یاد بگیرید که چگونه به روش آسان فقط با ۲۵ دلار کدنویسی کنید

برای به دست آوردن پایه ای در کدنویسی و الگوریتم ها در حین استفاده از این ابزار محبوب، با «معرفی کدنویسی با اسکرچ» شروع کنید. هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، می توانید نحوه ساخت انیمیشن در «پروژه های اسکرچ: انیمیشن ماهی» را بیاموزید. و “پروژه های خراش: گربه روی ترامپولین” نحوه ایجاد پروژه های تعاملی را با گنجاندن ورودی کاربر در الگوریتم های خود توضیح می دهد.

یادگیری یک مجموعه مهارت ارزشمند مانند کدنویسی نباید خسته کننده باشد. در حال حاضر، شما می توانید خرید برنامه نویسی 2023 با بسته برنامه نویسی Scratch فقط 25 دلار!


منبع: https://www.zdnet.com/article/learn-how-to-code-the-easy-way-for-just-25/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

آیا شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه به روش آسان کدنویسی کنید، با برنامه ای به این راحتی که بچه ها بتوانند از آن استفاده کنند؟ Scratch یک ابزار برنامه نویسی بصری است که MIT توسعه داده است. و نه تنها یادگیری آن برای کودکان و بزرگسالان آسان است، بلکه رایگان است!

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

سپس شما آماده خواهید بود به توسعه بازی های تعاملی شیرجه بزنید با “Scratch Projects: Beach Clean Up Game” که به شما امکان می دهد با کار با بلوک های کد و الگوریتم های بیشتر بر Scratch مسلط شوید.

دوره ها توسط زنوا، یک پلت فرم آموزشی در سطح جهانی که در مهارت های برنامه نویسی تخصص دارد. با بیش از یک میلیون دانش‌آموز و توسعه‌دهنده، این دوره‌ها همه چیز را از توسعه بازی و واقعیت مجازی گرفته تا توسعه وب کامل، یادگیری ماشینی و موارد دیگر را پوشش می‌دهند.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که نحوه استفاده از آن را بیاموزید و می‌توانید با سرعت خود با پنج دوره با رتبه بالا در بسته برنامه‌نویسی 2023 برنامه‌نویسی با اسکرچ تمرین کنید. آنها نحوه استفاده از Scratch برای یادگیری یا بهبود مهارت های کدنویسی و همچنین نحوه توسعه بازی های خود را پوشش می دهند.

بعد از اینکه با بلوک‌های اصلی Scratch در Scratch، عبارات شرطی و تکرار آشنا شدید، می‌توانید به مدیریت پروژه و حتی الگوریتم‌های پیچیده‌تر مسلط شوید. اما همچنان هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده خواهد بود، زیرا شما یک شبیه‌سازی خودروی خودران در «Scratch متوسط: شبیه‌سازی خودروی خودران» خواهید ساخت.

با این حال، Zenva بر اساس رتبه‌بندی‌های دانش‌آموزان قبلی، با این بسته از خود پیشی گرفته است. به عنوان مثال، یک دوره دارای 4.8 ستاره از 5، دو دوره دارای رتبه 4.9، و دو دوره دارای رتبه بندی کامل 5 ستاره هستند. بهتر از همه، شما می توانید هر زمان که وقت اضافی داشتید، به این دوره ها در رایانه، تبلت یا تلفن خود دسترسی پیدا کنید.