آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج 0 تا 100 عملی + مدرک فنی

در ابتدای این آموزش نصب دوربین مدار بسته سیر پیدایش و پیشرفت دوربین های مدار بسته را بررسی می نماییم. اولین دوربین مدار بسته را کشور آلمان در سال 1942 برای نظارت بر پرتاب موشک به صورت زنده مورد استفاده قرار داد. این دوربین ها تا سال ها فقط به صورت زنده تصاویر ویدیویی را پخش می کردند به طوری که قادر به ضبط آن نبودند و بیشتر در انحصار دولت ها بودند.

– کابل کواکسیال(COAXIAL)

چراغ‌ها و لامپ‌هایی که در محیط نصب دوربین مداربسته قرار دارند، روی کیفیت تصویر دوربین مداربسته تأثیر می‌گذارند. دوربین باید در مکانی نصب شود که نور مستقیم چراغ‌ها یا بازتاب آنها در لنز دوربین تابیده نشود. پس از انتخاب بهترین و مناسب‌ترین زاویه و مکان برای نصب دوربین، نوبت به راه‌اندازی آن روی کامپیوتر می‌رسد. برای راه‌اندازی دوربین روی کامپیوتر باید به شبکه اینترنت متصل شوید.

پس از تنظیم تمامی دوربین های مداربسته نوبت به نصب هارد دیسک در دستگاه NVR می رسد. اینکار بسیار ساده است برای شروع پیچ قاب دستکاه ان وی آر را باز کرده و قاب روی آن را بردارید. بسته به محل نصب و نیاز ما داکت برق, لوله فلکسی یا لوله فلزی را در مسیر کابل کشی هر دوربین و جایی که برای آن در نظر گرفته ایم نصب می کنیم. دوربین باکس به شکل مکعب‌های مستطیلی شکل هستند که پایه آنها به‌صورت جداگانه تهیه می‌شود. همین پایه‌ها باعث می‌شود که بتوان دوربین مداربسته را روی سقف یا روی دیوار آویزان کرد.

آموزش هوشمند سازی ساختمان BMS در تهران با مدرک فنی حرفه ای | برگزاری دوره های نحوه هوشمندسازی ساختما … از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر داده می شود. اگراز دوربین تحت شبکه استفاده میکندبا نرم افزارcmsمیتوانیدتصاویررابالا بیاورید. در این ویدئو به تفاوت بین دوربین پلاک خوان و دوربین مداربسته میپردازیم. فقط کافی است کمی اطلاعات شبکه خود را در این زمینه بالا برده و در نصب دوربین های تحت شبکه کمی به جزییات دقت بیشتری داشته باشید. برای قرار دادن بهترین دوربین های امنیتی داخلی، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورودی در آن دیده می شود.

دوره نصب دوربین زیر نظر اساتیدی که به صورت عملی در بازار مشغول به کار هستند و تجربه بازار کار واقعی و سودآور را دارند کاملا کاربردی خواهد بود، در کارگاه های کامل و مجهز مشغول به کار خواهید شد. برای کلیه کارآموزان محترم گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای دو زبانه صادر خواهد شد. این فصل ها به طور کلی به دو دسته دوربین های آنالوگ و شبکه (دوربین IP یا پروتکل اینترنت) تقسیم می شوند. نصب دوربین مدار بسته یک کار تخصصی است و نیاز به آموزش حرفه ای دارد.

امروزه در سرتاسر جهان سیستم‌های امنیتی نقش بسیار پررنگی را در تمام بافت‌های شهری و تکنولوژی محور دارند. همانطور که مستحضر هستید مهمترین قسمت یک سیستم امنیتی دوربین‌های مداربسته و ملزومات مربوطه به شمار می‌رود که می‌تواند با مجهز شدن به سیستم‌های دیگر در نهایت یک سیستم امنیتی مجهز و ایمن را برای ما پدید آورد؛ سیستمی که نیاز بشر هر روزه به آن بیشتر می‌شود. در موقع مشخص کردن محل سوراخ‌کاری به جهت دوربین توجه داشته باشید. در مورد دوربین‌هایی که تغذیه DC دارند باید به پلاریته ورودی دوربین توجه داشته باشید. فکر نمی‌کنم وصل فیش BNC کار خیلی سختی باشد به همین دلیل از توضیح آن صرف نظر می‌کنم اما اگر به نظر شما ضروری بود به من اطلاع دهید تا آن را اضافه کنم.

