نوارهای اولترا نوماد اپل واچ: نوارهای ضدآب مانند ساعت

همانطور که در مورد بند ناهموار دیدیم، فضای داخلی بند اسپورت دارای کانال های تهویه یکسانی است تا منافذی برای آب/عرق و تهویه کافی برای مچ دست شما فراهم کند. آرایش سنجاق و تاک روی بند برای محکم کردن آن در اطراف مچ شما استفاده می شود، با سنجاق بستن از مواد آلومینیومی ساخته شده است.

چندین گزینه ضد آب برای Apple Watch Ultra 49 میلی متری

متیو میلر/ZDNET

nomad-apple-watch-ultra-bands-2

باندهای اپل واچ فراوان هستند، اما در تجربه من تعداد کمی از آنها می توانند با کیفیت آنچه اپل ارائه می دهد برابری کنند. باندهای Nomad با این کیفیت مطابقت دارند و در عین حال مواد و عناصر طراحی قابل توجه تری را ارائه می دهند که Nomad Bands را بهتر از اکثر گروه های اپل می کند و در عین حال مقرون به صرفه است.

همان مواد لاستیکی فلوئوروالاستومری FKM در بدنه باند با یک پین بسته‌کننده فولادی ضد زنگ سفارشی که در مکانیزم محکم کردن پین و تاک استفاده می‌شود، استفاده می‌شود. بند باریک ورزشی در رنگ های مشکی، استخوانی، مریم گلی، آبی یخچالی و سفید موجود است. ما نوار آبی یخچالی را امتحان کردیم و عاشق رنگ و وزن سبک تر باند در مقایسه با گروه ورزشی هستیم. به وضوح نسبت به بند اسپورت شیک‌تر به نظر می‌رسد، بنابراین برای کسانی که مچ‌های کوچک‌تری دارند و همچنان می‌خواهند از اپل واچ اولترا لذت ببرند، جذاب است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/nomad-apple-watch-ultra-bands-review/#ftag=RSSbaffb68

اپل نوارهای سیلیکونی، نوارهای پارچه ای، چرم و گزینه های فولادی ضد زنگ را ارائه می دهد. قیمت نوارهای ورزشی 49 دلار، نوارهای چرمی از 99 دلار تا 539 دلار و قیمت دستبند فولادی ضد زنگ 349 دلار است. باندهای اپل محصولات باکیفیت هستند، اما گزینه های مقرون به صرفه تری از طرف اشخاص ثالث در دسترس هستند.

بند ناهموار/بند ناهموار از مواد لاستیکی فلورالاستومر انعطاف پذیر FKM با کیفیت بالا ساخته شده است که فقط کمی از قبل خمیده شده است تا به خوبی روی مچ دست شما درست خارج از جعبه قرار گیرد. بند ها و سگک با مواد فولادی ضد زنگ 316 لیتری ساخته شده اند، بنابراین هرگز نباید نگران این عناصر روی بند ساعت باشید، که برای Ultra مهم است زیرا به گونه ای طراحی شده است که در عناصر فرسوده شود.

nomad-apple-watch-ultra-bands-7

Nomad ارائه می دهد بند مقاوم برای Apple Watch Ultra در مشکی و فوق العاده نارنجی با گزینه های سخت افزاری مشکی یا نقره ای. ما نوار مشکی را با سخت‌افزار مشکی و نقره‌ای امتحان کردیم، اما سخت‌افزار نقره‌ای را ترجیح می‌دهیم که با جنس تیتانیوم Apple Watch Ultra مطابقت داشته باشد. من یک نوار نارنجی فوق العاده سفارش دادم، اما بسیار محبوب بوده است و مال من قرار نیست تا ژانویه ارسال شود.

nomad-apple-watch-ultra-bands-4

nomad-apple-watch-ultra-bands-1

سخت افزار نقره ای با ساعت تیتانیومی عالی به نظر می رسد

متیو میلر/ZDNET

جدیدترین سری از گروه های موسیقی که صفحات وب سایت نومد را زیبا کرده اند باندهای باریک ورزشی. این باندهای ضد آب دارای عناصر طراحی مشابه باندهای Nomad Sport هستند، اما از نظر وزن سبک‌تر، بیرونی صاف و دارای عرض باریک‌تر از شاخه‌های اپل واچ اولترا هستند.

