کتاب دست دوم کنکوری و کمک درسی با بهترین قیمت یونی‌بووک | ketabko

کتاب دست دوم کنکوری و کمک درسی با بهترین قیمت یونی‌بووک | ketabko

طرح ارسال رایگان سفارشات در عشق کتاب به این صورت می باشد که ارسال سفارشات بیشتر از 200 هزار تومان برای سراسر کشور ( تهران و سایر شهرستان ها ) به صورت رایگان انجام می شود و هزینه ارسال به عهده «عشق کتاب» می باشد و برای سفارشات کمتر از 200 هزار تومان برای شهر تهران و سایر شهرستان ها تومان هزینه ارسال شامل میشود. شایان ذکر است تمامی سفارشات تهران و سایر شهرستان ها به روز در عشق کتاب پردازش و بسته بندی شده و سفارشات شهر تهران یک روز کاری با «پیک موتوری» و شهرستان ها به صورت «پست پیشتاز» ارسال میگردد. ✓ برای خرید بهترین کتاب‌ کمک درسی، ابتدا به سراغ کتاب‌های ناشرین برتر بروید. هر انتشاراتی در یک یا چند زمینه شهرت بیشتری دارد که با شناخت انتشارات برتر و معروف ترین کتاب‌های کمک درسی آن‌ها ‌می‌توایند انتخاب خوبی داشته باشید. «کتابچی» مجموعه‌ای غنی از برترین و جدیدترین کتاب‌ها در حوزه‌ی آثار عمومی، زبان‌های خارجی و کمک‌درسی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و در تلاش است که به کاربران خود در انتخاب کتاب کمک کرده و تجربه خوبی از خرید اینترنتی و خواندن کتاب برای خرید کتاب کمک درسی آن‌ها رقم بزند.

  • انتشارات خیلی سبز دارای کتاب‌های پرطرفدار به خصوص در درس زیست شناسی است که نزدیک به ۹۰ درصد دانش آموزان از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند.
  • در این کتاب‌ها هر درس به طور مفصل و به ساده‌ترین زبان در قالب درسنامه ارائه شده، مثال‌های مختلفی برای تمرین بیشتر جمع آوری و انتهای هر فصل آزمون‌های تالیفی در سه سطح آسان، متوسط و دشوار همراه با پاسخ‌نامه تشریحی گردآوری شده است.
  • یکی از راه‌های کاهش هزینه های سال کنکور، خرید کتاب دست دوم کنکوربه جای نسخه نو کتاب است.
  • یکی از مهم ترین ارزش های سایت مرسی کتاب موفقیت دانش آموزان در نمرات میان ترم و نهایی مدارس و کنکور سراسری است.
  • عشق کتاب مفتخر است که طی 15 سال فعالیت حرفه ای در زمینه ی فروش کتاب های کمک آموزشی با ناشران متعددی در این زمینه همکاری داشته است و همواره سعی داشته است تا اطلاعات جامعی از فعالان این حوزه در اختیار مخاطبان قرار دهد.
برای سفارش و خرید کتاب های کمک درسی خیلی سبز می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد. اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید. از ویژگی‌های جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است. شما در مدابوک می‌توانید از تخفیف های 20 تا 50 درصدی برای خرید کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید.

کالاهای فروشگاه

✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود. اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم. در کتابچی تلاش می‌کنیم تا کتابی را که دوست دارید و مورد نیازتان است پیدا کنید. به همین دلیل برای بسیاری از کتاب‌ها توضیحات نوشته‌ایم تا با خواندن آن دید بهتری نسبت به کتاب پیدا کنید. اگر دنبال مطالب بیشتری (نقد و بررسی، خلاصه، مشاوره کنکور، … ) در مورد کتاب‌ها هستید به مجله کتابچی سر بزنید، مجله‌ی کتابچی و مطالبی که به صورت روزانه در آن منتشر می‌شود می‌تواند شما را در انتخاب کتاب بعدی‌تان یاری کند. توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند.

آموزش مفهومی مطالب کتاب درسی، ارائه مثال‌های متنوع و توجه به نکات مهم دروس مختلف از مهمترین نقاط قوت کتاب‌های کمک آموزشی مبتکران است. شما با خرید کتاب کمک درسی مبتکران از یک منبع کمک آموزشی قوی بهره‌مند می‌شوید. سایت بیستک کتاب یک بانک کتاب آنلاین است که در زمینه فروش تلفنی و آنلاین کتاب همراه با ارسال رایگان به سراسر کشور سابقه زیادی دارد. این مجموعه کار خود را از سال ۱۳۸۱ با اطلاع رسانی و معرفی خدمات خود به مدارس و آموزشگاه های سراسر کشور آغاز کرده است و تا امروز نیز سعی می کند که فرآیند تهیه کتاب توسط کتاب خوانان و به ویژه تهیه کتاب های کمک درسی و کنکور توسط دانش آموزان، داوطلبان کنکور و دانشجویان از انتشارات مختلف را تسهیل نماید.

کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور مهروماه چاپ 1400