کامپیوتر بازی ایسوس ROG Strix 30 درصد تخفیف در آمازون دارد

چند هفته تا شروع رویداد خرید رسمی جمعه سیاه فرصت داریم، اما متوجه شده ایم که خرده فروشان آمریکایی از جمله آمازون، Best Buy و Walmart همگی پیش فروش خود را از ابتدای نوامبر آغاز می کنند. در حال حاضر، ما چیزهای زیادی را در مورد مشخصات بالا مشاهده کرده ایم رایانه رومیزی گیمینگ ایسوس ROG Strix G10، که معمولاً با قیمت 1499 دلار به فروش می رسد. آمازون تنها 1009 دلار برای رایانه شخصی برج 30 درصد تخفیف داده است و 440 دلار صرفه جویی می کند.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

آمازون

همچنین: بهترین رایانه های شخصی بازی: دستگاه های برتر برای حرفه ای ها، گیمرهای معمولی و سازندگان


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/the-asus-rog-strix-gaming-pc-just-dropped-price-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

اگر قصد دارید این دستگاه بازی را به عنوان هدیه یا به عنوان ارتقاء برای دفتر کار خانگی خود خریداری کنید، فراموش نکنید که باید روی یک مانیتور مناسب نیز سرمایه گذاری کنید. توصیه می کنیم اضافه کنید رایانه رومیزی گیمینگ ایسوس ROG Strix G10 به سبد خرید شما امروز، زیرا ما نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. همچنین می‌توانید مانیتورهای بازی مورد علاقه ما را مشاهده کنید، اگر همچنان در جستجوی بهترین رایانه شخصی بر اساس نیاز و بودجه خود هستید.

همچنین: معاملات بازی های جمعه سیاه اولیه در حال حاضر به فروش می رسد

رایانه رومیزی گیمینگ ایسوس ROG Strix G10 یک برج با پردازنده Core i7 اینتل نسل یازدهم، گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060 (12 گیگابایت)، حافظه 1 ترابایتی SSD و 16 گیگابایت رم است. دو محفظه هوای ایزوله برای کاهش خطر گرم شدن بیش از حد وجود دارد و کیس دارای یک صفحه جانبی شفاف با 20 LED تزئینی است.