  • مجتمع فنی برق علاوه بر دوره نصب دوربین مدار بسته ، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش نصب دزدگیر اماکن را نیز برگزار می کند.
  • بعضی از افراد مایلند تا دوربین منزل یا محل کارشان را خودشان نصب کنند ویا افرادی علاقه مند به کسب مهارت نصب دورین مداربسته هستند در این مقاله قصد داریم به اموزش صفر تا صد جهت خرید و نصب دوربین مداربسته توسط خودتان را ارائه کنیم.
  • تمام مراحل انتقال تصاویر بر روی موبایل با جزئیات و کامل برای شما هنرجوی عزیز ارائه شده است.
  • با ما همراه باشید تا با رایج ترین عیوب مشکلات مدار بسته و روش برطرف کردن آنها آشنا شوید.
  • ولی با تمام این اوصاف همچنان بیشترین مورد مصرف را در سیستم های CCTV را دارد.
برای دانلود فیلم های آموزشی باید وارد قسمت پنل کاربریتان شود وبعد قسمت سفارشات من بروید واز آنجا فایلها را دانلود نماییدواین آموزشها به صورت مادام اللعمر در اکانت شما درسایت میباشند. با کامپیوتر به راحتی باز میشوند، اگر با موبایل میخواهید استخراج کنید،از نرم افزار7ziper استفاده نمایید،این نرم افزار هرنوع فایلی را به راحتی استخراج میکند. دستگاهdvrویاnvrچون arya-cctv.ir حالت خروجی hdدارد ولپ تاب هم حالت خروجی hdدارد،پس نمیتوان دستگاه را به وسیله کابلhdmiبه لب تاب وصل کرد.فقط تنها راهش این است که از طریق کابل شبکه تصاویر را مدیریت کنید. همچنین اگر در پرداخت اینترنتی مشکل دارید مبلغ مورد نظر را به شماره کارت زیر واریز بفرمایید و با شماره زیر تماس بگیرید تا بسته آموزش از طریق پست یا اینکه لینک های دانلود برایتان ارسال شود.

سیم کشی دوربین مداربسته تحت شبکه

در دوربین های تحت شبکه تصاویر به صورت دیجیتال ارسال شده در صورتی که در دوربین های آنالوگ تصاویر به صورت آنالوگ ارسال می شود. در زمان خرید بهتر است که دوربین مداربسته ای انتخاب شود که با دستگاه سازگار باشد. از ویژگی‌های دوربین های AHD این است که تصاویر را در شب و تاریکی به طور واضح به ضبط می ‌شوند، بهتر است که در زمان خرید به قدرت دید در شب و همین طور هوشمند بودن آن ها توجه خاصی شود. علاوه بر آن به علت این که این افراد در شرکت های مطمئن کار می کنند امکان این که در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوان آنها را پیگیری نمود وجود دارد. برای انتخاب نصاب دوربین مدار بسته باید تحقیقات زیادی را انجام داد در دام کلاهبرداران نیفتاد و امنیت ساختمان خود را برقرار نمود.

چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۷۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. و نکته دیگر اگر خطایی در محاسبات شما از لحاظ تعداد دوربین و دستگاه ضبط تصاویر مناسب و یا متراژ کابل های مصرف شده باشد ممکن هست هزینه ها افزایش یافته و یا قابل برگشت نباشد . دانلود آموزش نرم افزار ePLAN به زبان فارسی در این پست دانلود آموزش نرم افزار ePLAN به زبان فارسی را در نظر گرفته ایم. بطور کلی بین سالهای 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی Closet Tircuit Television یا به اختصار CCTV است که معنی لغوی آن جعبه جادویی مداربسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

در ضبط Manual یا دستی، DVR بدون توجه به هیچ پارامتری به‌صورت پیوسته ضبط می‌نماید. منظور از این پارامتر این است که چه تعداد از کانال های ورودی DVR قابلیت ضبط صدا را هم دارند. برای ضبط صدا می‌توان یا از میکروفن داخلی برخی از دوربین‌ها استفاده کرد یا از یک میکروفن جداگانه. روشن بودن همیشگی PC درحالی که کامپیوترهای خانگی برای کار 24 ساعته طراحی نشده اند.