چگونه در قبوض آب و برق با 4 دستگاه خانه هوشمند صرفه جویی کنیم


نمای نزدیک از دست زنی که گوشی هوشمند را در دست گرفته و سیستم هوشمند خانه را راه اندازی می کند، کنترل از راه دور ترموستات تهویه مطبوع هوشمند در اتاق نشیمن خانه هوشمندش.  زندگی هوشمند.  سبک زندگی و فناوری - عکس سهام

d3sign/Getty Images

ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد که دستگاه های خانه هوشمند می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند. مردم دستگاه‌های هوشمند را با هزینه‌های بالا مرتبط می‌دانند و اگرچه درست است که بسیاری از دستگاه‌های هوشمند محبوب در ابتدا بیش از یک جایگزین «احمقانه» هزینه خواهند داشت، پولی که می‌توانید در قبض‌های آب و برق پس انداز کنید می‌تواند این هزینه را در عرض چند ماه جبران کند.

بر اساس گزارش ها، از ماه آگوست، قیمت گاز شهری در ایالات متحده 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. اداره آمار کار ایالات متحده. و با افزایش 14 درصدی هزینه های برق در همان زمان، تورم، و چشم انداز رکود اقتصادی، بدون اشاره به افزایش هزینه های مواد غذایی، مردم این فشار را احساس می کنند.

تغییرات کوچکی وجود دارد که همه ما می توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که تا حد امکان در انرژی صرفه جویی می کنیم، هم برای سلامت کره زمین و هم برای سلامت حساب های بانکی خود. اجرای این تغییرات می تواند در عرض چند ماه روی صورتحساب های آب و برق شما تأثیر بگذارد.

همچنین: آینده پول. این نوآوری ها نحوه خرید، هزینه و پس انداز ما را تغییر می دهد

چگونه در قبوض آب و برق با 4 دستگاه خانه هوشمند صرفه جویی کنیم

1. ترموستات هوشمند

با ارتقای هوشمند، جنگ ترموستات را برای همیشه خداحافظی کنید. هزینه راه اندازی برای یک ترموستات هوشمند می تواند از حدود 100 تا 300 دلار متغیر باشد، اما بازگشت آن به راحتی می تواند ارزش آن را داشته باشد. علاوه بر این، ممکن است بتوانید یک تخفیف در ارتقاء به ترموستات هوشمند.

ترموستات هوشمند به این معنی است که اگر فراموش کردید AC خود را قبل از خروج از خانه کم کنید و در عوض بتوانید مستقیماً از تلفن خود این کار را انجام دهید، هرگز نگران نخواهید بود. یا از گزینه تنظیم صحنه ها و اتوماسیون ها برای اجرا بدون نیاز به فکر کردن به آنها استفاده کنید.

آیا می‌دانستید تغییری به سادگی تنظیم ترموستات ۷ تا ۱۰ درجه از حالت معمول خود به مدت ۸ ساعت در روز می‌تواند تا ۱۰ درصد در سال در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی کند؟

این نیز نباید به ناراحتی ترجمه شود. اگر در طول روز بیرون از خانه کار می‌کنید، واقعاً نیازی ندارید که خانه‌تان در زمانی که نیستید در دمای 72 درجه بماند. اگر در ماه‌های گرم به دمای 80 درجه و در زمستان به 62 درجه برود، می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. و یک ترموستات هوشمند می تواند این کار را به صورت خودکار برای شما انجام دهد.

با الکسا، گوگل یا هوم کیت می‌توانید ترموستات هوشمند خود را طوری تنظیم کنید که دما را به طور خودکار بر اساس یک برنامه زمانی تنظیم کند، یا روی یک ماشه مانند زمانی که مثلاً می‌گویید «الکسا، من می‌روم کار می‌کنم».

در اینجا چند گزینه خوب برای انتخاب وجود دارد:

همچنین: ترموستات یادگیری Nest در مقابل ترموستات Nest: کدام یک برای شما مناسب است؟

2. لامپ های هوشمند

ممکن است با کلیشه ای آشنا باشید که پدری که از بودجه خود آگاه است، در خانه می چرخد ​​و چراغ ها را خاموش می کند. این من هستم، من آن پدر هستم.

اینجاست که لامپ‌های هوشمند واقعاً می‌درخشند، جناس مورد نظر: لامپ‌های LED پرمصرف‌ترین گزینه روشنایی هستند. همه گزینه های زیر لامپ های LED هستند و می توانند برای جایگزینی یک لامپ استاندارد در خانه شما مناسب باشند.

گذشته از ارتقاء به لامپ های LED، یک لامپ هوشمند به این معنی است که هرگز فراموش نکنید چه چراغ هایی روشن مانده اند، زیرا این اطلاعات همیشه در گوشی شما وجود دارد. چراغ‌های هوشمند را نیز می‌توان در یک برنامه قرار داد، بنابراین می‌توانید برای مثال هر شب ساعت ۱۱ شب همه آن‌ها را خاموش کنید و هرگز به‌طور تصادفی چراغی را روشن نگذارید.

اگرچه دستگاه های هوشمند مختلف می توانند گران باشند، اما تعداد زیادی چراغ هوشمند مقرون به صرفه در بازار وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی دارند. و اگر نمی‌خواهید برای شروع خیلی هزینه کنید، می‌توانید مشخص کنید کدام چراغ‌ها بیشترین استفاده را دارند — یا در مورد من، چراغ‌هایی هستند که همیشه فراموش می‌کنم خاموش شوند – و با تعویض شروع کنید. آنهایی که لامپ هوشمند دارند

همچنین: نحوه راه اندازی چراغ های هوشمند با حرکت به عنوان یک روال الکسا

لومن و مصرف

لامپ های LED به طور متوسط ​​75 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای معمولی مصرف می کنند. زمانی که یک لامپ رشته ای می خریدیم به وات نگاه می کردیم تا از روشنایی که می توانستیم از آن انتظار داشته باشیم بدانیم.