همچنین: اپل واچ 8 حتی اگر با سنسورهای سامسونگ همخوانی نداشته باشد، در حالت خواب بسیار موفق است

بند اسلیم اسپرت عشایر

اپل واچ اولترا بهترین ساعت هوشمند موجود امروزی است و وقتی یکی را سفارش می‌دهید، سه انتخاب باند دارید. اگر به دنبال چیزی متفاوت از باند پیش فرض هستید، عشایر دارای گزینه های چرم، فلز و ضد آب برای رفع نیازهای شما با قیمت های مقرون به صرفه.

nomad-apple-watch-ultra-bands-5

قسمت بالای بند خطوطی در عرض دارد و در زیر آن بریدگی هایی با فاصله زیاد در نوار پیدا خواهید کرد. این بریدگی‌ها به بند اجازه می‌دهد تا به مچ دست شما برسد و همچنین قسمت‌هایی را برای عرق کردن از زیر بند فراهم می‌کند.

بند اسپرت باریک به کاهش بار اپل واچ اولترا کمک می کند

متیو میلر/ZDNET

دو حلقه برای محکم کردن انتهای تلخ بند ارائه شده است که یکی در شکافی نزدیک سگک قرار می گیرد و دیگری برای قرارگیری بهینه در امتداد بند می لغزد. این بند برای اندازه های مچ دست از 150 تا 210 میلی متر طراحی شده است.

مناسب برای Apple Watch Ultra

متیو میلر/ZDNET

Nomad پیشنهاد می کند a طیف وسیعی از گزینه های باند با لاستیک فلورالاستومر FKM، چرم Horween و مواد تیتانیوم. قیمت ها از 59.95 دلار تا 299.95 دلار متغیر است، با تناسب و پرداخت بسیار با کیفیت. زمانی را با چند گزینه ضدآب با اپل واچ اولترا سپری کردیم.

nomad-apple-watch-ultra-bands-6

مواد لاستیکی مانند سایر باندها با چسبندگی یکپارچه و ایمن به سمت اپل واچ اولترا می لغزند. دهانه های تنظیمی در تمام طول باند وجود دارد تا با هر اندازه مچ با اپل واچ اولترا 49 میلی متری مناسب باشد.

من این دو بند را با Apple Watch Ultra هنگام دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و فلای‌ماهیگری بسته‌ام. را بند ناهموار عشایری کاملاً جدید به نظر می رسد و گروه مورد علاقه من برای Apple Watch Ultra است. من بی صبرانه منتظر دریافت رنگ فوق العاده نارنجی خود هستم که با نکات برجسته نارنجی Apple Watch Ultra مطابقت دارد.

گروه ورزشی عشایر

را گروه ورزشی عشایر با قیمت 59.95 دلار با شش گزینه رنگ، از جمله نسخه محدود اولترا نارنجی که در حال حاضر تاریخ ارسال ژانویه را نیز نشان می دهد، موجود است. رنگ های دیگر شامل مشکی، خاکستری قمری، سبز خاکستری، آبی دریایی و تپه ای است. ما رنگ نوار مشکی و آبی دریایی را آزمایش کردیم.

همچنین: من اپل واچ اولترا را در یک گلوله سخت قرار دادم: در اینجا نحوه تحمل آن آمده است

بند ناهموار عشایری

سخت افزار و حلقه ها این باند را در هر شرایطی به طور ایمن در جای خود نگه می دارند

متیو میلر/ZDNET

بند ورزشی (سمت چپ) پهن تر و قابل توجه تر از بند اسپرت باریک (سمت راست) است.

متیو میلر/ZDNET