بهترین ویژگی AirPods Pro را با نصف قیمت می‌خواهید؟ 1More را امتحان کنید


طرفداران

  • ساقه بلند و ساختار سبک وزن، افزایش فشار را حتی پس از سایش زیاد کاهش می دهد
  • صوت فضایی موثر است
  • کیفیت میکروفون در سطح بالایی قرار دارد
  • برنامه به راحتی قابل پیمایش است

منفی

  • سیگنال زنگ اتصال ناسازگار است
  • صدای فضایی همیشه روشن است
  • مواد سبک وزن به محصول ظاهر و احساس “ارزان تر” می دهد

بین اسپاتیفای، اپل موزیک و اخیراً نتفلیکس، به نظر می‌رسد که صدای فضایی داغ‌ترین کالای این روزها در بازار صدا باشد. به طور طبیعی، این ویژگی از هدست‌های گران‌تر به بازارهای پایین تا متوسط ​​کاهش یافته است و صدای فراگیر را بدون توجه به اینکه سر شما به کجا می‌چرخد و چقدر مایل به پرداخت هستید، تضمین می‌کند.

اخیراً، 1MORE پشتیبانی صوتی فضایی را منتشر کرد جوانه های هوا. در ظاهر، آنها ممکن است مانند یک جفت هدفون دیگر به نظر بیایند که به صورت بی سیم متصل می شوند، اما با طراحی بسیار سبک، بالشتک های راحت نوک گوش، و یکی دیگر از ویژگی های صوتی مورد بحث: حذف نویز فعال (ANC)، ممکن است بخواهید بخوانید. بقیه این بررسی قبل از اینکه اجازه دهید آنها از طریق شکاف ها بگذرند.

مشخصات فنی

امکانات

بی سیم واقعی، درون کانال، حذف نویز فعال (ANC)، کاهش نویز باد، صدای فضایی با ردیابی سر پویا، اتصال دو دستگاه

میکروفون ها

6 میکروفون ENC + الگوریتم AI DNN

رانندگان

محرک کربن الماس مانند 10 میلی متری

قابلیت اتصال

بلوتوث 5.2

باتری

20 ساعت با ANC روشن، 28 ساعت با ANC خاموش

ماندگاری

IPX5

پورت شارژ

USB-C

رنگ ها

سیاه و سفید

قیمت

110 دلار


کاربردی بودن جوانه های ساقه بلند

اولین چیزی که با 1MORE Aero متوجه شدم این بود که چقدر سبک وزن بودند. با وجود داشتن ساقه بلندتر از ساقه های دیگر که آزمایش کرده ام، جوانه ها به سختی قابل توجه هستند، هم در دست و هم در گوش من. شبیه به ایرپادهای کلاسیک طراحی، جوانه ها از گوش من آویزان می شوند در حالی که به لطف بالشتک سیلیکونی مخملی به خوبی در داخل کانال قرار می گیرند.

بالشتک های نوک گوش در سه اندازه مختلف برای تناسب بیشتر سفارشی هستند. برای کسانی که برخی از بررسی های قبلی من را خوانده اند، جای تعجب نیست که من کوچکترین اندازه را انتخاب کردم. بین تناسب سفارشی تر و کمبود فشار داخل گوش، جوانه های Aero به آرامی به بالای لیست هدفون های راحت من صعود می کنند.

ساقه هدفون های Aero

هدفون‌های 1MORE Aero ممکن است ساقه بلندتری نسبت به سایر جوانه‌های پیشرو در بازار داشته باشند، اما تناسب راحت‌تر و ایمن‌تری دارند.

کریستینا داربی/ZDNET

ساقه‌های کشیده ممکن است در گوش‌ها ناخوشایند به نظر برسند، اما فکر می‌کنم تا حد زیادی به راحتی داخل گوش کمک می‌کنند. ساقه بلند به جای تکیه بر کانال گوش برای تعادل، به نیروی جاذبه اجازه می دهد تا بخشی از کار پایداری را انجام دهد — بنابراین فشار را از گوش برداشته و از افزایش فشاری که معمولاً با جوانه های مزاحم تر می بینم جلوگیری می کند.

