معامله جمعه سیاه Nintendo Switch: این بسته 86 دلاری قبل از Cyber ​​Monday 2022 تخفیف دارد

نینتندو سوییچ دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی LCD، 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی تا 2 ترابایت حافظه اضافی از طریق اسلات کارت microSD است. دستی بازی کاملاً قابل حمل است و بسته به بازی ای که در حال انجام آن هستید، دارای محدوده عمر باتری بین 4.5 ساعت تا 9 ساعت است. با این حال، شما در استفاده از آن در حالت دستی قفل نیستید – آن را با یک داک ارائه می‌کنید که به تلویزیون شما متصل می‌شود و کیفیت تصویر را در این فرآیند به 1080p افزایش می‌دهد. در حالت دستی، وضوح روی 720p قفل می شود.

این بسته شامل یک نسخه دانلود دیجیتال از Mario Kart 8 Deluxe است که معمولاً به تنهایی 60 دلار است. Mario Kart 8 Deluxe یک بازی مسابقه ای محبوب است که نسخه مدرن شده بازی کلاسیک Mario Kart است. نینتندو همچنان به به روز رسانی Mario Kart 8 Deluxe ادامه می دهد، با موجی از آهنگ های جدید که قرار است در اوایل دسامبر وارد بازار شوند، و آهنگ های بیشتری در طول سال 2023 ارائه خواهند شد.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

جیسون سیپریانی/ZDNET
بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه

24 بهترین پیشنهادات تلفن جمعه سیاه در گوشی های آیفون و اندروید

  • بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه

    30 بهترین معامله تبلت جمعه سیاه در iPad، Fire HD، Kindle و موارد دیگر


  • منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/nintendo-switch-black-friday-deal-cyber-monday-2022-sale/#ftag=RSSbaffb68 معاملات بازی جمعه سیاه 2022

    154 بهترین معاملات بازی جمعه سیاه در کنسول ها، لپ تاپ ها و بازی ها

  • بررسی را بخوانید: نقد و بررسی OLED نینتندو سوییچ

    اگر شما هنوز به پرش در نینتندو سوییچ باند، هیچ زمانی بهتر از اکنون برای شروع با یک بسته نینتندو سوییچ وجود ندارد که دستگاه بازی را در اختیار شما قرار می دهد، یکی از محبوب ترین بازی ها در قالب Mario Kart 8 Deluxe و یک عضویت انفرادی سه ماهه Switch Online. این یک صرفه جویی در کل 68 دلار است، با بسته نرم افزاری موجود در تعدادی از خرده فروشان.

    معاملات لپ تاپ جمعه سیاه 2022

    42 بهترین پیشنهاد لپ تاپ جمعه سیاه در Dell، Lenovo، Mac و 2-in-1s

  • همچنین در بسته نینتندو سوییچ سه ماه از سرویس اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین است که امکان بازی بسیاری از عناوین محبوب را به صورت آنلاین و در مقابل افراد دیگر فراهم می کند. علاوه بر بازی آنلاین، عضویت به شما امکان دسترسی به بازی های کلاسیک نینتندو و سوپر نینتندو را نیز می دهد. معمولاً 20 دلار در سال برای عضویت فردی یا 8 دلار برای سه ماه است.

    اگر بسته نرم افزاری در آمازون به فروش می رسد یا نمی خواهید برای ارسال منتظر بمانید، می توانید آن را در بهترین خرید، هدف، والمارت، Gamestop و مستقیما از نینتندو.