چگونه به عضویت Prime Student تغییر دهید

مثل من اشتباه نکن اگر ایمیل .edu دارید، عضویت Prime خود (یا والدینتان) را به عضویت Prime Student تغییر دهید تا با نصف قیمت از مزایای مشابه بهره مند شوید.

Prime Student دقیقا چیست؟

بیشتر: بهترین خدمات پخش موسیقی: آیا آمازون می تواند Spotify را در رتبه اول قرار دهد؟

آیا من واجد شرایط هستم؟

فریبنده، درست است؟ در اینجا نحوه تغییر به طرح اشتراک از حساب موجود آمازون خود آورده شده است.

مرحله 1: وارد حساب کاربری Amazon Prime موجود خود شوید

اعضای Prime Student همچنین می توانند موسیقی و برنامه های تلویزیونی را با 0.99 دلار اضافی در ماه پخش کنند.

با وارد کردن اطلاعات مربوطه فرم را پر کنید. اگر در ثبت نام مشکل دارید، پیوندی را دنبال کنید که می گوید “اینجا را کلیک کنید” و با ایمیل .edu خود ثبت نام کنید.

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 5: ارسال کنید

اگر دانشجو هستید و .edu شما فعال است، روی ارسال کلیک کنید و باید آماده باشید. اطلاعات پرداخت موجود شما برای طرح Prime استاندارد شما به Prime Student منتقل می شود. بدانید که همیشه می توانید روش پرداخت را تغییر دهید.

اگر دانشجویی هستید که در حال حاضر در کالج یا دانشگاه ثبت نام کرده اید، بله، واجد شرایط هستید. از شما خواسته می شود که با حساب ایمیل .edu خود برای Prime Student ثبت نام کنید، بنابراین مطمئن شوید که در دسترس است.

Prime Student چقدر هزینه دارد؟

محل خدمات مشتریان آمازون

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 3: جستجوی “Prime Student”

پس از انتخاب گزینه “Switch from Amazon Prime to Prime Student”، باید از شما یک “Try Prime Student” خواسته شود. دکمه. روی آن کلیک کنید و از آنجا اطلاعات درخواستی را در فرم وارد کنید. این فرآیند به آمازون اجازه می دهد تا ثبت نام شما را تأیید کند، از جمله اینکه در چه کالج یا دانشگاهی هستید. پس از اتمام، روی «شروع آزمایشی شش ماهه من» کلیک کنید.

عضویت شما تا زمانی که مدرسه را ترک کنید (معمولاً چهار سال) طول می کشد، اما اگر وارد یک برنامه تحصیلات تکمیلی شوید، می تواند طولانی شود – فقط تا زمانی که آدرس .edu شما فعال باشد. اگر به دلایلی ایمیلی از آمازون دریافت کردید مبنی بر اینکه اشتراک سالانه یا ماهانه Prime Student شما به زودی پایان می‌یابد، اما همچنان در کالج ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید وضعیت ادامه خود را برای تمدید سرویس تأیید کنید.

پس از دوره آزمایشی، هزینه عضویت خواهد بود 69 دلار در سال (یا 7.49 دلار در ماه). بنابراین، اگر در ماه آگوست مشترک شوید، می‌توانید قبل از پرداخت هزینه برای عضویت تخفیف‌خورده خود، تا سال جدید (ژانویه) پیش بروید.

Prime Student یک سرویس تخفیفی است که برای دانشجویان آموزش عالی طراحی شده است تا با نیمی از هزینه، به مزایای مشابه یک عضو معمولی Prime دسترسی داشته باشند. این عضویت شامل ذخیره‌سازی نامحدود عکس، صرفه‌جویی در کتاب‌های درسی اجاره‌ای، موسیقی بدون آگهی با مبلغ 0.99 دلار در ماه، لینکدین پرمیوم، و معاملات معمول اعضای Prime و خدمات ارسال رایگان است.

در برنامه تلفن همراه یا مرورگر وب، وارد سیستم موجود خود شوید حساب آمازون با استفاده از همان ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید. برای ثبت نام نیازی به لغو این حساب موجود ندارید و ایمیل .edu شما بعداً در این فرآیند استفاده خواهد شد.

مرحله 2: تب “خدمات مشتری” را انتخاب کنید

پس از ورود به سیستم، “خدمات مشتری” را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

سپس، می توانید کلیک کنید اینجا در وب سایت آمازون و برای ثبت نام در Prime Student، روی “Try Prime Student” کلیک کنید.

بیشتر: 4 بهترین خودکار هوشمند: ابزار برای دانش آموزان

برای تایید ادامه ثبت نام خود، کلیک کنید اینجا یا “تأیید وضعیت دانشجوی ادامه دار” را در زیر کتابخانه جستجوی خدمات “کمک و مشتری” جستجو کنید.

من که به تازگی در ماه مه فارغ التحصیل شده ام، سهم من از این هزینه های مزاحم را پشت سر گذاشته ام – که آمازون مقصر اصلی آن است. با این حال، چیزی که دوست داشتم می‌دانستم این است که من (و خانواده‌ام) در صورت انتخاب عضویت Prime Student به جای حذف حساب پرمصرف گران‌تر والدینم، پول پس انداز می‌کردم و تخفیف دریافت می‌کردم (ببخشید، مامان). و پدر).

فرمی که باید هنگام تغییر به عضویت دانشجوی اصلی پر کنید

اطلاعات دانشجوی اصلی در زیر کتابخانه راهنمای خدمات مشتری قرار دارد

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 4: مدارک تحصیلی خود را پر کنید

اگر در این ماه کالج را شروع می کنید، یا در حال حاضر یک دانشجوی کالج هستید، احتمالاً می دانید که هزینه ها به سرعت بالا می روند. از سفارش و اجاره کتاب های درسی گرفته تا خرید مواد غذایی، به نظر می رسد همیشه چیزی به صورت حساب شما اضافه می کند.

توجه: دوره آزمایشی شش ماهه با هر اشتراک Prime Student ارائه می شود. حتی اگر قصد دارید از اشتراک برای یک سال یا بیشتر استفاده کنید، می توانید آن را به عنوان یک سرویس رایگان از آمازون مشاهده کنید.

اگر دانشجو هستید، حساب پرایم ندارید و می خواهید مستقیماً به Prime Student بپیوندید، ابتدا باید برای یک حساب کاربری آمازون ثبت نام کنید.

خیر، لازم نیست حساب خود را لغو یا غیرفعال کنید. فقط این را دنبال کنید ارتباط دادن برای انتقال حساب شما با این حال، مزایایی که در حال حاضر دارید ممکن است تغییر کند. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر 20٪ تخفیف روی لوازم خانگی دارید، ممکن است به جای یک سرویس پخش ویدیوی ارزان تر یا تخفیف دیگری لغو شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-switch-to-a-prime-student-membership/#ftag=RSSbaffb68

برای شروع، کاربران Prime Student یک دریافت می کنند آزمایشی رایگان شش ماهه، که به طور قابل توجهی طولانی تر از دوره آزمایشی 30 روزه برای کاربران استاندارد Prime است.

در نوار جستجوی «کتابخانه راهنما» خدمات مشتری، «Prime Student» را جستجو کنید و گزینه «Switch from Amazon Prime to Prime Student» را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید استفاده کنید این لینک.

Amazon-prime-boxes-on-the-floor

jetcityimage / گتی ایماژ