مسخره به نظر می رسد اما فراموش کردم که ساعت های دیجیتال چقدر می توانند مفید باشند

اینجاست که ساعت الکسا وارد می‌شود. من حتی نمی‌دانستم چقدر مفید خواهد بود تا زمانی که بعد از اینکه آمازون برایم یک ساعت برای آزمایش فرستاد آن را تنظیم کردم. من آن را به قفسه ای دقیقاً در محدوده دیدم منتقل کرده ام و اکنون یک ساعت برای جلسات دارم و پخش نمی کنم که دارم از قرارهای زیادی دستکاری می کنم.

سنسورهای دما با باتری

مراقب باشید که Echo Dot را کجا قرار می دهید. من ابتدا آن را درست زیر مانیتورم و کنار کامپیوترم گذاشتم. دیدن و صحبت کردن با آن آسان بود، اما خوانش دما بسیار نادرست بود، زیرا به جای دمای اتاق، گرمای هر دو دستگاه را گزارش می کرد.

به نظر می رسد که شرکت کنندگان در جلسه با چشم عقابی می توانند بفهمند که چه زمانی به ساعت در نوار منو نگاه می کنید. یک نگاه به بالا و سمت راست ظاهراً یک «گفتن» قوی است که شما در حال تماشای ساعت هستید. بله، یکی دوبار با آن تماس گرفته ام.

مرور: ترموستات یادگیری Google Nest: آیا فناوری جدید می تواند در خانه قدیمی کار کند؟

چند فکر پایانی

Hello در نسل پنجم Echo Dot روی سطح چوبی نشان داده شده است.

دیوید گویرتز/ZDNET

این یک ساعت دیجیتال است

در نهایت یک را مطرح کردم سنسور چند منظوره SmartThings، که به الکسا پاسخ می دهد و وقتی از او پرسیدم دمای طبقه بالا را به من می گوید.

خیلی مطمئن. من می توانستم یک ساعت دیجیتال واقعی مدرسه قدیمی را در دفترم قرار دهم. اما خیلی وقت است که از یکی از آنها استفاده نکرده ام، تقریباً فراموش کرده ام که وجود دارند.

بنابراین، از آنجایی که من اغلب درگیر یک تقویم بسیار شلوغ هستم و باید زمان را در جلسات پیگیری کنم (اما همچنین نمی‌خواهم به افرادی که با آنها ملاقات می‌کنم توهین کنم)، به یک برنامه Mac تغییر نام دادم به نام زمان بیداری، که یک ساعت نسبتاً بزرگ را روی صفحه نمایش می دهد. می‌توانم آن را به مکان دیگری روی صفحه منتقل کنم، و «بگو» که دارم ساعت را تماشا می‌کنم نشان نمی‌دهم.

با این حال، وقتی برای اولین بار آن را راه اندازی کردم، سرگرم شدم. وقتی ابتدا گفتم “الکسا، دمای طبقه بالا چقدر است؟” به من گفتند -472F.

همچنین: 12 بهترین اسپیکر اکو

راه اندازی آسان و دوستانه بود

همچنین: سیستم وای فای مش چیست و کدام را باید بخرید؟

انواع سنسورهای دما روی سطح چوبی.

دیوید گویرتز/ZDNET

این Dot یک نمایشگر کوچک دارد، بنابراین هنگامی که راه اندازی می شود، می گوید “سلام”. هوش مصنوعی این چیز از برخی از همسایگان من دوستانه تر است.

خواندن دما در نسل پنجم اکو دات.

دیوید گویرتز/ZDNET
خواندن دما در نسل پنجم اکو دات.

دیوید گویرتز/ZDNET
خواندن دما در نسل پنجم اکو دات.

دیوید گویرتز/ZDNET

نه تنها تمام ویژگی‌های معمول الکسا را ​​انجام می‌دهد، بلکه دو مشکل اصلی را نیز حل کرده است: اعلام زمان و دما.

زمان نشان داده شده در نقطه اکو نسل پنجم روی سطح چوبی.

دیوید گویرتز/ZDNET

همچنین: بهترین ترموستات های هوشمند

من تازه نصب کردم Echo Dot نسل پنجم در دفتر طبقه بالای من

این نسل پنجم Echo Dot همچنین دارای یک تکرارکننده Wi-Fi Eero داخلی است. من Eero را در اینجا اجرا نمی‌کنم، بنابراین آن را آزمایش نکردم. از آنجایی که من محیط مش متفاوتی را اجرا می کنم، نگران بودم که تکرارکننده Eero امواج رادیویی اضافی را به اطراف ارسال کند.

در نهایت، می خواهم در مورد ارزش صحبت کنم. این Echo Dot نسل پنجم 49 دلار است، که تقریباً همان قیمتی است که یک سنسور مستقل دارد. به علاوه، این نقطه جدید دارای یک تکرار کننده Eero، که به تنهایی 80 دلار است. بسیاری از افراد ممکن است این ویژگی را دوست داشته باشند. مارک های دیگر تکرار کننده های مش به این مقدار یا بیشتر هستند. بنابراین، آمازون به قیمتی که قبلاً یک Dot به تنهایی هزینه می‌کرد، لوازم الکترونیکی بسیار ارزشمندی را جمع‌آوری کرده است.

