مدرک کاردانی در علوم کامپیوتر: هر آنچه که باید بدانید

مدرک کاردانی در علوم کامپیوتر دانش پایه ای را در مدیریت سیستم ها، مدیریت پایگاه داده و برنامه نویسی کامپیوتر ایجاد می کند. زبان آموزان مهارت های حل مسئله و تحلیل خود را از طریق پروژه های عملی تقویت می کنند. این مدرک همچنین تئوری علوم کامپیوتر را معرفی می کند تا فراگیران را برای مطالعه بیشتر در این زمینه آماده کند.

در سال 2019، مونالی میرل چوتیکو فارغ التحصیل لیسانس خود در رشته علوم کامپیوتر بود که به او این پایه را داد که در نقش‌هایی مانند مهندس داده، توسعه‌دهنده جلویی، طراح UX و مدرس علوم کامپیوتر به برتری برسد.

مونالی میرل چوتیکو عضو حقوق بگیر شبکه یکپارچگی آموزش Red Ventures است.


منبع: https://www.zdnet.com/education/computers-tech/computer-science-associate/#ftag=RSSbaffb68

رشته های علوم کامپیوتر بین حضوری ومدارک آنلاین علوم کامپیوتر هر دو گزینه به تعهد زمانی و تعداد اعتبارات مشابه نیاز دارند. برخی از کالج ها فرمت های آنلاین سریعی را برای دانشجویانی که در زمان کمتری به دنبال مدرک هستند ارائه می دهند.


راهنمای ما همه چیزهایی را که رشته‌های علوم کامپیوتر بالقوه باید قبل از شروع مدرک کاردانی بدانند، بررسی می‌کند.

مدرک کاردانی در رشته کامپیوتر چیست؟

زن جوان با موهای مجعد تیره و عینک در حال مطالعه جلوی کامپیوتر.

در طول دوره کاردانی، گرایش ها دوره های علوم کامپیوتر را می گذرانند که مفاهیم اصلی برنامه نویسی، سیستم های کامپیوتری و شبکه را معرفی می کند. بسیاری از برنامه ها شامل چندین زبان برنامه نویسی و دوره های حرفه ای مانند توسعه وب و تجزیه و تحلیل سیستم های کامپیوتری هستند.

این مدرک همچنین شامل دروس جبر، آمار و دوره های آموزش عمومی است. این کلاس ها بر تفکر انتقادی و مهارت های ارتباطی تأکید دارند.

رشته علوم کامپیوتر به مطالعه کامپیوترها، شبکه ها و سیستم های محاسباتی می پردازد. مدرک کاردانی در علوم کامپیوتر، زبان آموزان را با مفاهیم اساسی علوم کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی آشنا می کند. این مدرک فارغ التحصیلان را برای مشاغل علوم کامپیوتر یا تحصیلات بیشتر آماده می کند.

مونالی در حال حاضر یک مهندس داده در Mission Lane است. به عنوان یک کاپیتان تجزیه و تحلیل داده در یک غیرانتفاعی تماس گرفت مشاغل COOPمونالی به فارغ‌التحصیلان جدید و متخصصان جوان کمک می‌کند تا با آموزش ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها و راهنمایی آنها در سفر توسعه حرفه‌ای‌شان، بر کم کاری غلبه کنند.

کارفرمایان به دنبال کاندیداهای شغلی با مهارت های زیر هستند:

هزینه پایین مدرک در مقایسه با پتانسیل درآمد بالا در مشاغل کامپیوتر و فناوری، کاردانی در علوم کامپیوتر را به سرمایه گذاری خوبی تبدیل می کند.

چه کسی برای دوره کاردانی علوم کامپیوتر مناسب است؟

مونالی مشتاق اجرای راه حل های خلاقانه، ایجاد جامعه، حمایت از سلامت روان، توانمندسازی زنان و آموزش جوانان است. هدف مونالی کسب تجربه بیشتر در زمینه خود، گسترش مجموعه مهارت های خود و انجام کارهای معنادار است که تأثیر مثبتی بر جهان خواهد داشت.

بر اساس داده های 2019/2020 از دانشگاه، دریافت مدرک کاردانی به طور متوسط ​​6750 دلار برای دانشجویان داخلی در کالج های محلی هزینه دارد. مرکز ملی آمار آموزش و پرورش. علاوه بر شهریه و شهریه، دانش‌آموزان باید برای کتاب‌های درسی، هزینه‌های فناوری و هزینه‌های زندگی بودجه داشته باشند. برخی از مدارس یک کامپیوتر ارائه می دهندبرای زبان آموزان از راه دور

سطوح و مدارک تحصیلی مختلف می تواند شما را به سمت اهداف حرفه ای مختلف سوق دهد. به عنوان مثال، مدرک کاردانی علوم کامپیوتر برای کسی که مایل است به عنوان یک متخصص پشتیبانی کامپیوتر کار کند بهتر از یک بوت کمپ جاوا است.

مونالی میرل چوتیکو، زنی با موهای بلند و تیره، در یک عکس از سر لبخند می زند.

زبان آموزانی که به دنبال کار به عنوان توسعه دهندگان وب، متخصصان پشتیبانی کامپیوتر، یا متخصصان فناوری اطلاعات هستند که می توانند به یک برنامه دو تا سه ساله متعهد شوند که تئوری محاسباتی و معماری، مدیریت شبکه و زبان های برنامه نویسی را آموزش می دهد.

