خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | arya-cctv

در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند.

  • دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد…
  • عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.
  • مانند دوربین های Bullet، آنها نیز بسیار قابل مشاهده هستند و متعاقباً از مجرمان احتمالی جلوگیری می کنند.
  • در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند.
  • دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید.
  • در این دوربین ها بدون اینکه نیاز باشد مجددا کابل کشی انجام شود سیستم آنالوگ روی سیستم HD منتقل می شود.

یکی از مواردی که باعث شده است دوربین دام با دوربین مدار بسته اسپیددام تفاوت داشته باشید قابلیت چرخش دوربین اسپید دام است. این موضوع برای کسانی که می خواهند مانند یک نگهبان محیط را زیر نظر داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین، دوربین اسپیددام مسافت بالایی را پوشش می دهد و افراد می توانند مسافت زیادی را زیر نظر داشته باشند. این دوربین مانند دوربین دام باید در محیط های مسقف مورد استفاده قرار گیرد. تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوربین مدار بسته در اختیار شما قرار دهیم.

نظرات کاربران

به طور معمول، دوربین ها می توانند تا فاصله 4 متر را به خوبی نشان دهند. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی توانسته ایم امنیت را در بالاترین حد در محیط اطراف خود برقرار کنیم و می توانیم حتی زمانی که در محل حضور نداریم، از محیط به خوبی محافظت نماییم. بی شک، دوربین مدار بسته یکی از بهترین اختراع های قرن بیست و یکم است و به افراد اجازه می دهد حتی از راه دور تسلط کاملی بر محیط اطراف خود داشته باشند. همچنین مزیت سپردن پروژه های امنیتی خود به شرکت متخصص در نصب دوربین مدار بسته این خواهد بود که بعد از اتمام پروژه خیالتان از خدمات پشتیبانی فنی و همچنین رفع مشکلات احتمالی راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که موثرترین راه برای محافظت از خانه یا محل کسب و کار شما استفاده از ترکیبی از اقدامات هماهنگ است که متناسب با نیازهای ملک شما طراحی شده است. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود.

دستگاه های ضبط کنندهمشاهده همه

در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود. دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است.

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P

سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است مجله خبری دوربین مداربسته آریا که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.

http://66toolkit.ir