آموزش اتصال دوربین مداربسته به کامپیوتر یا لپ تاب چگونه دوربین مداربسته خود را به لپ تاپ متصل کنم؟

تمامی این دوربین ها تنها با کابل کواکسیال به دستگاه ضبط دیجیتال یا DVR متصل می شوند. اگر تخصصی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می ‌کنیم که از یک نصاب با تجربه کمک بگیرید، بعد از نصب تمامی دوربین ها تصاویر با کیفیت HD و full hd تا ۴K براحتی بر روی کابل کواکسیال منتقل شده و بر روی نمایشگر به نمایش در می آید. در صورتی که نظر خاصی در رابطه با یک درس داشتید میتوانید آن را به صورت کامنت در همان پست مطرح کنید. با وجود لطف همیشگی شما متاسفانه به علت مشغله کاری امکان پاسخگویی به نظرات را ندارم اما همه نظرات را می خوانم و در صورتی که درخواستی به صورت متعدد مطرح شده باشد آن را پوشش خواهیم داد.

  • بعد از تهیه ابزار آلات مورد نیاز برای نصب دوربین های مداربسته ، ابتدا باید به سراغ اتصال دوربین های مدار بسته دقیقا” در محل های تعیین شده بر روی نقشه با استفاده از دریل ، پیچ و رولپلاک اقدام کنید.
  • همچنین بهتر است قبل از نصب هر چیزی ، همه تجهیزات را در مکانی با دسترسی آسان آزمایش کنید.
  • اولین دوربین مدار بسته در سال 1320 شمسی در کشور آلمان و به منظور کنترل و مشاهده نحوه پرتاب موشک ساخته شد.
  • اگر نیاز به تشخیص چهره و وضوح تصویر دارید .حتما از دوربین های تشخیص چهره استفاده کنید.توجه به این نکته ضروریست که حتما باید دی وی ار شما هم شامل نرم افزار تشخیص چهره باشد.
  • ولی در سیستم های حفاظتی دوربین های مدار بسته تحت شبکه به دلیل انتقال سیگنال ها به صورت دیجیتالی شرایط کاملا برای انتقال بیسیم فراهم می باشد و در صورت استفاده از انتقال بیسیم در هزینه تمام شده به دلیل عدم نیاز به کابل کشی صرفه جویی زیادی صورت می پذیرد.
زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای سیستم مداربسته ارائه تصاویر با کیفیت مناسب در طول شبانه روز است . بعد از مشخص شدن تعداد دوربین ها ، دستگاه ضبط مورد نظر را هم می توان انتخاب کرد . حالا که متوجه اهمیت فراوان در این مرحله شده‌اید شاید فکر کنید نیاز است تمام مراحل نصب را به یک نصاب حرفه‌ای بسپارید.

بلبرینگ و رولبرینگ در سطوح مختلف کیفیت و قیمت

قسمت‌های خارج از خانه یا ساختمان‌ها بهترین محل برای نصب دزدگیر اماکن و دوربین‌های مدار بسته به شمار می‌روند. برای اینکه کنترل بیشتری روی محیط داشته باشید باید به تعداد درب‌های وروی یا خروجی دوربین تهیه کنید. تعداد مناسب دوربین را برای قسمت‌های ورود و خروج ساختمان مشخص و آن‌ها را در زوایای مناسب جاسازی کنید.

کابل های تصویر ، برق و فیش ها رو با دقت دوباره چک میکنیم اگر مشکل بر طرف نشد برای چک کردن کابل تصویر از طریق یک کابل کوتاه دوربین را به DVR وصل مکنیم. در صورتی که تصویر تمامی دوربین ها را داشتیم دوربین ها را یکی یکی تنظیم میکنیم. بهتر است تنظیم دوربین ها را در طول روز انجام دهیم تا از محل نور در طول روز اطلاع داشته باشید و ضد نور در تصویر دوربین اریا سی سی تی وی را ببنید. کابل برق می تواند به صورت مشترک برای دوربین ها استفاده شود یعنی در کل مسیر دوربین ها شما تنها یک کابل برق خواهید داشت و از ان انشعاب می گیرید. برای مسیر های کوتاه 7 تا 10 درصد و برای مسیرهای بلند 2 تا 5 درصد پرتی قابل قبول است. ۴- یک دستگاه DVR می تواند به طور همزمان چند دوربین را مدیریت کند، پس داشتن تنها یک DVR کافی است.

در طی دوره هنرجو کارهای عملی را تحت نظر اساتید انجام می دهد و ایرادات کار خود را کمک آن ها رفع می کند. کلیه ابزار و تجهیزات کار در کارگاه مجهز در اختیار کارآموزان عزیز است. اول از همه مجوزهای لازم را از سازمان فنی حرفه ای کشور اخذ کرده باشد و به عبارتی دوره نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای را برگزار کند. دوم اینکه دوره نصب دوربین مدار بسته را به صورت عملی برگزار کرده و مجهز به کلیه تجهیزات و ابزارهای لازم برای نصب این دوربین ها باشد. سوم اینکه پشتیبانی پس از دوره نصب دوربین مدار بسته داشته باشد و مدرکی معتبر در پایان دوره نصب دوربین مدار بسته به شما ارائه دهد.

از این زاویه هم باید بنگریم که نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در اوج احساسات و هیجان قرار دارند و چه بسا برخی از آنها پس از مدتی به همین کارهایی که الآن انجام داده اند، خنده خواهند کرد. نظام سلطه گر آمریکا که برای جلوگیری از گسترش فرهنگ ارزشمند اسلامی در جهان، کشور ما را به حمله نظامی، تحریم اقتصادی و … تهدید می کند و آن را به اجرا در می آورد. برای تأثیر گذاشتن بر باورها، افکار و رفتار دیگران به منظور تسلیم کردن آن ها در برابر خواست تهدیدکنندگان است.

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها وقتی کسی در اتاق است، باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و انرژی می‌شود. در صورتی که سارقین بدانند خانه‌ای مجهز به دوربین مداربسته است اقدام به قطع برق یا پوشاندن لنز آن با رنگ خواهند کرد. دوربین های مدار بسته ای که بیرون ساختمان نصب می شوند، بهتر است زیر سایه بان قرار بگیرد تا از آسیب نور آفتاب و بارش برف و باران در امان بماند. در واقع با توسعه این تکنولوژی دیگر نیازی به هیچ اپراتوری نیست و خود سیستم می‌تواند به تنهایی بر اساس اطلاعات دریافت شده از دوربین‌های مداربسته تجزیه و تحلیل‌های لازم را انجام داده و نتیجه نهایی را به مقصد مد نظر گزارش دهد.

لغو پاسخ