هنگام ورزش، جوانه ها برای اکثر تمرینات قدرتی و تمرینات سبک وزن ثابت هستند، اما برای تمریناتی که شامل حرکات با شدت بالاتر هستند، قابل اعتمادترین نیستند.

مرور: این هدفون های 149 دلاری بزرگترین مشکل من را با ایرپادهای اپل حل کردند

یک کیس جمع و جور

مانند هدفون ها، قاب شارژ نیز بسیار سبک وزن است. با استفاده از طراحی نیمه تاشو، قاب مانند یک آینه جیبی باز و بسته می شود. یک پورت شارژ USB-C به خوبی در قسمت پشتی قاب نگه داشته شده است و به فضای کلی مینیمال کیس پایبند است.

با نگه داشتن مغناطیسی قوی، جوانه ها به جیب های مربوطه خود می چسبند و حتی اگر بخواهید آنها را با درب جعبه باز بیندازید، در آنجا می مانند. به نظر خوانندگان دست و پا چلفتی من، لازم نیست نگران خراب شدن هدفون ها با این Aero باشید.

تنها نقطه ضعف کیف جنس آن است. پلاستیک یکپارچه آنقدر سبک است که هم جوانه ها و هم بدنه ظاهر و احساس ارزان تری می دهند. برای 110 دلار، این به وضوح منطقه ای است که 1MORE هزینه ها را کاهش می دهد.

1 بیشتر قاب هدفون Aero باز است

کیس شارژ Aero مانند یک آینه آرایش جمع و جور باز می شود.

کریستینا داربی/ZDNET

کنترل های لمسی

من همچنان به ستایش بلند ساقه های بلندتر ادامه خواهم داد زیرا آنها پدهای کنترلی عالی را می سازند. اگر تا به حال تماسی را خیلی سریع قطع کرده‌اید یا هنگام تنظیم هدفون‌های هدفون از آهنگی رد شده‌اید، احتمالاً ناراحتی من را در مورد کنترل‌های حسگر با ذهنی خاص درک می‌کنید. کنترل‌های 1MORE به ورودی قوی‌تری نیاز دارند که هر ثبت را دقیق و هدفمند می‌سازد.

همچنین می‌توانید با ضربه زدن و نگه‌داشتن پدهای لمسی، سه حالت مختلف ANC و حالت محیطی را تغییر دهید، اگرچه تغییر از طریق برنامه آسان‌تر است.

صدای آنها چگونه است؟

به طور کلی، کیفیت صدا در جوانه های Aero خوب است. از گوش دادن به Taylor Swift تا Bad Bunny و تمام مک های Fleetwood در این بین، بیس واضح بود، بدون اینکه برای راحتی خیلی شدید باشد، و تنور به طور شگفت انگیزی پر بود.

همچنین خوشحالم که جوانه ها سه حالت مختلف ANC را ارائه می دهند: قوی، ملایم و کاهش صدای باد. من معمولا قوی یا ملایم را انتخاب می کنم و هر دو را در جلوگیری از حواس پرتی موثر می دانم. بدیهی است که اولی یک لایه نویز سفید سنگین تری اعمال می کند که وقتی موسیقی پخش نمی کنید بیشتر قابل توجه است.

در حالی که ANC ممکن است با QuietComfort II Bose یا نسل دوم AirPods Pro قابل مقایسه نباشد، من آن را با جوانه های Soundcore’s Liberty 4 که ماه گذشته بررسی کردم، همتراز بود. برای 110 دلار، من راضی هستم.

همچنین: بهترین هدفون های حذف نویز کدامند و آیا از شنوایی شما محافظت می کنند؟

هدفون Aero خارج از جعبه شارژ

هم بدنه و هم هدفون‌های هدفون بدنه‌ای سبک وزن دارند. آنها را بسیار قابل حمل می کند.

کریستینا داربی/ZDNET

لحظه درخشش صوتی فضایی

اکنون به ویژگی سرفصل جوانه ها می پردازیم: صدای فضایی.

در ابتدا، فکر می‌کردم صدای فضایی آن‌قدر ظریف است که حتی نمی‌توان به آن توجه کرد، اما به زودی متوجه شدم که صدا واقعاً همه‌جانبه است، به گونه‌ای که آزاردهنده یا حواس‌پرتی نباشد. هنگام تماشای (و گوش دادن) به یک ویدیوی یوتیوب، همه چیز واضح بود و احساس می‌کردم ویدیویی که تماشا می‌کردم بدون توجه به اینکه سرم به کجا می‌چرخد، دائماً در جهت من پخش می‌شود.

