آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه آموزش نصب دوربین مدار بسته انالوگ ip و آنالوگ

پس اگر خواستید آن را در محیط خارجی نصب کنید حتماً آن را درون یک جعبه قرار دهید. بعد از آن شما با آموزش نصب و راه اندازی انواع سیستم های امنیتی همراه خواهید شد. برای دریافت تصویر در سیستم های دوربین تحت شبکه باید از هر دوریبن یک کابل شبکه به سوئیچ شبکه و سپس از آن به دستگاه NVR متصل شود. دراین مرحله نیاز است بدانیم چه تعداد روزهایی نیاز به تصاویر ضبط شده داریم تا بتوانیم هارد دستگاه را بسنجیم . سایر تجهیزات نیز مانند کابل شبکه ، فیش های کانکتور ، سوئیچ و … را نیز با توجه به تعداد دوربین ها محاسبه میکنیم .

اخبار پارسیک ایران

این سیستم به وسیله ی اجزای تشکیل دهنده اش تصاویر را ضبط می کند و این تصاویر را به اطلاعات دیجیتالی مبدل ساخته و ذخیره می کند . اجزا و تجهیزات دوربین های مداربسته را می توان به دو دسته ی کلی اصلی و فرعی تقسیم بندی کرد . در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ، در سمیناری بین المللی که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما تهران ، برگزار گردید. در این سمینار که حدود ۸۰۰ نفر از سراسر کشور گرد هم جمع شده بودند ، در قسمتی از همایش از کتاب ” سیستم های دوربین مداربسته ” نوشته ی همکار و دوست خوبم مهندس رضا شیخ انصاری که اولین کتاب تمام رنگی به زبان ساده بود رونمایی شد. این کتاب برای عزیزانی که علاقه مند به یادگیری مباحث پایه ای در مورد دوربین های مداربسته هستند ، نوشته شده است . هم چنین بنده در کتاب آموزش دوربین مداربسته ۱ و کتاب آموزش دوربین مداربسته ۲ هم بطور کاملتر در این مورد توضیح داده ام.

البته نکته ای که در این موضوع دلالت می کند، امکان کابل کشی در محلی است که می خواهید دوربین را در آن نصب کنید. پر استفاده ترین و بیشترین کابل مورد استفاده در سیستم های دوربین های مدار بسته، کابل ترکیبی می باشد. این نوع از کابل، دارای دو رشته می باشد؛ یکی از این رشته ها برای برق است و رشته دیگر برای تصویر. مزیت این کابل این است که با استفاده از آن تنها یه بار لازم است سیم کشی انجام شود.

سوالات متداول دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج

همچنین با نصب لنز با زاویه کانونی مختلف می‌توان نوع تصویر آن را تغییر داد. در مرحله بعد، نوع و مدل دوربین مداربسته توسط شخص کارفرما انتخاب و خریداری می شود. این کابل از یک سمت به بخش خروجی دوربین مداربسته و از سمت دیگر به بخش ورودی دستگاه DVR متصل می شود. کابل دوم که باید از محل نصب DVR تا محل نصب دوربین کشیده شود ، وظیفه تامین برق را برعهده دارد و از یک سو به منبع DC نصب می شود و از طرف دیگر به دوربین نصب می شود و دوربین را تغذیه می کند. یکی از مهمترین موارد ، جانمایی دوربین های مداربسته به صورت صحیح و اصولی در یک ساختمان است . اما در صورتی که دوربین ها نیاز به اتصال به NVR دارند ، باید با استفاده از یک گیرنده بی سیم تصاویر را دریافت نمایید و با استفاده از یک کابل به NVR منتقل کنید.

خشمی که با حمله به منزل عبدالباقی تکرار شد و حالا می‌شود سوءقصد موفق به برادر مالک متروپل را هم در راستای آن ارزیابی کرد. به گزارش «تابناک»؛ ظهر امروز خبری در آبادان پیچید که حکایت از جمله مسلحانه به «مجید عبدالباقی»، برادر مالک ساختمان متروپل داشت؛ رویدادی که خیلی زود با انتشار ویدئو‌هایی از محل رویداد و بعد تایید خبر توسط مقامات arya-cctv.ir شهر، مشخص شد واقعیت داشته و شایعه نیست. اونوقت بعضی مردم بیشرف میرن تظاهرات…از وقتی این تظاهراتها شروع شده پای تروریستهای لعنتی ب ایران باز شده…دلم تیکه تیکه شد این صحنه ها رو دیدم..این شیطون ملعون چقد آدم بیگناه قتل عام کرد… خون آنهایی که برای این کشور و مردم در جهت امنیت ريخته می‌شود در بالاترین درجه ایمان قرار دارد .

  • دوربین های IP هم با کابل کواکسیال و هم با اتصالات بی سیم کار می کنند.
  • آنها همچنین می توانند روی کابل زوج به هم تابیده یا با اتصالات بی سیم کار کنند، اما وضوح کمتری ایجاد می کند.
  • برای نصب دوربین باید نکاتی را مد نظر داشت تا هم کارفرما از دوربین نصب شده راضی باشد و هم اینکه این دوربین مداربسته بتواند سال ها به کار خود ادامه دهد و در صورت نیاز بتوان بدون هزینه اضافی آن را توسعه داد و تعداد دوربین ها را بیشتر کرد.
  • هر سیستم نظارت تصویری به یک یا چند هارد دیسک با ظرفیت مناسب برای ذخیره تصاویر دوربین مداربسته احتیاج دارد.
  • نکته بسیار مهم دیگر در زمان جایگذاری دوربین‌ها توجه به امکان کشیدن کابل در محل نصب دوربین است.

این در‌حالی است که تسلط به تکنولوژی‌های جدیدی مانند نصب دوربین‌های‌ دیجیتال و یا دوربین‌های آی‌پی، دوربین‌های دام‌ و‌ صنعتی بیشتر احساس می‌شود. این دستگاه، بسته به تعداد پورت هایی که دارد می تواند تعدادی دوربین مدار بسته را کنترل و مدیریت کند. بنابراین شما با استفاده از تنها یک دستگاه DVR، این امکان را دارید که چندین دوربین را به وسیله یک دستگاه مدیریت کنید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج از جمله دوره های فنی است که طرفداران بسیاری در آموزشگاه فنی البرز داشته و افراد زیادی به دلیل درآمد بالای این حرفه، جذب آن می گردند. در این دوره آموزشی، افراد با آموزش نصب انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه یا ip، آنالوگ، بی سیم و سیمی و سایر دوربین های امنیتی آشنا می گردند. آموزش نصب دوربین مدار بسته از دوره های بسیار پر سود و پردرآمد حفاظتی می باشد.