امریکن ایرلاینز اعلامیه بسیار هیجان انگیزی را اعلام کرد. دلتا فقط خندید

(اسکرین شات از یک ویدیو آمریکایی)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات

خطوط هوایی از شما می خواهند که هیجان زده باشید. نه، نه با تأخیرها، کمبود کارکنان و کاهش خدمات به مشتریان.

چرا دلتا امیدوار کننده است ممکن است وای فای رایگان داشته باشد که در واقع کار می کند. به زودی

جالب است که او به اندازه کافی صادق است که بتواند پول را به دست بیاورد. خیلی وقت پیش به نظر می رسد که تصویر دلتا حول محور نوآوری، قابلیت اطمینان و خدمات مشتری است. لغزش مضحک اخیر آن، این امر را خراب کرده است. شاید در حال حاضر سعی دارد مسئولیت پذیر و حتی تنبیه شده به نظر برسد.

آنها دوست دارند که شما با امکانات گسترده ای که در آینده وجود دارد حرکت کنید. نه، پروازها به موقع نیست، پرسنل زیاد و خدمات فوری به مشتریان.

بوم انتظار دارد در سال 2026 پرواز کند و امریکن حتی اولین ایرلاین بزرگی نیست که دارد. اعلام کرد مشارکت آن یونایتد قبلاً روی 50 بوم اورتور سپرده گذاشته است.

خب، اتحادیه خلبانان اتحادیه خلبانان نتوانست خود را مهار کند. به توییتر هجوم برد و ارایه شده سخنان هیجان انگیز سروان دنیس تاجر، سخنگوی آن.

درعوض، آنها دوست دارند که شما از شگفت انگیز بودن سفر در آینده متاثر شوید. یک زمان نامشخص در آینده، یعنی.

به آشفتگی هایی که در اینجا ایجاد کرده ایم نگاه نکنید. به آن آینده روشن در آنجا نگاه کنید.

screen-shot-2022-07-27-at-9-25-24-am.png

با این حال، مدیر عامل دلتا، اد باستیان، اینجا بود گفتن کسب و کار فاکس: “من هنوز سوالات بسیار بیشتری دارم تا پاسخ‌ها. تا زمانی که مطمئن نباشیم که واقعاً می‌توانیم بازدهی قابل اعتمادی از هواپیما ایجاد کنیم، این جایی نیست که ما سرمایه‌گذاری کنیم.”

تاجر گفت: «مهم نیست چه هواپیمایی را رزرو کنید. “چه با سرعت صوت حرکت کند و چه زیر صوت، لغو یک لغو است.”

همه اینها بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. برای کسانی که به اندازه کافی زنده مانده اند، ممکن است ایرفرانس و بریتیش ایرویز را به خاطر بیاورند که در قرن گذشته با چیزی به نام کنکورد از اقیانوس اطلس پرواز می کردند. این راحت ترین هواپیما نبود، اما خیلی سریع شما را از لندن به نیویورک رساند.

همچنین: یک خلبان هواپیمایی یونایتد یک سخنرانی بزرگ برای مسافران انجام داد. همه آن را دوست نخواهند داشت

شاید در نهایت، هیجان زده کردن همه چندان آسان نباشد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/american-airlines-made-a-very-exciting-announcement-delta-just-laughed/#ftag=RSSbaffb68

با این حال، من می ترسم که باستیان نیز کمی به رقبای خود می خندد که ناامیدانه سعی می کنند اخبار مثبتی را تهیه کنند، در حالی که چیزهای کمی برای خطوط هوایی وجود دارد.

ناامیدانه به آینده می نگرید؟

پس شما فکر می کنید که هر شرکت هواپیمایی برای تقویت تصویر خود از این دستگاه روابط عمومی مافوق صوت استفاده می کند.

در همین حال، امریکن ایرلاینز در هفته گذشته تلاش کرد تا تاثیر گسترده ای داشته باشد اعلام می کند در حال سرمایه گذاری در 20 هواپیمای جدید فوق العاده است. هواپیماهای مافوق صوت که شما را تنها در پنج ساعت از میامی به لندن می‌رسانند.

مطمئناً همه ترجیح می دهند زمان کمتری را در هواپیما صرف کنند تا بیشتر.

این هواپیماها که توسط شرکتی با نام زیبا به نام بوم ساخته شده اند – زمانی که واقعا وجود داشته باشند – وعده پرواز بسیار سریع با سوخت پایدار هوانوردی را می دهند. نگران کننده است، به نظر می رسد آنها هنوز موتور ندارند.

با این حال، ممکن است تصور کنید که خلبانان آمریکایی نمی توانند برای پرواز در بوم صبر کنند. مطمئناً اوج حرفه پروازی آنها را نشان می دهد.