دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام | arya-cctv

در ادامه معرفی محصولات پرفروش در بحث انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها به معرفی دوربین مدار بسته HDCVI داهوا می رسیم. این محصول به دلیل ویژگی هایی که دارد توانسته است به یکی از محصولات پرطرفدار بازار تبدیل شود. همچنین، این دوربین ها در برابر رطوبت، آب، گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل، کسانی که به دنبال خرید دوربین با کیفیت هستند، می توانید خرید دوربین مدار بسته HDCVI داهوا را مد نظر قرار دهند.

  • در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید.
  • این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در تمامی ساعات روز، در صورت وجود نور و یا عدم وجود نور، تصاویر محیط را به خوبی ثبت کنند و امنیت محیط را حفظ نمایند.
  • همانطور که در ابتدای این متن و در بحث مرتبط با انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها در مورد آن صحبت کردیم برندی هایک ویژن یکی از محصولاتی است که توانسته است به فروش بالایی در سراسر دنیا دست پیدا کند.
  • یکی دیگر از مواردی که در چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته مد نظر قرار می گیرد اندازه تصویر و یا رزولوشن تصویر است.
  • به همین دلیل، هر چقدر متریالی که در ساخت این دوربین ها به کار می روند کیفیت بیشتری داشته باشند، به همان اندازه طول عمر این دوربین ها افزایش پیدا می کند.

با این حال هر مکان ، سازمان و اداره ای ممکن است با اهداف متفاوتی اقدام به نصب دوربین مداربسته کند. در ادامه مزایای مختلف نصب دوربین های مداربسته در ادارات و سازمان ها را برای شما بیان می کنیم. دنیای جدید از ابهامات و نا امنی های بسیاری تشکیل شده است که حفاظت از اموال در هر شغل و هر مکانی را الزامی می کند. شهرهای چند میلیونی با ازدحام مجله خبری دوربین مداربسته آریا زیاد باعث شده است که از تکنولوژی های جدید در جهت نظارت و حفاظت از اموال با ارزش بیش از گذشته استفاده شود. در این مطلب به لزوم نصب دوربین مداربسته در ادارات و سازمان ها پرداخته ایم و نکاتی در خصوص نصب دوربین مداربسته در این مکان ها برای شما بیان می کنیم. لنز دیگر واژه ای است که در اصطلاحات دوربین مداربسته کاربرد فراوان دارد.

تعداد دوربین مشاعات و پارکینگ آپارتمان، مجتمع مسکونی و برج

این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و ….

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-IPSR245(SD)

با استفاده از این دوربین می توان به کل اتفاقاتی که در محیط رخ می دهند اشراف کامل داشت. وقتی صحبت از دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر می شود بی شک مدل دیگری که به ذهن خطور می کند دوربین بولت است. دوربین بولت یکی از بهترین و مقاوم ترین دوربین هایی است که در بازار موجود است. در نتیجه، خریداران به راحتی می توانند از دوربین بولت در محیط های غیر مسقف استفاده نمایند. به طور مثال، اگر می خواهید در محوطه خارجی خود دوربین مدار بسته نصب کنید، این دوربین بسیار مناسب است. یکی از موارد بسیار مهمی که تمامی افراد در پروسه چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته باید با آن آشنایی داشته باشند نوع دوربین هاست.

دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن

بنابراین هر دوربین مدار بسته دارای قابلیت های منحصر به فردی است که می توان از آن در فضاهای خاصی استفاده کرد. این موضوعات باعث می شود که قیمت های متفاوتی برای دوربین مدار بسته در بازارا وجود داشته باشد. شرکت مهر تجارت به شما این تضمین را می دهد که به صرفه ترین قیمت دوربین مدار بسته را در ایران به شما هم وطنان عزیز عرضه کند. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد. نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد.

http://66toolkit.ir