آموزش آنلاین لینوکس را دریافت کنید و با کمتر از 60 دلار به یک مدرسه یا موسسه خیریه کمک کنید

بهتر از همه، می‌توانید از آموزش‌های پیشرفته برای آموزش گواهینامه‌های لینوکس خود استفاده کنید، که اگر می‌خواهید برای شرکت‌های فناوری بزرگ‌تر کار کنید، ضروری است. این بسته دارای دوره‌هایی است که به عنوان راهنمای مطالعه برای آزمون‌های LPIC-1 و LPIC-2 هستند که می‌توانند درها را به روی مشاغل به عنوان مهندس یا مدیر لینوکس باز کنند.

صرف نظر از سطح تجربه شما با لینوکس، یک نقطه ورود برای شما در اینجا وجود دارد. تازه واردان می توانند با یک دوره مبتدی که رابط کاربری اولیه را آموزش می دهد شروع کنند، سپس به کلاس هایی بروند که شامل اسکریپت نویسی پوسته و عیب یابی سمت سرور می شود. دوره‌هایی را در مورد همه چیز از بهترین شیوه‌های امنیتی گرفته تا آخرین سیستم عامل RHEL خواهید دید.

اگر وارد نیروی کار فناوری اطلاعات می‌شوید، فقط می‌توانید انتظار آموزش‌های حین کار زیادی را داشته باشید. قبل از اینکه حتی بتوانید به فرآیند مصاحبه برسید فقط باید مهارت های مناسب را بدانید. برای بسیاری از موقعیت های مدیریت سرور، این به معنای کسب مهارت لینوکس است. خوشبختانه، این سیستم عامل منبع باز به دلایلی محبوب است. هر کسی می تواند لینوکس را با آموزش مناسب بیاموزیدو این دقیقاً همان چیزی است که با بسته آموزشی کامل گواهینامه لینوکس 2022 دریافت خواهید کرد.

را بسته آموزشی گواهینامه لینوکس 2022 را کامل کنیدبا بیش از 110 ساعت آموزش، قیمت در طول رویداد بازگشت به آموزش ما به 59 دلار کاهش یافته است. علاوه بر این، اگر قبل از 24 آگوست خرید کنید، 0.50 دلار از خرید شما به مدرسه یا موسسه خیریه اهدا می شود، که می توانید در ایمیلی که پس از خرید دریافت می کنید، به آن رای دهید. پس از پایان رویداد، سازمانی را که رای را برنده شد، اعلام خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید!


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-online-linux-training-and-help-a-school-or-charity-for-under-60/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

این بسته آموزشی آنلاین 12 دوره ضروری در لینوکس را از اساتید فناوری در iCollege جمع آوری می کند. آنها ITProTV دوره های آموزشی جذاب هستند، اما به طرز طراوت آوری بدون کرک هستند. آنها پر از برنامه های درسی هستند که به شما یاد می دهند نحوه استفاده از لینوکس در شرایط IT در دنیای واقعی برای انواع تنظیمات شبکه