شده است

iStockphoto/Getty Images

گوتی گفت که به عنوان بخشی از تغییر فرهنگی، “تفکیک بین تیم های تجاری و تیم های فناوری” ادامه دارد. “جغرافیای مختلف، بخش های مختلف، یا ساختار گزارش دهی متفاوت — [this separation] هنوز هم مانعی برای ارائه تجربیات عالی به مشتری است. برای موفقیت به ساختارهای تیمی بازطراحی شده نیاز است – این امر مستلزم ترکیبی از فناوران، صاحبان مشاغل، طراحان تجربه، کارشناسان آزمایش و مدیران پروژه است تا با هم همکاری نزدیک داشته باشند.”

ریتلر گفت: این به الگوهای استخدام نیز گسترش می یابد – نیاز به “ترکیب، توسعه و استخدام استعدادها بر اساس نیازهای آنها برای برآورده کردن نیازها برای مهارت های تجربه مشتری”. “مهارت ها برای موفقیت تحول دیجیتال اساسی هستند، زیرا تقریباً 40٪ از سرمایه گذاری موفق تحول را تشکیل می دهند.”

مانند بسیاری از چیزها، این تغییر تمرکز مستلزم تغییر فرهنگ است. ریتلر می‌گوید: «اجرای استراتژی‌های مؤثر تجربه مشتری بیش از فناوری‌هایی است که شما پیاده‌سازی می‌کنید؛ بلکه در مورد سرمایه‌گذاری در فرهنگی است که ساخت فن‌آوری‌های انعطاف‌پذیر، تطبیقی ​​و تحول‌آفرین را در اولویت قرار می‌دهد». برای رشد، کسانی که در صنعت فناوری کار می‌کنند باید در پلتفرم‌های یادگیری دیجیتال مشارکت کنند تا به یادگیرندگان امروزی کمک کنند تا به متخصصان فردا تبدیل شوند.»

همچنین: کسب و کارهای کوچک به کمک بیشتری در زمینه فناوری نیاز دارند. در اینجا 5 راه برای دریافت آن وجود دارد

همه اینها به دلیل عجله به سمت دیجیتال است که در بهار 2020 آغاز شد و متخصصان فناوری تقریباً یک شبه به حامیان تجربه مشتری تبدیل شدند.

همچنین: کم کد و بدون کد، کار توسعه دهندگان را از دو طریق بهتر می کند

همچنین: استراتژی تحول دیجیتال: 6 راه برای حفظ پروژه خود در مسیر

نقش های گسترده متخصصان فناوری ضروری است زیرا سازمان ها برای نان و کره خود به تجربه مشتری دیجیتال تکیه می کنند. گفت: “متخصصان فناوری اکنون مسئول وارد کردن شخصی سازی و اتوماسیون در راه حل های تجربه مشتری هستند.” بیا گوتی، معاون ارشد استراتژی دیجیتال و تحول در HGS.

زمان آن فرا رسیده است که آنها را به عنوان مدافعان استراتژیک تر برای تحول کسب و کار باز کنیم. کسب و کار تشخیص می دهد که این مورد نیاز است. این موضوع سازگاری با فرهنگ سازمانی، و یافتن یا توسعه مهارت هایی است که می توانند کارها را به جلو ببرند.

ورشنی گفت: «هنوز یک «گارد قدیمی» در دنیای کسب‌وکار و فناوری وجود دارد که مانع پیشرفت می‌شود و فناوری را به‌عنوان پشتوانه می‌بیند. “این یک مانع است، اما نباید باشد.” درعوض، رهبران فناوری و کسب و کار باید از جایگاه برابر در شرکت ها برخوردار باشند.

در نهایت، توانمندسازی کاربران تجاری با فناوری به اندازه خود متخصصان فناوری است. ورشنی گفت: “وقتی یک سازمان یک جبهه متحد متعهد به توسعه یک تجربه مشتری مبتنی بر فناوری بهتر از طریق ابزارها و آموزش ها ارائه می دهد، تیم های فناوری می توانند این اقدامات را تقویت کرده و اجرا کنند.” در پایان، حاکمیت شفاف و قابل دسترس در یک سازمان می‌تواند از همکاری بین گروه‌های مختلف پشتیبانی کند و ابزارهای حاکمیت داده می‌تواند برای تأثیر مستقیم بر تجربه کاربر استفاده شود.»


منبع: https://www.zdnet.com/article/closing-the-cultural-and-skills-gaps-in-delivering-digital-customer-experiences/#ftag=RSSbaffb68

رویکردهای طراحی CX و تجربه کاربر (UX) – مانند ابزارهای کم‌کد، بدون کد، نمونه‌سازی اولیه و ابزارهای قالب‌بندی سیمی – «تحلیل‌گران کسب‌وکار و صاحبان کسب‌وکار را قادر می‌سازد تا تجربیات مصرف‌کننده بهتری را از تیم‌های فناوری درخواست کنند، که به نوبه خود به فناوری کمک می‌کند. تیم‌هایی مانند توسعه‌دهندگان، برای درک بهتر و درک بهتر نیاز به CX بهبود یافته، گفت: Gooty.