آموزش نصب دوربین مداربسته دوره فنی صفر تا صد + دریافت مدرک

این نرم‌افزار، مختص دستگاه های UVR، NVR و IPC های برایتون می باشد. با استفاده از نسخه اندروید و IOS این نرم‌افزار شما می توانید به تصاویر دستگاه ها و دوربین های IP خود دسترسی داشته باشید. از صفحه”Briton CCTV” در وبسایت داتیس، این نرم‌افزار را دانلود کنید و راهنمای جامع آن را مشاهده کنید. دستگاه های Stand alone با قرار دادن یک هارددیسک داخلشان به‌صورت کاملاً مجزا کار کرده و با توجه به سیستم عاملLinux احتمال خطرات و خرابی‌ها را به مراتب کمتر می‌کند. پردازش تصویر و ذخیره‌سازی را پردازشگر این دستگاه‌ها بر عهده دارد و مهمترین حسن این تکنولوژی کارکرد مستقل و عدم وابستگی آن به سایر پارامترها است.

گروهامنیت شاپزیر مجموعه شرکت پویا وب پرداز طراح و مجری سیستم‌ های نظارت تصویری است. اینگروهمفتخر است که در طول مدت زمان فعالیت خود بیش از ۱۰۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور به انجام رسانیده است که در حدود ۵۰ نوع صنف و کاربری مختلف در محیط‌ های آموزشی، بیمارستانی، بانک‌ ها، مراکز نظامی و … را شامل می‌شود. گروهامنیت شاپبا توجه به رعایت حقوق کار فرمایان گرامی و ارائه خدمات و پشتیبانی به ‌موقع، فروش کالا با arya-cctv.ir ضمانت ‌نامه و گواهی اصالت کالا صورت می ‌پذیرد. شما همراه با نصب می توانید مواردی را که به عنوان هوزینگ نیز از آن ها یاد می شود را نیز تهیه کنید که به عنوان پوششی برای دوربین های مدار بسته عمل کرده و از آن در برابر باران، قرار گرفتن در معرض نور و حرارت و غیره محافظت می کند. جهت نصب این دوربین ها مطابق تصویر ، دوربین را در محل مورد نظر قرار داده و آن را به پریز برق یا هر منبع تغذیه دیگری متصل می کنیم.

برچسب: آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf

در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مدار بسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بودند. نمونه کیفیت دوربین مدار بسته نمونه کیفیت دوربین مداربسته، نمونه تصویر دوربین مداربسته انواع دورب…

گام به گام دروس یازدهم

انتقال تصویر امکان این را فراهم می کند که انتقال تصاویر بر روی موبایل و رایانه شخصی البته با اصول ثابت صورت بگیرد. با توجه به تغذیه دوربین از طریق کابل شبکه در دوربین های ،هر گونه اشتباه زدن سوکت ها می تواند موجب صدمه جدی به دوربین گردد. است می توان دوربین تحت شبکه را بدون نیاز به آداپتور توسط کابل شبکه به سوییچ و از آن به کامپیوتر وصل کرد. در لیست تنظیمات اصلی شده مربوط به این بخش در قسمت راست کادر میتوانید تاریخ و روز و ماه مورد نظر را از تقویم سیستماتیک تنظیمات با کلیک کردن پیدا و انتخاب کنید . در بخش پایین سمت راست کادر تنظیمات با انتخاب کانال ؛ شماره دوربین ویدیو و در نهایت گزینه سرچ ویدیو را بارگذاری کرده و دکمه پلی را برای پخش میزنیم . بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که تصاویر دوربین تحت شبکه خود را از روی مانیتور رایانه مشاهده کنند.

برگزاری دوره آموزشی سیستم های امنیتی و حفاظتی

برای ضبط تصاویری که دوربین های ip میگیرند، از دستگاه nvr استفاده می شود. دستگاه ضبط کننده nvr داده های دیجیتال را از دوربین تحت شبکه دریافت و بعد از پردازش، ذخیره می کند. بر خلاف دستگاه dvr که به صورت فیزیکی باید به دوربین وصل باشد، دستگاه nvr فقط کافی ست با دوربین ها در یک شبکه قرار گرفته باشند. در مرحله اول برای راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته باید دوربین مناسب با توجه به نیاز خود و مکانی که قرار است دوربین در آن جای بگیرد را انتخاب کنید و سپس سایر مراحل را انجام دهید. بعد از بررسی فنی عملکرد تک تک دوربین ها، نوبت به تست نرم افزاری نمایشگر، سیستم ضبط تصاویر، مموری یا حافظه و منبع تغذیه می گردد.

  • سلام بنظر من یکی از مهمترین عوامل موفقیت درنصب دوربین مداربسته تخصص لازم و کسب رضایت مشتری و خدمات پس از فروش ان میباشد.
  • فقط باید بدانید در نحوه اتصال دوربین ip به nvr ، اگر NVR سوئیچ داخلی نداشته باشد، نیاز است از یک سوئیچ جداگانه در زمان نصب استفاده کنیم.
  • برند دوربین مداربسته اولین عامل مهم و تاثیر گذار در قیمت تمام شده یک سیستم مداربسته می باشد.
  • در بازار کنونی تنوع برندها موجب ایجاد قیمت های مختلف در بازار شده و انتخاب درست با توجه به اهداف بازار برای مشتریان خود سخت کرده است.
  • آموزش عملی نصب (دوربین مدار بسته آنالوگ ، دوربین مدار بسته دیجیتال ، دید در شب IR ، ضد ضربه BULLET ، صنعتی BOX ، کنترل ترافیک ZOOM CAMERA ، تحت شبکه ، انتقال…
تهیه نقشه باعث می‌شود که عملیات راه اندازی در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شود. همچنین با استفاده از نقشه می‌توانید یک تخمین مناسبی از ابزار و تجهیزاتی که لازم است تهیه کنید داشته باشید. با توجه به مثال بالا تقاضا و درآمد بالای این حوزه نصب دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی آشنا شدید و میزان در آمد در این حوزه نیز مثل باقی مشاغل به تخصص و مشتری مداری کارآموز بستگی دارد. نحوه بهینه‌سازی هزینه‌ها در هنگام استفاده از تجهیزات مختلف و نصب دوربین‌های مداربسته، یکی از نکاتی است که در مقدار سود کسب شده تاثیر زیادی خواهد داشت. متخصصین و نصب کنندگان دوربین‌های مداربسته باید با استفاده از کمترین هزینه‌ها، بهترین سیستم‌های امنیتی و حفاظتی را طراحی کنند.