این مدرک شرایط لازم برای چندین حرفه فنی، از جمله به عنوان یک توسعه دهنده وب یا برنامه نویس کامپیوتر را برآورده می کند. پس از اتمام دوره کاردانی، فارغ التحصیلان برای کسب تجربه حرفه ای یا انتقال به دوره کارشناسی برای ادامه تحصیل وارد نیروی کار می شوند.

زبان آموزانی که به دنبال کار سطح پایه به عنوان متخصصان پشتیبانی کامپیوتر، متخصصان فناوری اطلاعات یا توسعه دهندگان وب هستند، پس از اتمام یک برنامه سه تا شش ماهه که اصول یک مسیر شغلی خاص، مانند مدیریت شبکه را آموزش می دهد.

در طول دوره دو ساله کاردانی علوم کامپیوتر، گرایش ها زبان های برنامه نویسی مورد تقاضا، مهارت های توسعه وب و تجزیه و تحلیل سیستم های کامپیوتری را مطالعه می کنند. این مدرک دانش و مهارت های اصلی مورد نیاز برای مشاغل فنی سطح ابتدایی را ایجاد می کند.

مهارت های مردم

  • تسلط به زبان برنامه نویسی
  • مدیریت پایگاه داده
  • تجزیه و تحلیل سیستم های کامپیوتری
  • توسعه وب
  • مدیریت شبکه
  • کار تیمی و مهارت های بین فردی
  • رویکردهای خلاقانه به مشکلات
  • پشتکار در حل چالش ها
  • توجه به جزئیات
  • مدیریت زمان

بوت کمپ کدنویسی

در طول دوره کاردانی، رشته های علوم کامپیوتر چندین زبان برنامه نویسی را یاد می گیرند، مهارت های تجزیه و تحلیل داده ها را ایجاد می کنند و نحوه برنامه نویسی وب سایت ها را می آموزند.

مهارت های سخت

لیسانس علوم کامپیوتر

گواهینامه در رشته کامپیوتر

اکثر برنامه های کاردانی برای دانشجویان تمام وقت دو سال طول می کشد. دانشجویان پاره وقت ممکن است سه سال طول بکشد تا حداقل 60 واحد مورد نیاز برای مدرک کاردانی را کسب کنند.

آموزش علوم کامپیوتر

مدرک کاردانی علوم کامپیوتر، فارغ التحصیلان را برای بسیاری از مشاغل علوم کامپیوتر آماده می کند. این مدرک الزامات شغلی به عنوان توسعه دهنده وب، برنامه نویس، تکنسین یا تحلیلگر را برآورده می کند.

  • توسعه دهنده وب فرانت اند
  • توسعه دهنده وب بک اند
  • توسعه دهنده وب تمام پشته
  • برنامه های کامپیوتری
  • کارشناس پشتیبانی کامپیوتر
  • تکنسین شبکه
  • طراح وب
  • تحلیلگر سیستم های کامپیوتری
  • تحلیلگر برنامه نویس
  • تحلیلگر تضمین کیفیت نرم افزار

این مقاله توسط Monali Mirel Chuatico بررسی شده است

یادگیرندگانی که به عنوان مهندسان نرم افزار یا متخصصان فناوری اطلاعات مشغول به کار هستند و می توانند به یک برنامه سه تا چهار ساله متعهد شوند که تئوری علوم کامپیوتر، معماری کامپیوتر و برنامه نویسی و ساختارهای داده را آموزش می دهد.

مناسب برای…

این مدرک همچنین مهارت های نرم را که به عنوان مهارت های مردمی نیز شناخته می شود، در اولویت قرار می دهد. رشته ها توانایی خود را در کار تیمی و توجه به جزئیات کلیدی تقویت می کنند.

مدرک کاردانی برای دانشجویان علاقه مند به مشاغل علوم کامپیوتر جذاب است. این مدرک دو ساله فراگیران را با مفاهیم اصلی در علوم کامپیوتر در زمان کمتری نسبت به مدرک کارشناسی آشنا می کند.

دانش آموزانی که امیدوارند پس از تکمیل یک برنامه سریع و سه تا شش ماهه که اصول برنامه نویسی و توسعه وب را آموزش می دهد، به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر یا توسعه دهنده وب، بلافاصله کار سطح مقدماتی پیدا کنند.

مهارت های تدریس شده در مقطع کاردانی علوم کامپیوتر

ببینید: مدرک تسریع شده علوم کامپیوتر چیست؟


هزینه این مدرک چقدر است؟

رشته های علوم کامپیوتر از یک رویکرد و ابتکار جزئیات گرا سود می برند. برنامه های آنلاین علوم کامپیوتر نیز به انگیزه قوی و مهارت های مدیریت زمان نیاز دارند.

دوره های آموزشی

با مدرک کاردانی کامپیوتر چه کاری می توانید انجام دهید؟

بهترین مدرک کاردانی در علوم کامپیوتر به دانشجویان برنامه نویسی کامپیوتر، تجزیه و تحلیل سیستم، توسعه وب و مدیریت شبکه آموزش می دهد. مدرک مقرون به صرفه، بازگشت سرمایه بالایی را برای متخصصان علاقه مند به مشاغل علوم کامپیوتر ارائه می دهد.

مدرک کاردانی رشته کامپیوتر

بسیاری از کالج ها برنامه های آنلاین علوم کامپیوتر را ارائه می دهند. قالب انعطاف‌پذیر کالج‌های آنلاین برای متخصصان شاغل و دانشجویان پرمشغله جذاب است. دانش‌آموزان با تجربه قبلی اغلب می‌توانند اعتبارات انتقالی را برای مدرک کاردانی خود اعمال کنند.

این مدرک چقدر طول می کشد؟