همین حالا Microsoft Visual Studio Pro را فقط با 40 دلار بخرید

همین حالا Microsoft Visual Studio Pro را فقط با 40 دلار بخرید

فروش-323957-مقاله-تصویر

همین الان با این قرارداد در Visual Studio Pro 2022 کار توسعه دهنده خود را تقویت کنید.

StackSocial

توسعه داخلی یک مزیت بزرگ برای بسیاری از مشاغل و خدماتی برای استخدام برای شرکت های موفق و پررونق در سراسر جهان است. صرف نظر از نیازهای توسعه شما، داشتن یک نرم افزار اثبات شده برای کمک به ساده سازی گردش کار، تقویت بهره وری و حفظ پروژه ها در مسیر ضروری است. حتی بهتر است آن نرم افزار را با نرخی ایمن کنید که بودجه شما را کاهش ندهد.

در حال حاضر، Microsoft Visual Studio Professional 2022 برای ویندوز تنها با قیمت 40 دلار (حدود 499 دلار) به فروش می رسد. ویژوال استودیو 2022 که به عنوان یک “محیط توسعه با ویژگی های کامل” توصیف می شود، اولین IDE 64 بیتی مایکروسافت است و تا به امروز در کار با حجم های کاری پیچیده و پروژه های در مقیاس بزرگ بهترین بوده است.

در میان مزایای بسیاری که با داشتن Microsoft Visual Studio Professional 2022 به همراه دارد، کاربران این نرم افزار می توانند در زبان ها و پلتفرم های مختلف بسازند، که طیف وسیعی از پروژه های بالقوه ای را که می توانند انجام دهند را باز می کند.

ویژوال استودیو همچنین دارای سیستم‌های پشتیبانی خودکار مانند IntelliCode است که می‌تواند زمینه کدی را که می‌نویسید درک کند و به اضافه کردن نام متغیرها، توابع و موارد دیگر کمک کند تا کاربران بتوانند بیشتر کدنویسی کنند و در عین حال کمتر تایپ کنند. مانند دستیارهای نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی، IntellliCode می‌تواند یک خط یا بلوک کد را برای شما تکمیل کند، و می‌تواند فهرستی از بهترین گزینه‌های بالقوه بعدی را برای حرکت به جلو و یافتن راه‌حل‌ها آسان‌تر ارائه دهد.

Microsoft Visual Studio Professional 2022 برای ویندوز را هم اکنون با قیمت 40 دلار در فروش دریافت کنید.



منبع: https://www.zdnet.com/article/buy-microsoft-visual-studio-pro-for-just-40-right-now/#ftag=RSSbaffb68