پهنای باند کند؟ FCC می خواهد سرعت اینترنت را از حداقل های “مضر” افزایش دهد

او گفت که اعلامیه استعلام طیف وسیعی از شواهد را که از استاندارد ملی 100/20 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند، “از جمله الزامات شبکه های جدید که توسط قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل تامین می شود” مورد بحث قرار خواهد داد.

“نیازهای کاربران اینترنت مدت ها پیش از سرعت 25/3 FCC فراتر رفت، به ویژه در طول یک بیماری همه گیر بهداشت جهانی که بخش زیادی از زندگی آنلاین را جابجا کرد.” Rosenworcel در یک بیانیه مطبوعاتی گفت.

از زمان آغاز دولت بایدن، هیئت پنج کرسی FCC با دو دموکرات و دو جمهوری خواه به دلیل تاخیر در نامزدی پنجمین، که مترقیان امیدوارند انتخاب بایدن، جیجی سون، یکی از بنیانگذاران گروه حمایت از مخابرات، دانش عمومی باشد، به بن بست رسیده است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/slow-broadband-fcc-wants-to-boost-internet-speeds-from-harmful-minimums/#ftag=RSSbaffb68

دیدن: بهترین گوشی های 5G: کدام پرچمدار برتر است؟

“متریک 25/3 نه تنها عقب مانده از زمان نیست، بلکه مضر است زیرا میزان عقب ماندن و آفلاین بودن محله های کم درآمد و جوامع روستایی را پنهان می کند. به همین دلیل است که ما باید استاندارد حداقل را افزایش دهیم. سرعت پهنای باند در حال حاضر و در عین حال حتی بیشتر برای آینده است، زیرا اگر می‌خواهیم همه در همه جا به موفقیت قرن بیست و یکم دست پیدا کنند، باید اهداف بزرگی را تعیین کنیم.”

Rosenworcel همچنین از FCC می‌خواهد که یک ملی جداگانه با سرعت 1Gbps/500 Mbps برای آینده تعیین کند. او به FCC پیشنهاد می کند که مقرون به صرفه بودن، پذیرش، در دسترس بودن و دسترسی عادلانه را به عنوان بخشی از تصمیم خود در مورد استقرار پهنای باند به صورت معقول و به موقع در نظر بگیرد.

Rosenworcel می خواهد حداقل ملی را به 100/20 مگابیت بر ثانیه برساند و حداقل فعلی را برای جوامع کم درآمد و روستایی “مضر” خوانده است.

shutterstock-567384049.jpg

تصویر: شاتر استوک / آنتونیو گیلم

جسیکا روزن وورسل، انتصاب جو بایدن به عنوان رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، می خواهد استاندارد ملی ایالات متحده را برای حداقل سرعت پهنای باند افزایش دهد و یک هدف بلندمدت سرعت بلندمدت ایجاد کند.

یک جولای 2021 گزارش دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده دریافتند که حداقل 25/3 مگابیت در ثانیه “احتمالاً برای پاسخگویی به بسیاری از نیازهای سرعت مشاغل کوچک بسیار کند است”.

نکته این است که هیئت مدیره معمولاً پنج کرسی FCC باید در مورد سؤالات رای دهد و در حال حاضر فقط چهار کرسی از این کرسی ها پر شده است: دو دموکرات و دو جمهوری خواه.

Rosenworcel طرح 100/20 مگابیت بر ثانیه را در یک اعلامیه استعلام به همکاران FCC ارائه کرد و به آنها اطلاع داد که ارزیابی سالانه وضعیت پهنای باند در سراسر ایالات متحده را آغاز خواهد کرد.

اما سوالاتی در مورد اینکه آیا FCC در حال حاضر می تواند حداقل سرعت جدید را با شروع دوباره بحث در مورد بی طرفی شبکه اجرا کند، وجود دارد. همانطور که واشنگتن پست گزارش می دهد. دموکرات ها عموماً از بی طرفی شبکه حمایت می کنند در حالی که جمهوری خواهان عموماً مخالف آن هستند.

کنگره در ماه نوامبر قرارداد زیرساختی دو حزبی را با 65 میلیارد دلار به منظور گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد برای همه آمریکایی ها تصویب کرد.

دیدن: معنای متاورس برای شما و مشتریانتان چیست

رئیس رگولاتور بخش مخابرات ایالات متحده، کمیسیون ارتباطات فدرال، هشدار می دهد که حداقل معیار فعلی برای پهنای باند عقب مانده است و حتی بدتر از آن، مضر است.

حداقل سرعت دانلود 25 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 3 مگابیت در ثانیه (25/3) در سال 2015 تحت ریاست تام ویلر، رئیس وقت FCC ایجاد شد. قبل از این، حداقل 4/1 مگابیت بر ثانیه بود. حداقل در زمان آجیت پای، رئیس FCC دولت ترامپ، افزایش نیافته بود.