من تجربه مشابهی در مورد موسیقی و پادکست داشتم – حتی زمانی که جوانه ها مجبور بودند با صداهای محیط شهر نیویورک رقابت کنند. تا زمانی که هدفون ها در گوش شما هستند، صدای فضایی روشن است. آنها در مقایسه با AirPods که دارای تعصب برای صدای Apple Music هستند، به نرم افزار یا برنامه ای که شما به آن گوش می دهید وابسته نیستند. با توجه به ماهیت ظریف صدای فضایی Aero، من ویژگی همیشه روشن را منحرف کننده ندیدم.

بررسی: کنار، AirPods. یک قهرمان جدید ANC در شهر وجود دارد

مشکلات اتصال Aero

مراقب باشید که زنگ اتصال Aero – برای زمانی که هدفون های هدفون با موفقیت با یک دستگاه جفت می شوند – بسیار ناسازگار است. در چند اولین استفاده‌ام، هیچ بازخورد شنیداری برای جفت شدن هدفون‌ها نشنیدم، بنابراین مجبور شدم برنامه همراه را بررسی کنم یا برای اطمینان به منبع خروجی صدای دستگاهم نگاه کنم. تا اینکه یک هفته از پوشیدن، به معنای واقعی کلمه در حال نوشتن این بررسی، نگذشته بود که وقتی جوانه ها را به مک بوک خود وصل کردم، صدای زنگ معمولی جفت شدن را شنیدم. سیگنال‌های صوتی بی‌ثبات Aero پایان دنیا نیست، بلکه یادآوری دائمی است از آنچه می‌توانست باشد.

مشکل دیگری که من با جوانه های 1MORE داشتم این بود که چگونه شرکت ادعا کرد که جوانه ها دارای اتصال دو دستگاهی هستند. با این حال، من فقط توانستم در یک زمان به یک دستگاه متصل شوم. حتی از من خواسته شد قبل از اتصال مجدد به تلفن خود از لپ تاپ، “دستگاه را فراموش کنم”.

نقد و بررسی: AirPods Pro (نسل دوم) دو ارتقاء بزرگ و یک اشکال عمده ارائه می دهد

تجربه برنامه

در میان برنامه‌های هدفون که در گذشته آزمایش کرده‌ام، متوجه شدم که 1MORE فاقد تنظیمات است، اما به روشی خوب. هنوز یک اکولایزر سفارشی و آزادی هماهنگ کردن ورودی های لمسی با عملکردهای صدا وجود دارد، اما نه بیشتر. سادگی باعث می شود که هدفون ها به تنهایی بدرخشند. با این حال، برخی از کاربران ممکن است برنامه‌های همراهی را ترجیح دهند که انعطاف‌پذیری و تنظیمات بیشتری را ارائه می‌دهند، مانند توانایی تغییر دستیار صوتی پیش‌فرض. اگر اینطور است، پس من یک جایگزین را انتخاب می کنم.

خط پایین

را 1 هدفون Aero بیشتر هیچ کار فانتزی انجام نمی دهند، اما بسیاری از کارها را به خوبی انجام می دهند. هدفون های 1MORE Aero فقط به خاطر متفاوت بودن ویژگی های بیشتری را اضافه نمی کنند. در عوض، با تمرکز بیشتر روی مواردی مانند صدای مکانی و ردیابی سر، Aero کار خود را برای آنچه که تبلیغ می کند انجام می دهد.

بین تناسب بسیار راحت و پایدار، کیفیت صدای همه جانبه جامد، و میکروفون های فوق العاده با قیمت 110 دلار، می توانید من را تحت تاثیر قرار دهید. با این اوصاف، اگر باید هدستی داشته باشید که می‌تواند همزمان به چندین دستگاه متصل شود و/یا برنامه همراهی داشته باشید که به شما کنترل دقیقی بر تجربه گوش دادن می‌دهد، هدفون Aero را توصیه نمی‌کنم.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند


منبع: https://www.zdnet.com/article/1more-aero-earbuds-review/#ftag=RSSbaffb68