چگونه گواهینامه رانندگی خود را به برنامه Apple Wallet اضافه کنید


برنامه Apple Wallet در آیفون برای گواهینامه رانندگی کلرادو باز است

گواهینامه رانندگی کلرادو در برنامه کیف پول اپل.

جیسون سیپریانی/ZDNET

ما به آرامی به سمت آینده ای فقط برای موبایل حرکت می کنیم که می توانیم کیف پول و کیف پول را پشت سر بگذاریم.

من از Apple Pay یا Google Pay به صورت روزانه برای پرداخت تقریباً همه چیز و همچنین استفاده از این گزینه ها در دستگاه های خودپرداز استفاده می کنم. کلرادو مدتهاست که از نسخه دیجیتال شناسه ایالتی یا گواهینامه رانندگی شما پشتیبانی می کند برنامه myColorado، اما از 9 نوامبر، ایالت اکنون به ساکنین اجازه می دهد شناسه خود را به برنامه کیف پول اپل در آیفون یا اپل واچ اضافه کنند.

به محض اینکه اطلاعیه خارج شد، من فوراً روند اضافه کردن گواهینامه رانندگی خود را به برنامه Apple Wallet در iPhone و Apple Watch خود شروع کردم.

این پروسه برای من کمتر از پنج دقیقه طول کشید.

در زیر، به شما اشاره می‌کنم که در حال حاضر کدام ایالت‌ها از افزودن شناسه شما به برنامه Apple Wallet پشتیبانی می‌کنند، چگونه شناسه خود را به آیفون خود اضافه کنید، و در نهایت، چگونه و چه زمانی می‌توانید از نسخه دیجیتالی ID خود استفاده کنید.

همچنین: نحوه استفاده از Apple Pay در فروشگاه ها و آنلاین

کدام ایالت ها در حال حاضر از افزودن شناسه شما به برنامه Apple Wallet پشتیبانی می کنند؟

لیست خیلی طولانی نیست در حال حاضر، اگر در آریزونا، کلرادو یا مریلند زندگی می کنید، خوش شانس هستید.

در ماه مارس سال جاری، هاوایی، می سی سی پی، اوهایو و قلمرو پورتوریکو برنامه های اعلام شده برای اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی کلرادو نیز در این لیست گنجانده شده بود، اما ایالت به طور رسمی پشتیبانی خود را در اوایل نوامبر آغاز کرد.

هیچ زمان مشخصی در مورد زمان ارائه پشتیبانی برای ایالت هایی که این برنامه ها را اعلام کرده اند وجود ندارد.

کند پیش می رود، اما حداقل چیزی است؟

چگونه گواهینامه رانندگی یا شناسه خود را به برنامه کیف پول اضافه کنید (و چرا باید)

قبل از شروع فرآیند افزودن شناسه خود به برنامه Apple Wallet، باید مطمئن شوید که گواهینامه رانندگی فیزیکی یا شناسه خود را در نزدیکی خود دارید — در طول این فرآیند باید هر دو طرف را اسکن کنید.

اسکرین شات برای افزودن گواهینامه رانندگی به اپلیکیشن Apple Wallet

اسکرین شات های جیسون سیپریانی/ZDNET

بقیه مراحل ثبت نام شامل اسکن جلو و پشت شناسه فعلی شما، تأیید صحت اسکن و سپس انجام مراحل نصب Face ID واقعا عجیب و غریب است.

از من خواسته شد که آیفونم را ثابت نگه دارم و دوربین جلو به من نگاه کند و سپس سرم را به سمت چپ بچرخانم تا زمانی که تلفنم ویبره شود. سپس از من خواسته شد که دهانم را باز کنم، لبخند بزنم، چشمانم را ببندم و سپس سرم را به سمت راست بچرخانم. اگر تلفنم را جابه‌جا می‌کردم، فرآیند از اول شروع می‌شد.

عجیب بود.

در نهایت، مجبور شدم با استفاده از دوربین جلو از خودم عکس بگیرم و سپس تمام این اطلاعات را به DMV ایالتی ارسال کنم. صفحه نهایی به من اطلاع می دهد که DMV درخواست من را تأیید می کند و وقتی این کار انجام شد من یک هشدار دریافت می کنم.

من صادقانه انتظار داشتم که این روند چند ساعت، شاید یک روز طول بکشد. اما چند دقیقه بعد، یک اعلان دریافت کردم که گواهینامه رانندگی کلرادو من در برنامه کیف پول آماده است.

خود مجوز هیچ شباهتی به مجوز یا شناسه فعلی شما ندارد. یک تصویر نگهدارنده وجود دارد – برای کلرادو، یک رم است – که وقتی به آن نگاه می‌کنید و آیفون خود را حرکت می‌دهید می‌درخشد و رنگ‌ها تغییر می‌کند. به نظر می رسد که آریزونا یک کاکتوس روی آن دارد و مریلند یک خرچنگ. نام و نام خانوادگی شما نیز روی کارت خواهد بود.

همچنین: پول خود را برای این محصولات اپل هدر ندهید

هنگام مشاهده کارت خود، می توانید روی آن ضربه بزنید من نماد به دنبال آن اطلاعات گواهینامه رانندگی برای مشاهده تمام اطلاعات مشابهی که در شناسه فعلی شما وجود دارد، از جمله تصویر کوچکی از عکس گواهینامه رانندگی مخوف شما.

اطلاعات مربوط به شناسه در برنامه کیف پول اپل که برای TSA استفاده می شود

تصویر مکان نگهدار برای گواهینامه رانندگی کلرادو.

اسکرین شات های جیسون سیپریانی/ZDNET

من شناسه خود را در برنامه Wallet دارم. حالا چی؟

سوال خارق العاده و صادقانه بگویم، من هنوز دارم سعی می کنم خودم آن را بفهمم. با توجه به وب سایت DMV کلرادو، اختصاص داده شده به ویژگی جدید، مورد استفاده تنها در حال حاضر برای استفاده در پست های بازرسی TSA در فرودگاه هایی است که مجهز به خواننده لازم است. فرودگاه بین المللی دنور یکی از این مکان هاست که خوانندگان دارد.

اپل و ایالت کلرادو ویدئویی منتشر کردند که نشان می‌دهد روند در فرودگاه چگونه است. برای جمع‌بندی، قفل آیفون خود را باز می‌کنید و بالای گوشی خود را به یک خواننده ضربه می‌زنید (مثل اینکه از Apple Pay استفاده می‌کنید). یک دوربین روی خواننده از شما عکس می‌گیرد و سپس، در آیفونتان، اطلاعات درخواست شده توسط TSA را تأیید می‌کنید.

را این روند در اپل واچ نیز مشابه است.

همچنین: با این ترفند از مرگ باتری اپل واچ خود جلوگیری کنید

مهم‌ترین نکته‌ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که حتی اگر کسی بخواهد آیفون شما را مجبور کند اطلاعات شخصی شما را منتقل کند، تا زمانی که آن را با استفاده از Face ID یا Touch ID روی گوشی خود تأیید نکنید، این اتفاق نمی‌افتد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-add-your-drivers-license-to-the-apple-wallet-app/#ftag=RSSbaffb68