اما برای LED ها، معیاری که می خواهید به آن توجه کنید لومن است، واحدی که روشنایی لامپ را اندازه می گیرد. هر چه لومن آن بالاتر باشد، نور روشن تر است. یک لامپ رشته ای و یک لامپ LED می توانند مقدار لومن یکسانی داشته باشند، اما لامپ LED می تواند تا حدود 80٪ وات کمتری برای روشنایی یکسان مصرف کند.

یک لامپ رشته ای معمولی 60 وات معمولاً دارای روشنایی 800 لومن است. اما همان روشنایی 800 لومن را می توان با یک لامپ LED که فقط 9 وات مصرف می کند به دست آورد.

طیف گسترده ای از لامپ های هوشمند می تواند این مزایا را در محدوده قیمت های مختلف به شما ارائه دهد:

3. پریزها یا دوشاخه های هوشمند

دوشاخه ها یا پریزهای هوشمند می توانند بیشترین کنترل مصرف انرژی را برای شما به ارمغان بیاورند زیرا مستقیماً در منبع وصل شده اند.

یک پریز هوشمند جایگزین پریز برق موجود در خانه شما می شود، اما یک دوشاخه هوشمند که شما به سادگی وصل می کنید بدون نیاز به سیم کشی.

در هر صورت، مزایای دوشاخه یا پریز هوشمند غیرقابل انکار است: می‌توانید برنامه‌های زمانی روشنایی، محرک‌ها، صحنه‌ها و اتوماسیون‌ها را تنظیم کنید و همیشه ببینید که کدام چراغ‌ها دقیقاً از دستگاه تلفن همراهتان روشن هستند.

و برخی از این دستگاه ها ارائه می دهند گزینه های نظارت بر انرژی، بنابراین می‌توانید داده‌های تاریخی و بی‌درنگ درباره میزان انرژی مصرف شده توسط چیزی که به آن وصل کرده‌اید ببینید.

همچنین: من دوشاخه هوشمند 3.49 دلاری را در روز پرایم دریافت کردم، نحوه کار به این صورت است

به جای پریزها و دوشاخه های هوشمند نیز می توانید دریافت کنید سوئیچ های هوشمند و نوارهای برق هوشمند برای خدمت به همان هدف.

4. بلستر IR/RF

این یکی از آن دستگاه‌های کوچکی است که می‌تواند دستگاه‌های گنگ موجود شما را با هزینه کم هوشمندتر کند. یک بلستر IR/IF می‌تواند هم به دستگاه تلفن همراه و هم به وسایل کنترل از راه دور شما مانند پنکه‌های پایه یا سقفی، شومینه، واحدهای AC قابل حمل و پرده‌ها متصل شود.

با یک برنامه در دستگاه تلفن همراه خود می توانید این دستگاه های گنگ را از هر کجا که هستید کنترل کنید، زیرا بلستر به طور موثر جایگزین کنترل از راه دور فردی می شود.

مرور: Broadlink RM4 Pro: خانه خود را با کمتر از 50 دلار هوشمندتر کنید

و بسیاری از بلسترهای موجود در بازار همچنین می‌توانند صحنه‌ها و اتوماسیون‌هایی را تنظیم کنند، مانند یکی برای خاموش کردن پنکه‌های سقفی که ممکن است فراموش کرده باشید هر شب در اتاق نشیمن خود خاموش کنید.

من طرفدار پس انداز کردن در هر زمان که بتوانم هستم. به‌عنوان بودجه‌دار خانواده، دیده‌ام که چگونه قیمت هر چیزی که از فروشگاه می‌خریم افزایش یافته است، و حتی من را در قبوض سوخت، بنزین و برق شروع نکنید. اگرچه این دستگاه‌های هوشمند هزینه اولیه را متحمل می‌شوند، اما صرفه‌جویی در استفاده از آنها می‌تواند ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

سوالات متداول

حتی اگر همیشه در خانه باشید، ترموستات های هوشمند کاملاً می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند. اگرچه به افراد توصیه می شود که ترموستات خود را به مدت 8 ساعت در روز 7 تا 10 درجه پایین بیاورند، معمولاً هنگام کار، می توانید این کار را در شب هنگام خواب نیز انجام دهید.

حتی داشتن تنظیماتی برای کاهش خودکار آن هر شب چند درجه می تواند به شما کمک کند تا مقداری پس انداز را مشاهده کنید.

خبرهای خوب و بد در این مورد وجود دارد. خبر بد این است که لامپ های هوشمند حتی زمانی که خاموش هستند، انرژی مصرف می کنند. این به این دلیل است که آنها باید به یک هاب یا تلفن شما متصل بمانند تا بتوانند بر اساس تقاضا کار کنند. خبر خوب این است که مصرف انرژی در حالت آماده به کار فقط چند سنت در ماه است: تقریباً 1 تا 18 سنت در ماه، بسته به برند.

بسته به برند، یک ترموستات هوشمند احتمالاً تنظیماتی در تلفن شما خواهد داشت که می‌توانید به آن بگویید موقعیت مکانی شما را ردیابی کند و تنظیمات را تغییر دهد یا وقتی تشخیص داد از خانه خارج شده‌اید به حالت Eco برود. این کمک می کند تا سیستم گرمایش و سرمایش شما به طور موثر کار کند و قبض انرژی شما را کاهش دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/how-to-save-on-utility-bills-with-4-smart-home-devices/#ftag=RSSbaffb68