اموزش و مراحل نصب دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین مداربسته الو دوربین

دوربین مدار بسته به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه ip تقسیم می شود . به طوری که در صورت تمایل کارآموز ، پس از گذراندن کلاس های تئوری و عملی دوربین مداربسته و اخذ مدرک آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می گردد . این دوره آموزشی شامل نحوه سیم کشی و نصب دوربین مدار بستهدر انواعدوربین آنالوگ و تحت شبکه می باشد. آموزشگاه پایتخت فناوری تجربه سال ها کار متخصصان خود را در قالب کلاس های آموزشی در اختیار کارآموزان قرار می دهد تا کارآموزان شرکت کننده در این دوره ها بتوانند با نحوه طراحی پروژه ها، نصب، قیمت دادن، تعمیرات و سرویس کاری آشنا شوند. به صورت کلی می توان گفت دوره نصب دوربین مدار بسته مناسب ورود به بازار کار طراحی شده و ارائه می گردد.

  • ما در آموزشگاه برق و الکترونیک از سال 1392 با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی برق و الکترونیک آغاز به فعالیت کردیم، ما با استفاده از مدرسین متخصص و مجرب توانسته‌ایم تا طیف زیادی از هنرجویان را روانه بازار کار کنیم.
  • بهتر است پیش از خرید و ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته دوره های مختلف را مقایسه و بهترین آن ها را انتخاب نمایید.
  • از طرفی بالاتر رفتن سطح آگاهی مردم از کاربردهای دوربین های مداربسته، موجب شده که هر سال عده بیشتری اقدام به خرید انواع دوربین های مدار بسته کنند.
  • توجه داشته باشید در صورتی که اساتید دوره از تخصص کافی برخوردار نباشند و آموزش ها به درستی صورت نگیرد تمام هزینه و زمان شما به هدر خواهد رفت.
  • با استفاده از وارد کردن IP پیش فرض دوربین و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پیش فرض به منو تنظیمات دوربین وارد می شویم.
در زیر نحوه یک ارتباط بین دوربین شبکه و NVR را می بینید که دوربین را باید در یکی از پورت های آزاد سوییچ نشان داده شده در شکل زیر جای داد. دقت کنید که اگر تعداد دوربین های شما همسان با تعداد پورت های شبکه نباشد می توانید از سوییچ های با ظرفیت های مختلف و مناسب پروژه خود استفاده کنید. بله بعد از اتمام دوره مدرک معتبر آموزشگاه که قابل ترجمه نیز می باشد به کارآموز تعلق میگیرد. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد. برای ایمن نگه داشتن سیم ها، کانال کشی کرده و کابل ها را داخل آن قرار دهید. در دوربین های آنالوگ با افزایش فاصله و هنگامی که از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل می شود، وضوح خود را از دست می دهد.

آموزش تعریف IP

پس چه تفاوتی دارد؟ از طریق استفاده از سوئیچ ها می توانید دوربین های بیشتری را به یک NVR متصل کنید. همچنین در قرارگیری آنها آزادی و تطبیق پذیری بیشتری وجود دارد ، زیرا فقط باید در همان LAN (شبکه محلی) دوربین های مبتنی بر IP باشد. دوربین آنالوگ یک دوربین قدیمی است که در سیستم های مدار بسته استفاده می شود.

سر فصل های این در حالت کلی به دو دسته آنالوگ و دوربین های تحت شبکه (IP یا Internet Protocol Camera) تقسیم می شوند. همچنین برای کارآموزانی که از شهرستان های بزرگ و کوچک می آیند خوابگاه هایی مناسب برای اقامت در طول دوره تدارک دیده شده است. برای همه کارآموزان عزیز مدرک رسمی فنی و حرفه ای دو زبانه صادر خواهد شد. همچنین سنسورهای استفاده شده و نحوه محاسبه فاصله کانونی را یاد خواهید گرفت. مسوولان انقدر در رسیدگی به این پرونده تعلل و وقت کشی کردند که یکی دست به کار شد و به گمان خود از یکی از مقصران حادثه انتقام گرفت.

آموزش قفل کودک

انتقال تصویر در کابل و دوربین های آنالوگ مانند فرکانس رادیوئی (آنالوگ) می باشد که نویزپذیری بالایی دارد ولی در دوربین های تحت شبکه براساس فرکانس دیجیتال یا کدهای صفر ویک انتقال انجام می شود و نویزپذیری بسیار پایینی دارند. نصب دوربین شبکه تا حدودی پیچیده تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد. در اریا سی سی تی وی این مقاله به صورت کوتاه و مختصر طریقه اتصال یک دوربین شبکه به کامپیوتر و گرفتن تصویر آن بر روی کامپیوتر اموزش داده شده است. در مرحله اخر ب باید از نصب صحیح دوربین‌ها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربین‌ها از نرم‌افزارهای خاصو مورد نظر آنها استفاده شود تا بتوان تصاویر آنها را روی یک نمایشگر و یا حتی تلفن همراه خود دریافت و ذخیره نمود.

سر دیگر کابل دوربین مدار بسته را به یک کابل کواکسیال RG59 وصل نمایید این اتصال توسط BNC انجام خواهد شد سر دیگر کابل کواکسیال را به یکی از کانال های دستگاه DVR متصل نمایید . به همراه هر دوربین مدار بسته معمولا یک آداپتور 2 آمپر نیز ارئه می شود بعد از نصب دوربین سری نری آداپتور را به دوربین و سری دو شاخه آداپتور را به برق وصل نمایید. اگر تصمیم دارید در فضای بیرونی دوربین مداربسته نصب کنید، بهتر است از دو دوربین به جای یک دوربین استفاده کنید. در این صورت بهتر است یک تقسیم کننده و تقویت کننده ویدیویی تهیه کنید. تقسیم کننده به شما کمک می کند که تصویر چند دوربین را روی یک مانیتور مشاهده کنید همچنین به وسیله تقویت کننده در هنگام کار همزمان چند کابل، سیگنال های ارسالی تقویت می شوند.

آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته (گام به گام)