نحوه آموزش برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در فناوری — بدون نیاز به تجربه

هنگامی که با اصول شبکه آشنا شدید، می توانید به «TOTAL: CompTIA Network+ (N10-008)» بروید. پس از آن، یا اگر قبلاً در این سطح هستید، می‌توانید آموزش موقعیت‌های امنیتی مورد تقاضا را با «دوره CompTIA Security Plus (SY0-601) | CompTIA Security+» و «CompTIA Security+ (SY0-601) Complete Course & آزمایشگاه CompTIA”.

با توجه به شرایط اقتصادی و شغلی فعلی، ممکن است امیدوار باشید برای یک حرفه فناوری جدید با درآمد خوب آموزش دهید یا سعی کنید در موردی که قبلاً دارید سریعتر پیشرفت کنید. و اکنون همه، از مبتدی تا حرفه‌ای فناوری متوسط، می‌توانند مسیر شغلی خود را با بسته آمادگی آزمون حرفه‌ای CompTIA 2023 تکمیل کنند.

CompTIA یک سازمان بی طرف از فروشنده است که گواهینامه های مورد احترام کارفرمایان در سراسر جهان را ارائه می دهد. بنابراین می‌توانید مهارت‌هایی را که یاد می‌گیرید توسط یک آزمون تأیید شود که منجر به صدور گواهینامه می‌شود که رزومه شما را از رقبایتان متمایز می‌کند. این بسته از هشت دوره آموزشی شما را به طور خاص برای قبولی در آن امتحانات آموزش می دهد.

این دوره توسط آکادمی Oak ارائه شده است، گروهی از کارشناسان فناوری که آموزش های آنلاین را برای حل مسئله “شکاف مهارت های فنی” توسعه داده اند. آنها در دوره های به روز در مورد مهارت های مورد تقاضا مانند فناوری اطلاعات، کدنویسی، امنیت سایبری، توسعه بازی، موبایل و کسب درآمد از اپلیکیشن ها تخصص دارند.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

همه این دوره ها به شما آموزش می دهند اصول کار با سیستم های کامپیوتری، از جمله سخت افزار و شبکه. شما می توانید هر زمان که حتی کمی وقت دارید، در رایانه، تبلت و حتی تلفن خود به آنها دسترسی داشته باشید. قبولی در امتحانات مهارت های شما را تایید می کند و سپس می توانید برای موقعیت های فنی اقدام کنید.

پس از واجد شرایط بودن برای گواهی‌های Network+ و Security+، می‌توانید در زمینه هک اخلاقی نخبگان با «TOTAL: CompTIA PenTest+ (PT0-002)» و «CompTIA Pentest+ PT0-002 (هک اخلاقی) دوره کامل» شروع کنید که دارای امتیاز 4.8 است. ستاره از 5 توسط دانش آموزان سابق.

در جلسه دو ساعته «CompTIA ITF+ Fundamentals Exam Essentials»، تازه‌کارها مقدمه‌ای بر مهارت‌های اولیه فناوری اطلاعات پیدا می‌کنند که می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا شغلی در IT برای شما مناسب است یا خیر. اگر چنین است، دوره جامع تری دریافت خواهید کرد، همچنین از ابتدا در دوره 10 ساعته “CompTIA A+، CompTIA A+ 220-1101، CompTIA A+ 220-1102 Prep Lab” و هشت ساعته “CompTIA A+ CompTIA A 220-1001″ شروع می شود. آمادگی آزمون و گواهینامه A+”.

با سرعت خود آموزش دهید تا به یک متخصص فناوری معتبر تبدیل شوید بسته آمادگی گواهینامه آزمون CompTIA حرفه ای 2023 امروز در حالی که فقط 34.99 دلار در فروش است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/train-to-become-a-tech-professional-for-just-35-no-experience-necessary/#ftag=RSSbaffb68جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce