Walmart Rollback Days: تلویزیون 75 اینچی 4K سونی 67 درصد تخفیف دارد

علاوه بر این، برای بازی با دوستان خود در پلی استیشن 5 عالی است، زیرا می تواند بازی ها را با همان کیفیت تصویر 4K پخش کند. این تلویزیون می تواند تا 120 فریم در ثانیه را مدیریت کند و تاخیر آن به 8.5 میلی ثانیه می رسد.

روزهای بازگشت والمارت از امروز صبح آغاز شده است، به این معنی که می‌توانید صدها – اگر نه هزاران نفر – در مورد ارتقاهای فنی بسیار مورد نیاز صرفه‌جویی کنید. یکی از این ارتقاء؟ این تلویزیون گوگل هوشمند 75 اینچی سونی کلاس XR75X95J BRAVIA XR Full Array LED 4K Ultra HD است فقط 1298 دلار به فروش می رسد1699 دلار صرفه جویی می کند. این کمترین قیمتی است که در این مدل خاص دیده ایم.

تلویزیون سونی 75 اینچ تصویر LED عالی را به سینمای خانگی شما می آورد و از تصویر 4K HDR استفاده می کند تا در حین تماشای فیلم های مورد علاقه خود، تصاویری واقعی به شما ارائه دهد. این تصویر باکیفیت را می‌توان به XR Contrast Booster 10 نیز نسبت داد که جزئیات مشکی و روشنایی را افزایش می‌دهد. با XR Triluminos Pro نیز بیش از یک میلیارد رنگ دریافت کنید — یک ویژگی فنی با امضای سونی که مدل های تلویزیون آنها را به طور مداوم بخشی از انتخاب های ما برای بهترین تلویزیون های OLED می کند.

همچنین مطمئن شوید که سایر معاملات Rollback Days را که در طول روز پوشش خواهیم داد، بررسی کنید. برخی از بهترین پیشنهادات ما عبارتند از مدل 50 اینچی RCA فقط با 178 دلار، 300 دلار تخفیف برای EcoVacs DeeBot N8+، و 150 دلار صرفه جویی در یک مانیتور 27 اینچی Acer برای WFH.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/sony-75-inch-4k-tv-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

این کمترین قیمتی است که در این مدل دیده ایم و 1298 دلار برای تلویزیون سونی یک معامله غیر واقعی است. حتما امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، زیرا نمی دانیم معاملات Rollback Days چقدر طول می کشد. آن‌ها می‌توانند مانند آمازون پرایم باشند که در کل معاملات چهار روزه دوام می‌آورند، اما می‌تواند شبیه به زمانی باشد که همه سهام ادعا می‌شود که معاملات ناپدید می‌شوند.

در حالی که با Google TV عرضه می شود، بنابراین می توانید بیش از 700000 نمایش را بدون ورود به هیچ برنامه و دستورات صوتی Google Assistant پخش کنید، Apple AirPlay را نیز ارائه می دهد. بنابراین، اگر در سیستم Apple TV تعبیه شده‌اید، می‌توانید برنامه‌های Apple TV مانند آن را تماشا کنید تد لاسو.

از آنجایی که این تلویزیون تصویری بسیار بزرگ است، می توانید آن را از هر جای اتاق مشاهده کنید، زیرا از فناوری X-Wide Angle و X-Anti Reflection استفاده می کند تا به شما امکان می دهد فیلم های خود را در هر نقطه از اتاق تماشا کنید. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که Dolby Vision، IMAX Enhanced و حالت کالیبراسیون Netflix ویژه به شما کمک کند فیلم‌هایی را که قرار است تماشا کنید – حتی در Netflix.