خطوط هوایی امریکن ممکن است به یک دلیل غم انگیز و پیچیده به مزیت واقعی مشتری پایان دهد

سپس امریکن ایرلاینز است. بزرگ است و خوب، بزرگ است. به جاهای زیادی پرواز می کند و گاهی اوقات شما را به موقع به آنجا می رساند.

من خودم را از این بابت بسیار ناراحت می بینم. من در گذشته از این مزیت استفاده کرده ام و بسیار خوب عمل کرده است. به همین ترتیب، من با خطوط هوایی دیگری پرواز کرده ام که می خواستند از من هزینه بگیرند، مثلاً 20 دلار برای رزرو 24 ساعته. که به نظر می رسد کمی از آنها ارزان است.

با این حال، این موضوع باعث می‌شود که انسان تعجب کند که چقدر آمریکایی‌ها ممکن است احساس کنند که در زمان تلفن برای آن هزینه می‌کنند، در مقایسه با تعداد افرادی که واقعاً از گزینه نگه داشتن در زندگی واقعی استقبال می‌کنند.

با این حال، هر کدام دارای تفاوت‌های کوچکی هستند که – با توجه به اینکه چهار نفر از آنها بیش از 80 درصد از صندلی‌های خطوط هوایی را در اختیار دارند – واقعاً می‌توانند برجسته باشند.

ممکن است دیگر امکان ارائه خدمات حسن نیت ارائه نشود، که به نظر تاسف آور است.

به راحتی می توان فکر کرد که همه خطوط هوایی ایالات متحده یکسان هستند.

صبر کن، می‌شنوم که گریه می‌کنی، بسیاری از مردم می‌خواستند خدمات کمی به مشتریان با نگهدارنده‌هایشان داشته باشند، که باعث ناامیدی شرکت هواپیمایی شد؟

ممکن است تعجب کنید که آیا پول باید دلیل آن باشد. که پاسخ ممکن است بله و خیر باشد. می بینید، پسر امتیاز نشان می دهد که آمریکا می خواهد تعداد افرادی که با خطوط رزرواسیون خود تماس می گیرند را کاهش دهد.

آیا کسی واقعا متوجه خواهد شد؟ شاید.

خطوط هوایی آمریکا / اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک اکثرا همینطور.

من می خواهم زمزمه کنم، “پس اگر فردا بخواهم این پرواز را بخرم، واقعاً قیمت را 20 دلار افزایش می دهید؟”

اما یک نکته عجیب و غریب وجود دارد که برای بسیاری از مشتریان، یک نکته مثبت واقعی در امریکن است — توانایی نگه داشتن کرایه به مدت 24 ساعت بدون پرداخت هزینه واقعی.

در طول مدت طولانی، افراد زیادی با خط خدمات مشتریان خطوط هوایی تماس گرفتند، افراد زیادی شکایت کردند و شرکت‌های هواپیمایی نمی‌خواهند تعداد بیشتری از کارکنان خدمات مشتریان را استخدام کنند.

انسان منتظر نتیجه آزمایش آمریکایی با نفس هیجان زده است.

در اصل، برخی از مشتریان می خواهند از اعتبار پرواز برای پروازهای خود استفاده کنند، که اغلب مستلزم برقراری تماس تلفنی است. و تماس های تلفنی تنها چیزی است که شرکت های هواپیمایی مدتی است که واقعاً نمی خواهند. مگر اینکه تماس تلفنی از طرف دولت به آنها پول مجانی بدهد.

وای نه. تازه به آنجا رسیدی، نه؟ شما اکنون نگران هستید که آمریکایی ها برای این امتیاز هزینه دریافت کنند. من رویای پیشنهاد چنین چیزی را ندارم.

اما اکنون، امریکن ممکن است این امتیاز خوب و مردم پسند را حذف کند.

برای مثال، سیاست عدم پرداخت چمدان در جنوب غربی. یا توجه بیشتر دلتا به خدمات مشتری. (می دانم، قبلاً اینطور بود. شما هنوز هم اجازه دارید رویاپردازی کنید.)

بیشتر از نظر فنی نادرست است

پسر امتیاز گزارش ها این شرکت هواپیمایی در حال آزمایش است که آیا فقط به مشتریان امکان لغو ظرف 24 ساعت و بازپرداخت کامل را بدهد یا خیر.

وقتی خطوط هوایی بسیار شبیه به هم هستند، به راحتی می توان تشخیص داد که انتخاب بسیار کمی دارید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/american-airlines-may-end-a-real-customer-advantage-for-a-sad-twisted-reason/#ftag=RSSbaffb68

با این حال، مسافران خطوط هوایی اغلب به سرعت یاد می گیرند که بدون چیزهایی که همیشه تصور می کردند عادی هستند زندگی کنند. می‌دانید، مانند فضای پا در کلاس اقتصادی یا صندلی‌هایی که به اندازه کافی برای انسان‌ها پهن هستند — همچنین در کلاس اقتصادی.

خوب، آنقدر شبیه که گاهی اوقات فرقی نمی کند که کدام یک را پرواز کنید.

بخشی از هواپیمای امریکن ایرلاینز.

این می تواند زمانی بسیار مفید باشد که کاملاً مطمئن نیستید که می خواهید پرواز کنید، اما قیمت آن کاملاً جذاب به نظر می رسد. یا زمانی که می‌خواهید محبوب‌ترین فرد خود را غافلگیر کنید و هنوز نمی‌دانید که او چگونه پاسخ می‌دهد.