دوره آموزش نصب دوربین مداربسته+مدرک فنی حرفه ای بین المللی

حتما بررسی شود در تصویر مورد نظر دوربینی ، شی یا مانع مزاحمی وجود نداشته باشد و یا حتی جهت وزش باد و گرد و غبار و همچنین محل عبور حشرات و پرندگان را نیز در صورت امکان بررسی نمایید تا تصویر در آینده با مشکل تاری ، کثیفی و … مواجه نشود . سعی شود دستگاه DVR مدار بسته شما در اتاقی مخصوص باشد اریا سی سی تی وی تا سطح دسترسی افراد به دستگاه کاهش یابد . توجه داشته باشید که دستگاه و دوربین های آریا گستر الکترونیک دارای گارانتی طلایی 20 ماهه هستند و در صورت خرابی زیر 24 ساعت تعمیر و یا تعویض خواهند شد و حتی بعد از پایان زمان گارانتی محصول خدمات تعمیر و یا تعویض با حداقل هزینه انجام خواهد شد .

نکات مهم قبل از شرکت در دوره آموزش دوربین مداربسته

دستگاه ضبط به کار رفته در دوربین‌های آنالوگ، دستگاه DVR خواهد بود. دوربین‌های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه، دارای مزایا و ایراداتی است. دوربین‌های آنالوگ با اینکه قیمت بسیار کمتری دارند، اما امکانات و قابلیت‌های این دوربین نیز کمتر است. دوربین‌های تحت شبکه یا ip به‌وسیله کابل شبکه به دستگاه NVR متصل می‌شوند و از قابلیت‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کنند. اما چگونه تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی گوشی موبایل انتقال دهیم؟ آموزش نصب دوربین مدار بسته روی موبایل یکی از مهم ترین مهارت هایی است که شما به عنوان نصاب دوربین بایسیتی به آن تسلط داشته باشید.

نحوه آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

پس از مشخص شدن بهترین محل نصب دوربین مدار بسته، دوربین ها را تهیه و آنها را در محل مشخص شده نصب کنید. به همین دلیل ناخودآگاه ما تلاش می‌کنیم، از دارایی‌هایمان بیشتر مراقبت کنیم. یا اگر قرار هست تا هزینه‌ای برای خرید داشته باشیم، با اطلاعات کامل‌تری نسبت به گذشته این انتخاب را انجام می‌دهیم.

دوربین مداربسته وای فای یا وایرلس

توجه داشته باشید که نام و پسورد اغلب دستگاه‌های یوزری، ادمین است. توجه داشته باشید که حتماً پورت‌های پیش فرض موبایل و وب دستگاه را تغییر دهید. مانیتور نیز یک دستگاه پخش تصاویر ویدیویی می باشد که از طریق اتصال با دستگاه DVR قادر خواهد بود تصاویری ویدیویی را به صورت آنلاین پخش نماید. در بعضی از موارد ما نیاز داریم تا دوربین در رویت نباشد از دوربین های مخفی استفاده می گردد.

خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع اصلی می‌باشند. به دلیل پیشرفت بسیار سریع در این حوزه،این دوربین ها نیز در حال تغییر و رو به رشدی هستند که تمایل به مصرف را در کاربران بسیار افزایش داده و روز به روز نیز در حال گسترش هستند. کلمه IRIS در لغت به معنای عنبیه می باشد و در لنزها مشابه به آن وظیفه تعیین مقدار نور عبوری از لنز به سمت عنصر تصویر برداری را به عهده د ارد. در دوربین های دیجیتالی این امکان تغییر زوم لنز با عباراتی نظیر 6X-10X-20X و غیره بیان می شود. به عنوان مثال زوم قابل تنظیم 8 الی 48 میلی متری معادل 6X می باشد. رنج های تغییر دیگری نیز مانند 3.5 الی 8 یا 48 الی 75 میلی متر نیز وجود دارند.

هنگامی که شما نقشه ساختمان را ایجاد کردید و قطعات و ابزار های مورد نظرتان را تهیه کردید، باید مشخص کنید که دوربین ها، پاورها و DVRها در چه قسمتی نصب شوند. ایجاد نقطه کور می تواند به کل شبکه دوربین مدار بسته آسیب وارد کند. شما باید محیط را به طور کامل بپوشانید و قطعات را در جای درست قرار دهید. بهتر است که پاور و دی وی آر را در جایی قرار دهید که دسترسی به آن سخت است. مهم ترین مرحله آموزش نصب دوربین مدار بسته، انتخاب محل درست است.

  • برخی از این دانش آموزان از نظر علمی ضربه خوردند و مسیر علمی آنها به طور کلی عوض شد و چه بسا در آینده، جامعه از ظرفیت آنها بی بهره خواهد ماند و برخی هم از نظر اخلاقی و رفتاری.
  • هر اطلاعاتی که درمورد دوربین مداربسته نیاز دارید رو در این قسمت برای شما عزیزان یک جا گردآوری کردیم.
  • دقت کنید که منظور ما از استاندارد یا مرغوبیت و اعتبار دوربین شبکه اساسا به معنای رزولوشن و کیفیت تصویر نمی باشد.
  • از نظر زمانی نیز دوره‌های حرفه‌ای در زمان‌های طولانی‌مدت برگزار می‌شوند، درصورتی که دوره‌های آنلاین و غیرحرفه‌ای را می‌توانید تنها در چند ساعت پشت سر بگذارید.

همین طور نیاز به یک مودم هم دارید که باید با استفاده از یک کابل شبکه به NVR متصل شود. در سیم کشی حد المقدور طوری کار کنید که طول سیم ها به کمترین مقدار ممکن برسد. توجه داشته باشید که با افزایش طول سیم متصل شده به دوربین ها کیفیت تصاویر دریافتی کاهش خواهد یافت. با کابل فیبر نوری می توان دوربین مداربسته کل شهر را به شبکه بندی کرد.

هنگام انتخاب NVR مناسب ، یکی از مهمترین مواردی که باید به خاطر بسپارید ، توان عملیاتی است که استاندارد تعیین عملکرد NVR است (اندازه گیری شده در مگابیت بر ثانیه [مگابیت در ثانیه]). هرچه توان عملیاتی بالاتر باشد ، پهنای باند NVR توانایی مدیریت بیشتری دارد. هرچه وضوح و نرخ فریم دوربین شما بیشتر باشد ، پهنای باند آن بیشتر می شود.