انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی | arya-cctv

این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود.

انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟

عملکرد دوربین‌های آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال داده‌ها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام می‌شود. برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابل‌های 2 رشته‌ای استفاده می‌شود. از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند زیرا دارای دید در شب نیستند. در باکس این سیستم های مداربسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها است و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را روی آن ها نصب کرد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید.

دوربین بولت 2 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B120-P

برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T220-P

دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند. برای سرویس نصب دوربین مدار بسته از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. شبکه‌های اعتماد صفر به این معنی است که هر بار که دستگاه یا برنامه به شبکه متصل می‌شود، نمایه امنیتی هر دستگاه و برنامه متصل به شبکه بررسی می‌شود.

  • در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد.
  • دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند.
  • از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. ابتدا مجله خبری دوربین مداربسته آریا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید. نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد.

http://66toolkit.ir