آموزش دوربین مداربسته سیر تا پیاز » مرکز دوربین مداربسته ایران

آموزش نصب دوربین از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه آی تی و دوربین و تجهیزات دوربین برگزار میشود. برای انتقال تصاویر دوربین های تحت شبکه یا NVR، چندین راه حل وجود دارد. معمولا برای پیکربندی و انتقال تصویر ان وی آر یا انتقال تصاویر دوربینهای آی پی کمرا، درصورتی که قبلا حتی برای یکبار این عمل را با دستگاه های ذخیره ساز آنالوگ انجام داده باشید، کار مشکلی در پیش نخواهید داشت. چرا که عملا پس از ورود سیگنال دوربین های با بستر آنالوگ (AHD، HD-SDI، HD-TVI و HD-CVI و XVI)، مابقی فرایند، به یک سیستم صفر و یک دیجیتالی تبدیل شده و چنانچه قصد بالا آوردن تصویر بر روی یک شبکه باشد، تمام منطق های Network و شبکه برای آن ها نیز صادق است. ذخیره سازی در سیستم مداربسته تحت شبکه توسط ان وی آر ها Digital Network Recorder صورت می پذیرد که با توجه به برند و شرکت سازنده برای اهداف متنوعی طراحی، ساخته و عرضه می شوند که دارای قابلیت ها و تعداد ورودی های مختلفی هستند. از نظر فنی ، دو ضبط کننده از نظر پردازش فیلم های ویدیویی متفاوت هستند.

در بعضی از موارد ما نیاز داریم از دوربین های گردان با موتور داخلی استفاده کنیم که به این دوربین ها دوربین PTZ (اسپیددام) گفته می شود که قابلیت تنظیم و گردش دوربین از راه دور برای ما مقدور می باشد. در بعضی از موارد جهت فیلم برداری بدون رویت یا دیده شدن دوربین از دوربین مخفی یا همان PINHOLL استفاده می شود. لنز را روی آی آر کات قرار میدهیم و آی آر کات را روی برد قرار میدهیم و از پشت با دو تا پیچ این ها را به هم متصل میکنیم و در نهایت تبدیل به یک برد کامل میشود. چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ویژگی های دوره ی آموزش نصب دوربین مداربسته

اگر شما نیز از یک سیستم آنالوگ قابل ارتقاء استفاده می‌کنید، می‌توانید کابل برق/ ویدئو BNC را به‌کار بگیرید اما باید هم دستگاه ضبط و هم دوربین های مدار بسته را با تجهیزات HD آنالوگ جایگزین نمایید. یکی از مزایای استفاده از دوربین های مداربسته وایرلس (بی سیم یا وای فای)، امکان نصب آن بدون نیاز به ایجاد حفره روی دیوارهای خانه برای سیم کشی می‌باشد. اما لازم به ذکر است هرچه دوربین مداربسته وای فای (ویرلس، بی سیم) از دستگاه DVR دورتر شود، قدرت و کیفیت سیگنال تصویر ارسالی کمی کمتر می‌شود. اگر قصد نظارت بر مکان بزرگی را دارید، از دوربین های مداربسته سیمی استفاده کنید، ولی اکثراً برای نصب دوربین مداربسته در خانه، سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای، وایرلس) چه از لحاظ سادگی نصب و چه از لحاظ سادگی سیستم، بهتر است.

  • WDR یا دامنه دینامیکی بالا در دوربین هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بازه دینامیکی بیشتری نسبت به دوربین های عادی دارند.
  • برای این مقاله ما در مورد نصب جعبه توزیع برق 8 کانال یا PWR-8 صحبت خواهیم کرد.
  • حتی اگر آشنایی ندارید می توانید از ابزار های آنلاین ترجمه مثل google translate استفاده کنید.
  • پیش از این، دوربین های مدار بسته چندان با استقبال مواجه نشده و تعداد افرادی که از مزیت ها ی آن اطلاع داشتند، چندان زیاد نبودند.
  • این سوال یکی از رایج ترین سوالات افرادی است که قصد آموزش نصب دوربین مدار بسته را دارند.
  • مکان هایی مثل اتاق زیر شیروانی یا دفاتر مکان های خوبی برای قرار دادن سیستم های نظارتی هستند.

توصیه می شود قبل از خرید این تجهیزات حتما با متخصصین این امر در شرکت های معتبر تماس و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. در مقاله دوربین مداربسته ضد نور به صورت مفصل به بررسی این نوع دوربین‌های مداربسته پرداختیم. این که چه لنزی مناسب نیاز ما است توسط کارشناسان این حوزه و با توجه به نیازهای کاربر تعیین می شود. اصولا دوربین ها از نظر لنز یا فاصله کانونی به دو نوع اریا سی سی تی وی لنز ثابت و لنز متغییر تقسیم می شوند. دوربین های لنز ثابت دارای زاویه تصویر و بزرگنمایی ثابتی هستند که با نصب آنها تصویری ثابت از یک محیط (از نظر بزرگنمایی و وسعت دید دوربین) را در اختیار قرار می دهند. برند هایک ویژن اغلب دوربین های با لنز ثابت با فاصله کانونی 8/2، 6/3، 4 و 6 میلیمتر تولید و به بازار عرضه میکند که کاملا نیاز های مشتری را برطرف خواهد کرد.

در دوره دوربین مدار بسته با کلیه تنظیمات و نحوه بکاپ گیری بصورت کاملا عملی آموزش میبینید. از دیگر نکاتی که باید رعایت کنید کیفیت کار است تلاش کنید تا کاری با کیفیت به مشتری ارائه بدهید و حتماً در موعد مقرری که قول داده اید آن را تحویل دهید. در مرحله اول بایستی یک نقشه کلی از منطقه مورد نظر که قصد نصب دوربین را در آن جا دارید، تهیه کنید.

سرفصل‌های دوره نصب دوربین مداربسته