یک لامپ شیک با شارژر Qi راحت فقط با 32 دلار دریافت کنید

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

البته، اگر به فرم به اندازه عملکرد اهمیت می دهید، این لامپ شیک ممکن است کاملاً مکمل تمام اتاق خواب های مدرن باشد. این چراغ دارای یک بازوی تاشو است که می توانید آن را برای تغییر زاویه نور تنظیم کنید. این سه حالت روشنایی – کم، متوسط ​​و زیاد – ارائه می‌دهد و می‌توانید با استفاده از عملکرد تک لمسی آن، شدت‌ها را به چرخش درآورید یا لامپ را به طور کامل خاموش کنید. شما اساسا به دست می آورید یک عنصر دکور دوست داشتنییک منبع نور عالی برای مطالعه قبل از خواب و یک شارژر تلفن هوشمند قابل اعتماد، همه در یک دستگاه.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
اکنون می توانید اتاق خواب خود را هنگام شارژ کردن گوشی خود روشن کنید. دریافت این چراغ خواب LED با شارژر بی سیم در مشکی فقط 31.99 دلار، از 80 دلار کاهش یافته است. یا می توانید لامپ را با همان قیمت فروش دریافت کنید سفید، سبز، یا خیره کننده دانه چوب.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-sleek-chic-lamp-with-a-convenient-qi-charger-for-just-32/#ftag=RSSbaffb68این دقیقا همان چیزی است که این چراغ خواب LED ارائه می دهد. می توانید گوشی هوشمند خود را روی پایه لامپ قرار دهید تا آن را شارژ کنید و کابل نامطلوب را از میز خواب خود حذف کنید. پایه شارژ با Qi سازگار است و تا 15 وات توان ارائه می دهد، بنابراین می تواند از اکثر تلفن های هوشمند جدید که شارژ بی سیم را ارائه می دهند پشتیبانی کند.

در حالی که همه از لوازم جانبی سفری چند منظوره هیجان زده شده اند، به ندرت شاهد این هستید که این گرایش به دکوراسیون خانه تغییر کند. و با این حال، وسایلی که بیش از یک بار استفاده را ارائه می دهند، می توانند نجات دهنده مطلق باشند، به خصوص اگر فضای زندگی محدودی دارید. به عنوان مثال، آیا پاک کردن به هم ریختگی میز کنار تختتان عالی نیست؟ آ شارژر بی سیم تعبیه شده در یک لامپ شیک قطعا می تواند تفاوت ایجاد کند

می توانید قبل از خواب خود را در سرگرمی مورد علاقه خود غوطه ور کنید، چه خواندن و چه تماشای نتفلیکس. و هنگامی که برای خواب آماده شدید، کافی است تلفن خود را روی شارژر قرار دهید و دکمه ای را لمس کنید تا اتاقتان تاریک شود. خیلی راحت تر از این نمی شود.