مری جو فولی به 16 سال مهم پوشش مایکروسافت برای ZDNET نگاه می کند

مایکروسافت در حال حاضر سومین شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است، اما شرکت‌های فناوری اکنون بر پنج رتبه از شش رتبه برتر – با ترکیب اپل، گوگل، آمازون و تسلا – تسلط دارند.

همچنین: مایکروسافت هشدار داد که کرم Raspberry Robin USB در این ماه به نزدیک به 1000 سازمان حمله کرده است

فولی با گزارش در مورد تمام تغییرات محصول، تغییرات تجاری، تغییرات اجرایی و فرهنگ شرکت مایکروسافت طی این سال‌ها، مطمئناً مطمئن‌ترین، ثابت‌ترین و ارزشمندترین منبع اطلاعات مایکروسافت در جهان بوده است.

هنگامی که مری جو فولی در سال 2006 شروع به نوشتن برای ZDNET کرد، بیل گیتس همچنان مدیر عامل مایکروسافت بود، ویندوز و نرم افزار آفیس پیوند این شرکت بودند و مایکروسافت چهارمین تجارت بزرگ جهان از نظر ارزش بازار بود – در تعقیب غول هایی مانند اکسون. جنرال الکتریک و والمارت.

ZDNET بسیار سپاسگزار است که بستری برای گزارش های برجسته مری جو در یک دهه و نیم گذشته بوده است و ما برای نقش جدید هیجان انگیز او در Directions در مایکروسافت هیجان زده هستیم. البته، ما هم مانند بسیاری از شما گزارش های او را دنبال خواهیم کرد!

برای قرار دادن آخرین علامت تعجب در مورد تمام کارهای بزرگ او در ZDNET، با مری جو مصاحبه کردم تا در مورد جدول زمانی شگفت انگیز رویدادهایی که او در تحول مایکروسافت پوشش داده است صحبت کنم. این ویدیو در بالای این مقاله قرار دارد: اگر از طرفداران مری جو فولی هستید، نمی‌خواهید این را از دست بدهید!

همچنین: جو بلفیور، معاون اداری شرکت آفیس، مایکروسافت را پس از 32 سال ترک می کند

مری جو فولی با پوشیدن هولولنز 2 جلوی پنجره

این یک اجرا شگفت انگیز بوده است. البته، همه چیزهای خوب به پایان می رسد، و زمان مری جو در ZDNET به پایان می رسد و او به سمت خدمات مشاور می رود. دستورالعمل ها در مایکروسافت در ماه نوامبر سردبیر آن شود.

مری جو فولی و پانوس پانای مایکروسافت در یک رویداد سخت افزاری 2018 برای سرفیس مایکروسافت.

مری جو فولی در توییتر

مری جو فولی مایکروسافت هولولنز 2 را در دمویی در سال 2019 امتحان کرد.

مری جو فولی در اینستاگرام


منبع: https://www.zdnet.com/article/mary-jo-foley-looks-back-on-a-momentous-16-years-of-covering-microsoft-for-zdnet/#ftag=RSSbaffb68

امروز، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، شرکت بسیار متفاوتی را اداره می‌کند که خدمات ابری را به عنوان قلب شرکت دارد.

مایکروسافت در سال 2006 44 میلیارد دلار درآمد داشت. این رقم در سال 2022 بیش از چهار برابر خواهد شد و به بیش از 198 میلیارد دلار خواهد رسید.

مری جو فولی و پانوس پانای کنار هم ایستاده اند