انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | arya-cctv

نظارت دوربین مداربسته می تواند مجرمان بالقوه را از انجام عمل باز دارد. در صورت وقوع جرم، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعداً شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهد. همراه با دوربین مداربسته، سنسورهای صوتی، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند مقامات را از وقایع غیر عادی مانند آتش یا اسلحه در یک مکان مطلع نمایند. اصلی ترین کاربردی که برای این نوع دوربین ها وجود دارد کاربردهای امنیتی و نظارتی بوده که برای جلوگیری از سرقت در اماکن مختلف استفاده می گردد.

انتقال تصویر بدون اینترنت

بنابراین افزایش یا کاهش قیمت دوربین براساس تمام ویژگی ها و نه فقط یک مورد مشخص می شود. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. یکی از انواع کاربرد های این مدل دوربین مداربسته، استفاده آن در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و سایر مشاغل است زیرا زاویه دید شما را بیشتر می کند. بسیاری از افراد این مدل را جزو یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محیط های بسته می دانند زیرا می توان آن را روی سقف قرار داد تا تمام محیط اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد.

  • همچنین میتوانید فیلم ها را بر روی نرم‌افزار ذخیره کنید و بعدا آن ها را بررسی نمایید.
  • اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.
  • کاربردهای متنوع دیگری برای دوربین های مداربسته وجود دارد و موارد کاربرد آن در کشورهای مختلف دنیا گسترده شده است.
  • بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد.
  • این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد.
تکنولوژی HD_CVI تا حدود بسیار بالایی از نظر سیگنال رمز گذاری و دریافت مشابه با رقیب خود یعنی AHD است. اصلی‌ترین تفاوت آن در نوع کد گذاری است؛ که به صورت انحصاری در اختیار شرکت DAHUA می‌باشد. دوربین‌های آنالوگ به CCTV نیز معروف هستند و دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه را با نام اختصاری IP نشان می‌دهند. در دوربین آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است.

دوربین مداربسته دومگاپیکسل داهواDH-HAC-T1A21P

این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچکشان جزء پرکاربردترین انواع دوربین ها به شمار می آیند. در فضاهای باز بیرونی اوتدور باران، نور خورشید، گرد و خاک، تاریکی شب و گستردگی محوطه را داریم، ولی در این فضاها نیاز به ضبط صدا نیست و حرکت اشیا و اجسام در محیط‌های بیرونی اوتدور مهم نیست. بر خلاف فضاهای اوتدور، فضاهای داخلی مسقف ایندور چندان مجله خبری دوربین مداربسته آریا گسترده نیستند و معمولا در آنها نیاز به ضبط صدا و دادن آلارم در صورت مشاهده حرکت اشیا می‌باشد. انواع دوربین خودرو با قابلیت نصب در انواع ماشین‌های سواری، اتوبوس، کامیون، قطار، واگن مترو و هواپیما. اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید.

http://66toolkit.irبنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. همین موضوع باعث شده تا این مدل در صنعت طرفداران خاص خودش را داشته باشد. در نتیجه حتی زمانی که فرد دوربین را از راه دور کنترل نمی کند، دوربین می تواند منطقه تحت پوشش خیلی بزرگ تری داشته باشد و همزمان کار چند دوربین ثابت را برای مالک انجام دهد.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی v380 مدل P30