آیا دستگاه تصفیه هوای توشیبا می تواند بوی دود خانه شما را از بین ببرد؟

می‌توانید تصفیه‌کننده هوا را وصل کنید و بروید یا می‌توانید از یک برنامه همراه همراه استفاده کنید. کنترل پنل تصفیه کننده هوای توشیبا شامل یک حالت خودکار و یک تایمر اختیاری یک، دو، چهار یا هشت ساعته است. همچنین سرعت های مختلف فن، حالت دود، تنظیمات توربو برای تمیز کردن سریع و قدرتمند هوا و دکمه ای برای ارسال دستگاه به حالت خواب وجود دارد.

با وجود داشتن این عادت، من از دود کهنه ای که تمایل دارد به همه چیز از هوا گرفته تا دیوارها بچسبد، بیزارم. و حتی با تهویه مداوم – با سردتر شدن هوا و آخرین کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که همه درها و پنجره‌ها را باز کنم – همیشه وقتی بازدیدکنندگان دارم عذرخواهی می‌کنم.

در هر خانه ای، بوی خاصی را در هوا یا روی پارچه ها خواهید دید.

در حالی که من زیاد از آن استفاده نکرده‌ام، تصفیه‌کننده هوا را می‌توان از طریق دستیارهای صوتی الکسا یا گوگل و همچنین یک برنامه همراه همراه، TSmartLife، از طریق شبکه Wi-Fi خانگی کنترل کرد.

من عادت دارم که رباتم با جاروبرقی هر روز صبح در حین تمیز کردن برنامه ریزی شده آن راکت بسازد، بنابراین از بی صدا بودن دستگاه تصفیه هوا بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. در واقع، در ابتدا فکر می‌کردم معیوب است، زیرا نمی‌توانستم تشخیص دهم که هواداران به درستی کار می‌کنند یا خیر.

برای اضافه کردن به این موضوع، من دو گربه، در میان سایر حیوانات خانگی، و یک مشعل چوبی دارم که برای تمیز کردن دودکش ها به تاخیر افتاده است، که گاهی اوقات به این معنی است که روشن کردن آتش می تواند یک تجارت دود باشد.

نمایش ویژگی های دستگاه تصفیه هوای توشیبا

چارلی آزبورن/ZDNET
همچنین: بهترین دستیار صوتی

به عنوان یک سیگاری (بله، می دانم)، من سیگار یا استفاده از ویپ را در اتاق نشیمن خود نگه می دارم.

با این حال مراقب باشید، فیلترها در ابتدا می توانند کاملاً مشکل ساز شوند (مخصوصاً زیرا تصفیه کننده هوا روی چرخ ها قرار دارد). اگه مثل من دست و پا چلفتی باشی با ناخنت میکوبی و اشک در میاری.

اما سوال اینجاست: آیا دستگاه تصفیه هوای توشیبا مقداری از دود را از هوا حذف کرد؟ من تصفیه‌کننده را با گذاشتن آن روی خودکار به مدت یک هفته آزمایش کردم و بازدیدکنندگان گفتند که تفاوت “محسوس” در هوا وجود دارد. رنگ دود به طور کامل از بین نرفته بود، اما بهبود قابل توجهی وجود داشت. علاوه بر این، با وجود اینکه اتاق نشیمن و آشپزخانه من در کنار یکدیگر قرار داشتند و دری بین آنها همیشه باز بود، هیچ اثری از دود در آن منطقه نبود.

گربه‌ها یا سگ‌های خانگی که در اطراف پرسه می‌زنند عطر خاص خود را دارند، عطر جوراب‌های کثیف به جا مانده از بچه‌ها می‌تواند چشمان شما را آب کند، غذای پخته شده با انبوهی از ادویه‌ها می‌تواند بسیار طولانی‌تر از غذا آویزان شود، و خانه‌های سیگاری‌ها را مسدود می‌کند. بسیاری از بوهای دیگر، می توانند کمتر از آن خوشایند باشند.

هشدار “VOC” شاید یکی از مهم ترین قرائت ها برای درک باشد. از طریق این تصفیه کننده هوا می توان از طریق این تصفیه کننده هوا که از فیلترهای کربن فعال استفاده می کند، تقسیم به “تمیز”، “عادلانه” و “ضعیف” ترکیبات آلی فرار حذف شود – اگرچه همانطور که برخی از نظرات مشتریان اشاره کرده اند، این ویژگی بسیار حساس است. و هر VOC ذکر شده نباید نگران کننده باشد.

هنگامی که دستگاه تصفیه هوا را خریداری کردید، فقط باید تسمه های پایداری و بسته بندی آن را بردارید. شما باید سه پانل را در هر طرف پینگ باز کنید تا یک پوشش پلاستیکی محافظ روی هر یک از دو فیلتر HEPA تصفیه کننده بردارید.

همچنین: بهترین دستگاه های تصفیه هوا

اگر می خواهید به بررسی دستگاه تصفیه هوا توشیبا، می توانید یکی را در آمازون خریداری کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/can-a-toshiba-air-purifier-kill-the-smell-of-smoke-in-your-home/#ftag=RSSbaffb68

به طور کلی، من فکر می کنم گنجاندن دستیار صوتی برای یک دستگاه تصفیه هوا بسیار زیاد است، زیرا گذاشتن آن در حالت خودکار و فراموش کردن دستگاه بسیار کافی است. در حالی که نمی توانم برای کاهش آلرژن صحبت کنم، دستگاه تصفیه هوا کیفیت هوای خانه من را بهبود بخشیده است.

همچنین باید مطمئن شوید که مراقب لایه دوم نمایشگر باشید که وضعیت و سلامت فیلترهای شما را به شما می گوید و در صورت نیاز به تعویض به شما توصیه می کند.

دستگاه تصفیه هوا توشیبا روی زمین

آمازون

علاوه بر این، توشیبا یک قفل کودک برای جلوگیری از تغییر تنظیمات توسط انگشتان جوان و چسبنده در نظر گرفته است.

دستگاه تصفیه هوا توشیبا در کنار کیسه لوبیا

چارلی آزبورن/ZDNET

من تست کردم دستگاه تصفیه هوا توشیبا (CAF-Z85USW) تا ببینم آیا دستگاه می تواند هوای این قسمت از خانه من را تمیز کند یا خیر. در نگاه اول به دلیل چرخ هایش قابل حمل است، بسیار بی صدا و به راحتی قابل حمل است.

علاوه بر این، امتیاز “PM” نشان دهنده ذرات موجود در هوا است. مال من اغلب بسیار زیاد است، مخصوصاً اول صبح، اما متوجه شدم که گذاشتن دستگاهم در حالت خودکار طی چند روز، به تدریج امتیاز من را به سطح بهتری رساند – و آن را حفظ کردم.