ژنرال Z والمارت را بسیار بیشتر از اپل دوست دارد. خوب، در مورد آن چطور؟

در اینجا، پس، صبح مشاوره است تحلیل جدید خود را ارائه می دهد پس از صحبت با بیش از 2000 ژنرال زر — تجزیه و تحلیل احساسات آنها در مورد مارک های مختلف، یعنی.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

Morning Consult چیزی شبیه به مماس را ارائه می دهد. نیمی از برندهایی که ژنرال Z آنها را دوست دارد، بهترین وفت را در عرصه غذا و نوشیدنی دوست دارد.

به عنوان مثال، اگر به ژنرال Z فکر می کنم، به این می مانم: “آنها از من جوان تر هستند، لعنتی.”

به طور طبیعی، ممکن است فکر کنید، مارک های فناوری به اوج می رسند و به همه موارد زیر می خندند. با این حال آنقدرها هم ساده نیست.

با این حال، خواندن نظرسنجی هایی که قصد توصیف احساسات یک نسل را دارند، هنوز هم جذاب است.

همچنین: چگونه والمارت مزیت را در تحویل هواپیماهای بدون سرنشین به دست آورد

با این حال، در حالی که آمازون و نتفلیکس در لیست علاقه مندی های ژنرال Z، علیرغم مشکلات مربوطه، بسیار بالا هستند، یک برند ممکن است شگفت زده کند: Walmart.

اما صبر کنید، Walmart Apple Pay را نمی پذیرد.

در ازای آن غر می زنم که والمارت مدت طولانی تری وجود داشته است، و آیا می توانید به افتخاری که تا به حال مسئول آن بوده است فکر کنید؟ غیر از تسلط بر اجناس نسبتاً ارزان؟

همچنین: ZDNET را در یوتیوب بررسی کنید

من احساس می کنم که شما فوراً اصرار دارید، اوه طرفدار اپل، که اپل مدت زیادی است که وجود داشته است. با وجود شکوه و عظمت، کاملاً آن چیزی نیست که قبلا بود AirPods و اپل واچ.

لطفاً ناامید نشوید، آیا برای روزهایی که اپل همیشه مورد علاقه همه بود، فکر کنید. (روزهایی که واقعا وجود نداشتند، اما من به همه رویاپردازان احترام می گذارم.)

Gen Z به مراتب بیشتر از عموم مردم Apple Pay را دوست دارد. مطلوبیت ایالات متحده تنها 38.88٪ است، در حالی که 58.95٪ از Gen Zers از آن احساس خوبی دارند.

والمارت-فروشگاه-خارجی-در-شب

با حسن نیت از Walmart

و Gen Z عموماً یک دسته جوان دمدمی است. برای مثال، عشق آن به افرادی مانند Discord، TikTok، Snapchat، Shein و، اوه، Crocs، بسیار فراتر از هزاره هاست.

سپس این وجود دارد. ظاهراً خشنود کردن ژنرال Z دشوارتر است. این شرکت تحقیقاتی می‌گوید: «در میان تمام برندهایی که در هوش تجاری در ایالات متحده دنبال می‌شوند، میانگین امتیاز مطلوب ژنرال Z فقط 27 درصد است، در مقایسه با 33 درصد برای همه بزرگسالان و 36 درصد برای هزاره‌ها».

من به جای نسل خودم صحبت نمی کنم، بنابراین تمایلی به شخصیت دادن به نسل دیگری ندارم.

همچنین: تنها راهی که باید از Apple Wallet برای سوار شدن به اتوبوس و قطار استفاده کنید

مطمئناً این فانتزی مدرن نهایی است – پادشاهی کامل و دوست داشته شدن. بسیاری از سیاستمداران آرزو می کنند که بتوانند به این هدف برسند.

Walmart دوازده مکان بالاتر از Pixar و سیزده مکان بالاتر از Skittles قرار دارد. و جانم را هلاک کن، چهارده مکان بالاتر از اپل.

برند مورد علاقه جوانان و بی قرار است یوتیوب. توسط گوگل دنبال می شود. این تنها باعث می شود که تحلیل ویرانگر اخیر همکارم دیوید گیورتز را در مورد اینکه چگونه این دو برند به طور کامل، کاملاً و غیرقابل کنترل بر ترافیک وب تسلط دارند، در نظر بگیرم.

در هر صورت، آیا واقعاً نسل‌های مختلف دیدگاه‌های مشابهی در مورد همه چیز دارند – غیر از این که نسل‌های قدیمی‌تر همه چیز را اشتباه می‌دانستند؟

این نام تجاری بی‌حوصله و سرکوب‌شده سابق، به سطح عشقی بسیار بالاتر از برندهایی مانند نایک، کیت کت و حتی دوریتوس رسیده است. حداقل برای این نسل خاص، به نظر می رسد.

دنیای عجیبی است، اینطور نیست؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/gen-z-loves-walmart-far-more-than-apple-well-how-about-that/#ftag=RSSbaffb68