قرارداد Google Pixel 6a: در Best Buy فقط 150 دلار کاهش یافت

جیسون سیپریانی، کارشناس فناوری ZDNET، Pixel 6a را در زمان عرضه آن در ماه ژوئیه بررسی کرد و احساس کرد که دوربین، اگرچه کوچکتر از مشخصات خواهر و برادرش است، اما هنوز جزئیاتی دارد که عکاس معمولی از آن لذت خواهد برد. علاوه بر این، او واقعاً صفحه نمایش 6.1 اینچی را دوست داشت و گفت: “من اندازه 6 Pro را برای استفاده روزانه ترجیح می دهم، اما مدیریت آن برای استفاده با یک دست، حتی با صفحه نمایش لبه خمیده، دشوار است. اما هر چه مدت طولانی تر از آن استفاده کردم. ، بیشتر احساس می کردم مثل گلدیلاک با اندازه 6a درست است

با سه رنگ برای انتخاب، می‌توانید یک پیکسل Google متناسب با سبک خود پیدا کنید. با 18٪ تخفیف، این یک معامله عالی برای گوشی های اخیراً عرضه شده است. و از آنجایی که قفل آن باز می شود، می توانید آن را برای فعال سازی به هر شرکت مخابراتی ببرید.

گوگل پیکسل 6a

آمازون

مطمئن شوید که این معامله را زودتر انجام دهید. ما نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، و برای 150 دلار پس انداز، نمی توانیم تصور کنیم که خیلی طولانی باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/google-pixel-6a-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

اگر منتظر کاهش قیمت Google Pixel 6a بودید، امروز روز شانس شماست. در حال حاضر، آخرین نسخه گوشی گوگل 150 دلار کاهش یافت بنابراین شما می توانید آن را فقط برای دریافت کنید 299 دلار در بهترین خرید– بدون نیاز به کد کوپن

مانند سایر اعضای خانواده پیکسل 6، 6a دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که دوست دارید، از جمله پاک‌کن جادویی، صدای واقعی، و حالت پرتره برای ثبت عکس‌های فوق‌العاده در حین حرکت. به علاوه، با دوربین 12 مگاپیکسلی، می‌توانید عکس‌های باکیفیت بگیرید تا به صورت آنلاین پست کنید یا به سادگی با خانواده و دوستان از طریق پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید.

جدیدترین گوشی گوگل دارای تراشه پردازشگر Google Tensor Titan M2 است که به شما اجازه می‌دهد در حین پیمایش در رسانه‌های اجتماعی، سریع پاسخ دهید. همچنین می توانید برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش 6.1 اینچی فول اچ دی گوشی تماشا کنید.

این گوشی دارای حفاظت IP67 ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است، بنابراین می توانید از آن چه در باران گرفتار شده و چه در ترافیک گیر کرده اید، از آن استفاده کنید. باتری گوشی تمام روز دوام می آورد و می توانید از شارژ سریع برای ادامه انجام کاری که دوست دارید در گوشی خود استفاده کنید.