نحوه پیکربندی برنامه ها برای شروع به هنگام ورود با MacOS

همچنین: نحوه ضبط تماس تلفنی در آیفون

از آنجا، می توانید هر برنامه نصب شده ای را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و سپس روی Open کلیک کنید. این برنامه جدید را به لیست موارد ورود اضافه می کند. سپس می توانید برای افزودن یکی دیگر روی + کلیک کنید. این کار را تا زمانی که تمام برنامه‌هایی را که می‌خواهید اضافه کنید، ادامه دهید.

مک بوک ایر M2 با صفحه اصلی ZDNET روی میز

کلیف جوزف/ZDNET

در برنامه تنظیمات سیستم، تایپ کنید موارد ورود در جستجو، که باید ورودی آیتم های ورود را نشان دهد. روی آن ورودی کلیک کنید تا باز شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد دستگاه MacOS خود شوید. پس از ورود به سیستم، روی دکمه منوی Apple در گوشه سمت چپ بالای دسکتاپ کلیک کنید و روی تنظیمات سیستم کلیک کنید.

برای برخی، ممکن است زیاد به نظر نرسد. از این گذشته، برای راه اندازی یک برنامه فقط چند کلیک لازم است، درست است؟

همچنین: نحوه ترک اجباری یک برنامه سرسخت در MacOS

مکان یابی موارد ورود به سیستم در تنظیمات برگزیده سیستم.

جک والن / ZDNET

پنجره MacOS Finder.

بیایید وارد آن شویم.

الزامات

اگر متوجه شدید که دیگر نمی‌خواهید آن برنامه در هنگام ورود شروع شود، یا متوجه شدید که برنامه‌های سرکش برای انجام این کار پیکربندی شده‌اند، برای حذف آن‌ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که به موارد ورود به سیستم بازگردید، برنامه را انتخاب کنید. می خواهید حذف کنید و روی – (علامت منفی) کلیک کنید.

یکی از ویژگی هایی که کار بسیار خوبی با آن چیز انجام می دهد، موارد ورود نام دارد. هنگامی که یک برنامه را به عنوان یک آیتم ورود اضافه می کنید، آن برنامه همیشه به محض ورود به دسکتاپ به طور خودکار شروع به کار می کند.

و این تمام چیزی است که باید برنامه هایی را اضافه کنید تا به محض ورود به دستگاه MacOS خود به طور خودکار شروع به کار کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-configure-apps-to-start-upon-login-with-macos/#ftag=RSSbaffb68 پنجره تنظیمات سیستم MacOS که موارد ورود را نشان می دهد.

اما اگر دائما در حال حرکت باشید و به هر دلیلی مجبور باشید به طور مرتب لپ تاپ خود را خاموش کنید، چه؟ وقتی دوباره وارد سیستم می شوید، باید تمام برنامه هایی را که استفاده می کنید راه اندازی مجدد کنید. این خیلی کارآمد نیست.

تنها چیزی که به آن نیاز دارید دستگاهی است که MacOS را اجرا می کند مک بوک پرو، مک بوک ایر، یا آی مک به خوبی انجام خواهد داد یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که نسخه MacOS مورد استفاده شما ممکن است مشابه نسخه من نباشد. من در MacOS Ventura نسخه 13.0 نشان خواهم داد. اگر از نسخه‌ای از سیستم عامل قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، مکان آیتم‌های ورود متفاوت خواهد بود. نکته خوب این است که MacOS یافتن این موارد را بسیار آسان می کند.

در بالای صفحه سمت راست پنجره به دست آمده، لیستی از آیتم های ورود فعلی را مشاهده خواهید کرد. همراه با آن، دکمه + را خواهید دید. روی + کلیک کنید تا پنجره Finder باز شود، جایی که باید روی Applications در پنجره سمت چپ کلیک کنید.

MacOS یکی از سیستم عامل های کارآمد و موثر در بازار است. اما حتی با این همه سادگی، هنوز هم به کاربران قدرت بیشتری می‌دهد تا تجربه را به نیازهای خود اختصاص دهند.

همه برنامه های نصب شده شما باید در اینجا ظاهر شوند.

جک والن / ZDNET

حذف برنامه ها از لیست موارد ورود

با این اوصاف، زمان اضافه کردن یک یا دو برنامه به لاگین است.

می‌خواهم به شما نشان دهم که چقدر آسان است که برنامه‌هایی را اضافه کنید تا با ورود به سیستم شروع به کار کنند. اگرچه این یک تغییر دهنده بازی نیست، اما ممکن است به شما کمک کند تا بدانید چگونه برنامه ها را از راه اندازی حذف کنید، اگر برنامه های مزاحم دارید که نیازی به باز کردن آنها ندارید.

نحوه پیکربندی برنامه ها برای شروع به هنگام ورود با MacOS

بخش Login Items در تنظیمات سیستم.

من هر دو گوگل درایو و mInstaller را در حال اجرا در هنگام ورود دارم.

جک والن / ZDNET