مک‌دونالد از مشتریان می‌خواهد به دلیل واقعاً رقت انگیزی از برنامه آن استفاده کنند

شما قبلاً آنجا هستید، نه؟ این ساندویچ مک چیکن است.

اما چند نفر با تماشای این تبلیغ ممکن است چند نکته را در نظر بگیرند؟

همچنین: مک دونالد و Chick-fil-A هر دو مشکل بزرگی دارند. فقط یکی راه حل داره

آیا افرادی که این آگهی را تأیید کردند نمی توانستند تعجب کنند که این یک الگوی سالم برای کسانی نیست که دوست دارند مدت طولانی زندگی کنند؟

در اینجا، می بینید، راننده کامیون ما وقت خود را با خواندن می گذراند – در واقع فقط یک آهنگ. «بازگشت به خانه» اثر لئون بریجز. او همچنین وقت خود را با توقف در هر مک دونالدی که می تواند می گذراند.

بازوی زنجیره ای برگر در بریتانیا به تازگی یک تبلیغ منتشر کرده است که ممکن است ذهن و حتی معده را به هم بزند.

نقاط با سرعتی سریع در حال افزایش هستند. آیا این راننده کامیون واقعاً می توانست هر صبحانه، ناهار و شام را در یک مکان بخورد؟

بله، قهرمان ما به قدری لورن خود را دوست دارد که روزها و روزها صورتش را پر کرده است، فقط برای اینکه بتواند از پرداخت 1.29 دلار – حداقل در ایالات متحده – برای هدیه ای برای تحت تأثیر قرار دادن لورن خود اجتناب کند.

لورین دوست داشتنی آنجاست تا او را در درب خانه ای که فرد تصور می کند خانه آنهاست ملاقات کند. قهرمان ما به آشپزخانه می رود و یک هدیه برای او پشت سرش می گیرد.

screen-shot-2022-08-16-at-9-00-30-am.png

اوه، همه اینها طوری پخش می شود که انگار این یک شوخی است.

اوه، معشوق او واقعاً از این قدردانی خواهد کرد.

واقعا چرا این کار را می کند؟ اینجاست که مک دونالد سعی می کند جذابیت را روشن کند. ببینید این راننده کامیون به اندازه کافی امتیاز کسب کرده است تا خودش یک ساندویچ مک چیکن رایگان بگیرد.

وقتی یکی از مارک های مورد علاقه شما شروع به تشویق شما به استفاده از برنامه خود می کند، واقعاً تنها یک دلیل وجود دارد – اینکه شما را به خرید بیشتر اجناس ترغیب کند.

و سوم، لورین، آیا این مرد واقعاً برای شما مناسب است؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/mcdonalds-wants-customers-to-use-its-app-for-a-truly-pitiful-reason/#ftag=RSSbaffb68

(اسکرین شات از تبلیغات مک دونالد.)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات

یک یا دو نفر ممکن است از سلامتی او بترسند. به نظر می رسد تنها چیزی که او می خورد بیشتر و بیشتر از مک دونالد است. بسیاری از مک دونالد.

همیشه در مورد پول است.

“چرا او باید این کار را بکند؟” ممکن است بپرسید شاید این تنها چیزی است که در سفرهای او باز است. شاید این راحتی و ارزش محض است که او را اغوا می کند.

یا شاید این واقعیت است که او احساس می کند نیاز فوری به استفاده از برنامه خود برای جمع آوری هرچه بیشتر امتیاز MyRewards مک دونالد دارد.

دارای یک راننده کامیون در مسافت طولانی است. کار سختی است نیاز به نشستن زیاد دارد. برای عزیز شما که در این مورد لورن نامیده می شود نیاز به پینگ زدن زیادی دارد. همچنین ظاهراً نیاز به خوردن زیاد در مک دونالد دارد.

یکی، یک برند فست فود که مشتریانش را تشویق می کند دائماً غذای ناسالم خود را پر کنند، ممکن است کاملاً مسئول نباشد.

دوم، عشق ممکن است حول محور پول نباشد، اما باز هم چیزی کاملاً بی‌عاطفه وجود دارد که یک ساندویچ مک‌چیکن سرد را به معشوق خود برگردانید تا عادات غذایی مشکوک خود را در زندگی او تلقین کنید و به او بگویید که چقدر برایتان مهم است.

اوه، اما پس از آن یک پیچ وجود دارد.

همه چیز به پول مربوط می شود.

رایگان همیشه جذابیت های خودش را دارد. چقدر دوست داشتنی است که او مجبور نیست برای این غذای لذیذ هزینه کند.

اینجاست که همه‌گیری برای برندهای فست فود کاملاً مناسب است. مردم در خانه گیر کرده بودند. آنها می توانند از برنامه ها برای تحویل گرفتن یا تحویل استفاده کنند. برای افرادی مانند مک دونالد و چیک فیل ای، کسب و کار نسبتاً خوب بود.

ممکن است تعجب کنید که مک دونالد اکنون به چه چیزی فکر می کند. ممکن است به شما بگویم که از شما می‌خواهد از برنامه‌اش استفاده کنید، خوب، لطفاً با من کمی سونوگرافی ببرید.