انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

در این بخش به معرفی انواع دوربین‌های مداربسته برای شرایط، موقعیت‌ها و کاربردهای گونان پرداخته شده است و محصولات متنوعی از این تجهیزات به همراه تصویر، مشخصات فنی و قیمت برای خرید اینترنتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. برای ضبط تصاویر آنها نیازی به DVR نیست بلکه فقط یک دستگاه مانند سرور یا حتی یک لپتاپ که بتواند به شبکه متصل گردد و دارای فضای کافی برای ذخیره داده دوربین های مدار بسته تحت شبکه باشد، کافی است. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود.

از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت خانگی و نیمه حرفه‌ای از قیمت‌های حدودا پایین و عملکرد نسبتا قابل قبولی برخوردارند. از این تجهیزات در منازل، ویلاها، باغ‌ها، مجتمع‌های مسکونی، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، دفاتر کار و کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود.

انواع دوربین مدار بسته از نظر تکنولوژی

دستگاه NVR همان ضبط‌کننده تصاویر است که داده‌ها را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند. این مورد می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر را برای هر کسی که در محدوده فرکانس مجله خبری دوربین مداربسته آریا امواج آنالوگ قرار دارد، فراهم کند. همچنین کیفیت تصاویر، تحت تاثیر امواج تداخل یافته با فرکانس دوربین قرار می‌گیرد. دوربین‌های آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند.

  • شکل ظاهری دوربین مدار بسته اهمیت زیادی در جلوگیری از وقوع سرقت و سایر جرائم باشد.
  • ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • در جعبه این نوع از دوربین های مدار بسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها به شمار می آید و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را بر روی آن ها نصب کرد.
  • دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود.
برای سیستم‌های ترافیکی، حراست، و کنترل ورودی خروجی‌ها مناسب می‌باشند. برای سامانه‌های کنترل ترافیک، سیستم‌های حراست، و کنترل ورودی خروجی‌ها مناسب می‌باشند. این دوربین ها هم همراه قاب هم بدون قاب در داخل یا خارج از ساختمان مورداستفاده هستند.

http://66toolkit.irدر معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل تحت شبکه یا IP است. این دوربین‌ها فیلم‌ها را به صورت زنده و اینترنتی برای مالک به اشتراک می‌گذارند. تصاویر ارسالی در هر نقطه از جهان که دسترسی به اینترنت داشته باشید برای شما ارسال می شود. همچنین میتوانید فیلم ها را بر روی نرم‌افزار ذخیره کنید و بعدا آن ها را بررسی نمایید.

دوربین کنترل تردد و ترافیک