پک آموزشی نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته

پس از مشخص شدن بهترین محل نصب دوربین مدار بسته، دوربین ها را تهیه و آنها را در محل مشخص شده نصب کنید. به همین دلیل ناخودآگاه ما تلاش می‌کنیم، از دارایی‌هایمان بیشتر مراقبت کنیم. یا اگر قرار هست تا هزینه‌ای برای خرید داشته باشیم، با اطلاعات کامل‌تری نسبت به گذشته این انتخاب را انجام می‌دهیم.

برای دوربین های سیاه و سفید (B/W) وضوح نرمال بین 350 تا 400 (TVL(T.V.Line و وضوح بالا به معنای 250 تا 350 TVL و وضوح بالا بین 450 تا 480 TVL است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. (HDMI (High Definition Media Interface جهت نمایش تصاویر بر روی تلویزیون‌های LED وLCD بزرگ و با کیفیت بالا است. در این نوع ضبط Schedule می توان برای DVR برنامه زمانی تعریف کرد که در چه زمانی با توجه به چه پارامتری ضبط نماید.

افرادی که دوره مدیریت شبکه های دوربین مدار بسته را میگذرانند نسبت به دیگران این برتری را دارند که، با مهارت ها و توانمندی های این شغل آشنایی کامل داشته و البته قادر هستند تا عملا از آنها برای موقعیت های واقعی استفاده کنند. حال، این افراد درصورتی میتوانند جایگاه شغلی خود را تثبیت کرده و درآمد چشمگیری به دست آورند که در این زمینه تلاش بیشتری کرده و تمام دانستنی های این حیطه را بیاموزند. علاوه بر این ، آنها باید حیطه کاری خود را گسترش داده و روی انواع سیستم ها اعم از اعلام حریق تا امنیتی کار کنند تا با کسب برتری نسبت به دیگر همکاران، بهترین موقعیت های شغلی را از آن خود بکنند. خیلی خوشحالیم که مقاله ما در مورد آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه واستون مفید بوده. در دوره دوربین مدار بسته با نحوه انتخاب کابل مناسب و نحوه زدن سوکت BNC و برق بصورت کاملا عملی آموزش میبینید.

دوربین مداربسته وای فای یا وایرلس

نیاز بسیار زیادی که این روزه در جامعه دیده می شود باعث شده که به صورت گسترده از دوربین های مداربسته در مراکز مختلف استفاده شود در نتیجه افرادی که در جستجوی شغل مناسب هستند می‌توانند با کسب مهارت های لازم برای نصب دوربین مدار بسته کسب درآمد داشته باشند. در نتیجه نقاطی از خانه مهم‌تر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را باید مشخص و اولیت‌بندی کنید. نقشه را روی یک کاغذ کشیده و نقاطی که نیاز به نصب دوربین مدار بسته است را مشخص کنید. سپس تک تک مکان‌هایی که برای نصب دوربین مدار بسته مشخص کرده‌اید را چک کنید تا مطمئن شوید در آن نقطه بهترین تصویر را از دوربین مداربسته می‌گیرید و شیئی مانع ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته نیست.

دستگاه ضبط به کار رفته در دوربین‌های آنالوگ، دستگاه DVR خواهد بود. دوربین‌های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه، دارای مزایا و ایراداتی است. دوربین‌های آنالوگ با اینکه قیمت بسیار کمتری دارند، اما امکانات و قابلیت‌های این دوربین نیز کمتر است. دوربین‌های تحت شبکه یا ip به‌وسیله کابل شبکه به دستگاه NVR متصل می‌شوند و از قابلیت‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کنند. اما چگونه تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی گوشی موبایل انتقال دهیم؟ آموزش نصب دوربین مدار بسته روی موبایل یکی از مهم ترین مهارت هایی است که شما به عنوان نصاب دوربین بایسیتی به آن تسلط داشته باشید.

هنگام انتخاب NVR مناسب ، یکی از مهمترین مواردی که باید به خاطر بسپارید ، توان عملیاتی است که استاندارد تعیین عملکرد NVR است (اندازه گیری شده در مگابیت بر ثانیه [مگابیت در ثانیه]). هرچه توان عملیاتی بالاتر باشد ، پهنای باند NVR توانایی مدیریت بیشتری دارد. هرچه وضوح و نرخ فریم دوربین شما بیشتر باشد ، پهنای باند آن بیشتر می شود.

هنگامی که شما نقشه ساختمان را ایجاد کردید و قطعات و ابزار های مورد نظرتان را تهیه کردید، باید مشخص کنید که دوربین ها، پاورها و DVRها در چه قسمتی نصب شوند. ایجاد نقطه کور می تواند به کل شبکه دوربین مدار بسته آسیب وارد کند. شما باید محیط را به طور کامل بپوشانید و قطعات را در جای درست قرار دهید. بهتر است که پاور و دی وی آر را در جایی قرار دهید که دسترسی به آن سخت است. مهم ترین مرحله آموزش نصب دوربین مدار بسته، انتخاب محل درست است.

  • در آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته به تمام نکات ریزودرشت در این حرفه اشاره خواهد شد.
  • لنزهای ثابت دارای روزنه IRIS ثابت می باشند و مقدار نوری که در طبیعت و محیط وجود دارد، در صورت تغییر باعث تغییر در کیفیت تصویر خواهد شد.
  • خبر خوب اینکه شما با پرداخت کمتر از 500 هزار تومان می توانید کلیه اصول مربوط به نصب دوربین های مدار بسته را آموزش ببیند و هم زمان با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان نیز آشنا شوید.
  • دقت داشته باشید زاویه دید دوربین، فوکوس و شفافیت، تنظیمات مربوط به LED دید در شب و .
  • از حسگرهای ICCD برای کاربری شبانه و تحت شرایط روشنایی بسیار کم و از حسگرهای مادون قرمز حرارتی در تاریکی مطلق، مه، گردوغبار استفاده می گردد.

یعنی در طول شب نیز شما می‌توانید از تصاویر رنگی دوربین خود استفاده نمایید. مفهوم کلیاستارلایت، در یک مقاله در وبسایت arya-cctv.ir داتیس با همین نام قرار گرفته است. اختلاف سطح نور در محیط‌های مختلف یکی از مشکلات اساسی دوربین های نظارتی است.

ثبت نام وام 10 میلیونی سرپرست خانوار

از این رو ادعا می شود که این دوره به صورت صد در صد تضمینی و عملی قابل ارائه هستند. در این جلسه با مفاهیم شبکه در منوی شبکه دستگاه ضبط آشنا می شویم و تنظیمات لازم مودم برای انتقال تصویر آی پی استاتیک را انجام می دهیم. فرض کنید که در دانشگاه آزاد 4 سال مهندسی الکترونیک را آموختید، فکر می کنید بابت هزینه ای که کرده اید، چقدر این هزینه برای شما در آینده بازده ای مالی خواهد داشت؟!