انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | arya-cctv

این دوربین ها دارای رزولوشن در حداقل ترین حالت ممکن هستند؛ که در دسته بندی دوربین‌های امروزی قرار می‌گیرند. دوربین های آنالوگ نسل اول با رزولوشن ۷۰۰TVL معادل ۰.۵ مگاپیکسل با عنوان داشتن بالاترین کیفیت در بازار شناخته می‌شوند. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند. دوربین های دام را می توان در قالب دوربین های آنالوگ یا دیجیتال تهیه کرد. البته دوربین های آنالوگ هم اکنون دیگر تقریبا منسوخ شده و از دوربین های آنالوگ HD استفاده می شود که هزینه پایین و کیفیت بالایی دارند.

در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده مجله خبری دوربین مداربسته آریا سازی در نظر بگیرد. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). وجود منبع نور باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت های کم نور تر به صورت کاملا تاریک به نمایش در خواهند امد. WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند.

http://66toolkit.irبرای محیط های داخلی و سر پوشیده می توانید از دوربین مدار بسته دام استفاده کنید. نصب دوربین مدار بسته در محیط های داخلی باعث افزایش امنیت، نظارت بر وقایع محیط و جلوگیری از سرقت و جرم و جنایت می شود. از جمله ضعف‌های دیگر تکنولوژی HD_SDL انتقال ندادن تصاویر در مسافت‌های بیشتر از ۱۰۰ متر بود. سیگنال و تکنولوژی انتقال تصویر در این سیستم، تقریباً مشابه با سیستم‌های IP است. اما به خاطر بستری که برای انتقال دادن تصاویر دارد، در دسته بندی انواع دوربین مداربسته آنالوگ قرار میگیرد.

  • در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند.
  • از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.
  • زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد.
ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است.

حفاظت محیطی از طریق دوربین مدار بسته

دوربین های بالت به دلیل پشتیبانی از استاندارهای IP66 و IP67 دارای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد و گرد و غبار هستند. به دلیل وجود این ویژگی معمولا از این دوربین ها در محیط های بیرون و فضاهای باز استفاده می شود. جنس بدنه دوربین مدار بسته بولت مانند دوربین های دام از فلز، پلاستیک و یا ترکیبی از فلز و پلاستیک است. پس دوربین‌های آنالوگ از نظر کیفیت ضعیف‌تر از دوربین‌های دیجیتال هستند.

ثبت دیدگاه جدید لغو پاسخ