میدانم. این یک مشکل بسیار جزئی است. اما واقعیت این است که Echo Dot نسل پنجم دارای سنسور دما است و به باتری متکی نیست. این یک چیز فوق العاده است.

وقتی این را می نویسم، متوجه می شوم که چقدر مسخره به نظر می رسد. پس از تمام پیشرفت‌های ما در فناوری اینترنت و هوش مصنوعی، یکی از بزرگترین ویژگی‌های جدید این است که این اکو جدید زمان را نمایش می‌دهد. اما ما در دنیای عجیب و غریبی زندگی می‌کنیم که در آن ساعت‌های میز کنار تخت مستقل را فراموش کرده‌ایم، و در آن نمایش ساعت قابل مشاهده که روی رایانه یا تلفن شما نیست یک ویژگی بزرگ است.

خوشبختانه مشکل فقط این بود که دستگاه به چند دقیقه برای کالیبره کردن نیاز داشت. هنگامی که فرصتی برای سازگاری با محیط جدید خود داشت، به درستی دما را گزارش می کرد.

همچنین: 4 بهترین هاب هوشمند

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/it-sounds-ridiculous-but-i-forgot-how-useful-digital-clocks-can-be/#ftag=RSSbaffb68

این 6- درجه کلوین و -280 درجه سانتیگراد است. این عبارت “روز سرد در جهنم” را به ذهن می آورد، اینطور نیست؟

بنابراین با آمازون تماس گرفتم و در مورد آن سوال کردم. به من گفته شد، “Eero Built-in باید با اتصال به یک روتر سازگار Eero و پیوند دادن حساب آمازون خود در برنامه Eero فعال شود. اگر از Eero Built-in استفاده نکنید، دستگاه های Echo شما به طور خودکار Wi شما را گسترش نمی دهند. -شبکه فای.” بنابراین، این باحال است.

و یک ساعت وجود دارد. گفتم چقدر جالب است که یک ساعت وجود دارد؟


اما «زمان بیداری» املاک و مستغلات روی صفحه را اشغال می‌کند، فضایی که من شدیداً به آن نیاز دارم، زیرا هنگام حضور در جلسات، انبوهی از پنجره‌های باز را نیز درگیر می‌کنم.

بعد از یک دقیقه یا بیشتر، الکسا به شما می گوید که به برنامه الکسا بروید. در آنجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا سیگنال Wi-Fi شما را پیدا کند، منطقه زمانی خود را انتخاب کرده و نامی برای آن انتخاب کنید.

من هیچ ساعتی در دفترم ندارم. از این گذشته، رایانه من یک ساعت در نوار منو دارد. چرا به یک ساعت نیاز دارم؟ برای جلسات

اما… هر سه مورد از باتری های ساعت کمی استفاده می کنند. این باتری ها اغلب تمام می شوند. در حالی که تغییر آنها کار سختی نیست، متوجه شدم که نمی‌توانم آنها را تغییر دهم، و بنابراین، علیرغم داشتن سه سنسور دما در دفترم، الکسا هنوز نمی‌توانست دمای طبقه بالا را به من بگوید.

لذت حسگر دمای الکسا همیشه وصل شده است

ایجاد روال با استفاده از داده های دما از سنسور امکان پذیر است. من هنوز این کار را انجام نداده ام، اما مطمئناً بعداً آن را آزمایش خواهم کرد. وقتی این کار را انجام دادم، می توانید مطمئن باشید که مقاله دیگری در اینجا در ZDNET در مورد نحوه عملکرد آن وجود خواهد داشت.

بعداً یکی از کوچولوهایم را بزرگ کردم ردیاب های SensorPush. هم دما و هم رطوبت را ردیابی می کند و یک نمودار کوچک زیبا در طول زمان تولید می کند. اما همچنین با الکسا صحبت نمی کند مگر اینکه شما یک مورد خاص اضافه کنید رابط دروازه 99 دلاری. من نمی‌خواستم دستگاه هاب دیگری بخرم و مدیریت کنم، بنابراین هرگز آن را دریافت نکردم.

حالا می‌توانم از هر جای خانه بپرسم: «الکسا، دمای طبقه بالا چقدر است». در حال حاضر، الکسا به من می گوید: “دمای طبقه بالا 67.8 درجه است.”

دانستن دمای بالا قبل از رفتن خوب است، بنابراین من در طول سال ها از تعدادی سنسور دما استفاده کرده ام. من با حسگر Nest، که به برنامه Nest من متصل می شود. اما با الکسا کار نمی کند، بنابراین نمی توانم از الکسا سوال کنم که دمای طبقه بالا چقدر است.

اگر هرگز الکسا راه اندازی نکرده اید، چیز زیادی برای آن وجود ندارد. شما دستگاه را وصل می کنید.

دفتر من طبقه بالاست. به عنوان یک قانون کلی، اغلب در طبقه بالا پنج تا ده درجه گرمتر از بقیه خانه است. من معمولاً درجه حرارت را در قسمت اصلی خانه تنظیم می کنم که دنج باشد، اما در ماه های گرم که برای کار در دفترم می روم آن را کاهش می دهم.