آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج کاربردی️مناسب باز کار

در پی نحوه ی اتصال دوربین های مداربسته به کامپیوتر به منظور کانفیگ و پیکر بندی دوربین مداربسته تحت شبکه و یا مشاهده ی زنده ی تصاویر از طریق وب و نرم افزار مخصوص دوربین ها آموزش داده شد . آموزش نصب دوربین مداربسته و سیستم هوشمند ساختمان فروش و نصب دوربین مداربسته خرید آنلاین دوربین مداربسته لیست قیمت خرید و فروش دوربین مداربسته انو… دفتر فنی مهندسی ناجی امنیت ارائه کننده انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی در نظر داردکه به خدمات خود نیز قسمت آموزش و نصب دوربین مداربسته..و.. این نکته بسیار مهم است که قبل از نصب دوربین مدار بسته، یک بررسی کلی انجام دهید تا محل مناسب نصب دوربین مداربسته را در جاییکه نه تنها دید خوبی داشته باشد بلکه از دیگر جهات نیز مناسب باشد، انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم با ذکر این چالش‌ها، نکات و روش نصب صحیح دوربین مداربسته را در فضای خارجی بیان کنیم. نکات و اصول بسیار مهمی برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد که بی‌توجهی به آن‌ها می‌تواند کیفیت عملکرد آن را کاهش دهد.

  • در این مجموعه، آموزش نصب تمام مدل های معروف از جمله avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… ارائه شده است.
  • 1.اصولا برای قراردادبستن بایک شرکتی باید اول بدانید که شرایط آن شرکت به چه صورت میباشد،ببینیدبا شرایط شما هم خوانی داردیانه!
  • یکی از امکاناتی که بسیاری از افراد را برای نصب دوربین مداربسته ترغیب می‌کند هم همین اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت است.
  • نصب دوربین مداربسته آنالوگ کار پیچیده ای نیست اما برای افرادی که تا به حال این کار را انجام نداده اند ممکن است پیچیده به نظر برسد.
  • کانکتورهای RJ45 (دوربین های IP) و کانکتورهای BNC (دوربین های آنالوگ) را بررسی کنید.
یعنی در این لیست مشخص کنید که در کدام مکان ها، به نظارت و کنترل نیاز دارید و در هر یک، تا چه اندازه شفافیت اهمیت دارد و چه کیفیتی مناسب است. این که هر گوشه از مکان مورد نظر را به دوربین مدار بسته مجهز کنید، هم از نظر قیمت و هزینه خیلی گران می شود و هم ضرورتی ندارد؛ در نتیجه، تنها در آن نقاطی دوربین مدار بسته نصب کنید که پر اهمیت تر باشند و به نظارت و کنترل بیشتری احتیاج دارند. پس از انجام اولویت بندی، تمامی نقاط مشخص شده را از لحاظ کیفیت بررسی کنید تا دوربین ها بیشترین میدان دید را داشته باشند و مانعی در جلوی آن قرار نداشته باشد.

۳) دوربین مدار بسته بی سیم یا وایرلس

همچنین، افرادی که با این دوره و الزامات و اصول کار آشنایی دارند، میتوانند دوربین های مدار بسته را عیب یابی کرده و در صورتی که اشکال و یا نقصی در کیفیت و یا کمیت وجود دارد را اصلاح کنند. قابل ذکر است که افراد آشنا با این سیستم ها میتوانند برای فروش دوربین های اریا سی سی تی وی مدار بسته هم بازاریابی کرده و در مورد مزیت ها و معایب آنها به مشتری ها توضیح داده و آنها را به خرید ترغیب کنند. علاوه بر این، افراد آشنا با انواع دوربین های مدار بسته میتوانند تجربیات ارزنده خود در این زمینه را در اختیار دیگران گذاشته و به آنها آموزش دهند.

زمانی که نیاز دارید برای تعداد زیادی دوربین مدار بسته، سیم کشی انجام دهید، باید مکانی را برای جمع شدن کابل ها و اتصال به دستگاه DVR در نظر بگیرید. این مکان، باید کاملا در دسترس باشد و بتوان از هر جایی در خانه به آن سیم کشی کرد. بر فرض مثال، یکی از مکان هایی برای قرار دادن وسایل و دستگاه های سیستم نظارت تصویر مطلوب و مناسب به شمار می رود، اتاق زیر شیروانی است. معمولا برای تمامی دوربین های مدار بسته موجود در یک ساختمان، از یک دستگاه DVR استفاده می کنند. البته در صورتی که ساختمان مد نظر، یک مجتمع بسیار برزگ و دارای چندین بخش است و لازم است هر بخش به طور جداگانه تحت نظارت باشد، استفاده از چند دستگاه DVR نیز مانعی ندارد.

گام به گام دروس دهم

اگر از دوربین های تحت شبکه استفاده می کنید، یک آی پی آدرس به شما داده می شود که با وارد کردن آن آی پی آدرس در مرورگر، می توانید تصاویر ارسالی از دوربین های بی سیم را مشاهده کنید. دو حالت کلی برای تامین انرژی برق مورد نیاز دوربین مداربسته وجود دارد که در صورت انتخاب هریک نیاز به تجهیزات متناسب با خود می باشند. کابل شبکه وظیفه انتقال تصاویر مداربسته را به دستگاه NVR بر عهده دارد.