یک پهپاد تاشو بگیرید که می توانید آن را با 110 دلار هر جایی ببرید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

خودت را بگیر پهپاد جهانی نسخه 4K پلاتینیوم امروز در حالی که با قیمت 109.95 دلار به فروش می رسد، 8 درصد از قیمت برچسب معمولی 119 دلاری خود را کاهش داد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-folding-drone-you-can-take-with-you-anywhere-for-110/#ftag=RSSbaffb68در حالی که پهپادها حتی در حیاط خلوت شما هم می توانند سرگرم کننده باشند، اما وقتی سفر می کنید واقعاً خودشان را پیدا می کنند. این گجت‌های زیبا به شما امکان می‌دهند تصاویر و ویدیوهای خیره‌کننده‌ای از مکان‌هایی بگیرید که ممکن است به این زودی‌ها به آن‌ها باز نگردید. تنها مشکل این است که پهپادها می توانند حجیم باشند، اشغال فضای گرانبها در کیف های شما راه حل کامل، البته، یک است پهپاد تاشو مقرون به صرفه.

این کنترل از راه دور می تواند پهپاد جهانی شما را از حدود 3281 فوت یا 100 متر کنترل کند. و کوادکوپتر دارای برد وای فای در حدود 50 متر می باشد. بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا خریدار تایید شده کریگ اسمیت تنها کسی نیست که به آن امتیاز 5 ستاره کامل می دهد. او گفت: “به نسبت قیمت واقعاً خوب است. به کنترل ها پاسخ می دهد و می توان به راحتی بدون تلفن از آن استفاده کرد.”

شما عاشق تماشای پهپاد خود در انجام چرخش و چرخش 360 درجه خواهید بود. سرعت پرواز سه سطحی نیز وجود دارد که می‌توانید آن را سفارشی کنید و به آن تغییر دهید و پرواز را سرگرم‌کننده‌تر کنید. عملکرد حالت نگه داشتن ارتفاع پرواز پایدارتری را برای پهپاد با بازوهای تاشو فراهم می کند. در همین حال، حالت بدون سر به هواپیمای بدون سرنشین شما اجازه می‌دهد تا جهت کنترل از راه دور را قفل کند، بنابراین دیگر نیازی به تعیین جهت نخواهد بود. هواپیما با استفاده از سنسور جاذبه کنترل می شود، یا با کنترل از راه دور یا برنامه همراه.

دوربین 4K پیشرفته این کوادکوپتر می تواند فیلم های پایدار و عکس های نفس گیر با کیفیت بالا و حتی خاص ترین خاطرات را ثبت کند. بنابراین می توانید از تماشای مستندهای همه جانبه مورد علاقه خود به ساخت مستندهای خود بروید. اما پهپاد جهانی 4K همچنین دارای بسیاری از ویژگی های دیگر است که از آنها قدردانی خواهید کرد.

این دقیقاً همان چیزی است که با این پهپاد جهانی 4K و چهار ملخ تاشو آن به دست می آورید. از آنجایی که این پهپاد به طور خاص برای سفر طراحی شده است، برای هر ملخ یک گارد محافظ نیز دارد. در همین حال، بدنه از پلاستیک با مقاومت بالا با مهندسی مقاوم تشکیل شده است، بنابراین سبک و بادوام باقی می ماند.