ادوبی Figma را با 20 میلیارد دلار خریداری می کند: چه معنایی برای کاربران دارد؟

ادوبی 20 میلیارد دلار برای به دست آوردن پلتفرم طراحی مشترک Figma، شرکت ها، هزینه می کند اعلام کرد پنج شنبه. انتظار می رود این معامله که تقریباً از نیمی از پول نقد و نیمی از سهام تشکیل شده است، در سال 2023 بسته شود.

انجیر

فیگما

Figma در طول زمان به گسترش در حوزه‌های جدید ادامه می‌دهد و به طور همزمان محصولاتی مانند Figma Design، FigJam و پلتفرم انجمن Figma را بهبود می‌بخشد. برنامه دوستان فیگما به رشد خود در جوامع جدید ادامه خواهد داد.

Adobe افزود: “ترکیب جوامع Adobe و Figma، طراحان و توسعه دهندگان را به هم نزدیکتر می کند تا قفل آینده طراحی مشترک را باز کند.

فیلد گفت: «به‌علاوه، ما این فرصت را خواهیم داشت که تصور کنیم بهترین ابزارهای خلاقانه در پشته فناوری Figma چگونه هستند.

در حالی که Adobe یک غول بزرگ در دنیای طراحی است، Figma در طول 10 سال گذشته پیشگام طراحی محصول در وب بوده است. همانطور که Adobe اشاره کرد، در طول مسیر، میلیون ها کاربر از جمله یک دانش آموز وفادار را که دنبال می کردند، جمع آوری کرد.

پس از بسته شدن قرارداد، دیلن فیلد، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Figma به رهبری تیم Figma ادامه خواهد داد. او به دیوید وادوانی، رئیس تجارت رسانه دیجیتال ادوبی گزارش خواهد داد.

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت Figma وجود ندارد و این پلتفرم همچنان برای آموزش رایگان خواهد بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/adobe-to-acquire-figma-for-20-billion-what-does-it-mean-for-users/#ftag=RSSbaffb68

فیلد در مقاله ای نوشت: «ادوبی عمیقاً متعهد است که Figma به طور مستقل عمل کند پست وبلاگوی افزود که با Wadhwani در مورد چگونگی ادامه رشد تجارت فیگما همکاری خواهد کرد. “کل تیم Figma به من گزارش خواهد داد. ما قصد داریم به اجرای Figma به روشی که همیشه Figma را اداره می‌کردیم ادامه دهیم – به انجام کاری که معتقدیم برای جامعه، فرهنگ و تجارت ما بهترین است.”

فیلد افزود که “این یک تغییر بزرگ است، به خصوص برای پلتفرمی که هر روز به آن تکیه می کنید.”

او به معنای این خرید برای پلتفرم Figma و کاربران آن بود. به عنوان مثال، این شرکت قادر خواهد بود پلتفرم را با ترکیب زمینه های تخصص Adobe، از جمله تصویربرداری، عکاسی، تصویرسازی، ویدئو، سه بعدی و فناوری فونت بهبود بخشد.