لوازم یدکی h30 cross لوازم یدکی اچ سی کراس لوازم یدکی خودرو چینی قطعات خودرو چینی

لوازم یدکی h30 cross لوازم یدکی اچ سی کراس لوازم یدکی خودرو چینی قطعات خودرو چینی(چین یدک)

چراغ محفظه موتور اچ سی کراس با طراحی منحصر به فرد تا یک محفظه موتور عریض را در بر می گیرد و با این همه کمتر فضای جعبه ابزار شما را اشغال منبع می کند. سیم‌های فولادی جمع شونده با قلاب ‌های انتهایی که تقریباً برای هر اندازه محفظه موتور مناسب هستند و این چراغ محفظه موتور اچ سی کراس با منبع تغذیه با باتری لیتیوم یا اتصال مستقیم از طریق کابل های زاویه باز بیش از ۵۰۰ لومن نور را ارائه می دهند. چراغ محفظه موتور اچ سی کراس با عملکرد بالا و راحت و سبک وزن با دستگیره ارگونومیک می باشد و بدنه نوار نور باریک و کم مشخصات برای دسترسی در مناطق محدود است. H30 کراس پارت به عنوان پخش کننده عمده میل سوپاپ اچ سی کراس H30 CROSS به صورت آنلاین فعالیت دارد . هر زمانی که شما بخواهید میل سوپاپ اچ سی کراس H30 CROSS درب منزل تقدیم شما خواهد شد برای سفارش و استعلام قیمت عمده میل سوپاپ اچ سی کراس H30 CROSS با فروشگاه H30 کراس پارت تماس بگیرید .

سگدست ،دیسک چرخ جلو ، میل موجگیر ، سیبک فرمان ، بلبرینگ چرخ جلو ، پلوس چپ و راست ، دیسک چرخ جلو ، رام تعلیق جلو ، قرقری فرمان و …. سهام این خودرو سازی بزرگ هم اکنون در بورس شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله میشود. اما با این حال بیش از ۷۰ درصد سهام این شرکت تحت مالکیت دولت چین قرار دارد. حتما قطعات متناسب با خودروتان را تهیه کرده و از نصب لوازم خودروهای دیگر خودداری نمایید. بازرگانی گلد یدک، فروش خود را با هر دو روش انجام می دهد و بسته به نوع مشتری و هدف خرید، منطقی ترین و با صرفه ترین روش را به او معرفی می کند.

صفحه نمایشگر مرکزی 6.5 اینچی کوچک که به گفته مشتریان مشکلات خاص خود را دارد. جعبه دنده قدیمی 4 سرعته ایسن ژاپن که با توجه به فاصله زیاد ضرایب نمی‌توان روند افزایش سرعت را هم خیلی منطقی فرض کرد.

شما مشتریان عزیز میتوانید برای استعلام موجودی ،خرید لوازم اچ سی کراس قیمت و خریدلوازم یدکی اچ سی کراسبا ما تماس بگیرید. آینه وسط دانگ فنگ اچ سی کراس H30 Cross قطعه ای است در بالای سر راننده ،که در مرکز شیشه جلو قرار دارد. یکی از ایرادارت و عیب های بزرگی که اکثر خودروهای دنده اتوماتیک دارند، گیربکس نه چندان خوب آن هاست. برخی از گیربکس ها نیز ممکن است در هنگام تعویض دنده تعلل کنند و خودرو در دور موتورهای بالا دنده را تعویض می کند. ایرادی که خودروسازی دانگ فنگ، آن را در خودرو اچ سی کراس، رفع کرده است. گیربکس خودرو اچ سی کراس بسیار نرم می باشد و همین امر سبب شده است تا تعویض دنده نرم و بدون تعلل و ضربه انجام گیرد و خودرو با هیچ مشکلی رو به رو نشود.

شرکت بازرگانی بردیا پارت (اردوخانی) بزرگ ترین ارائه کننده قطعات یدکی خودرو های چینی در کشور می باشد. برای خرید لوازم اچ سی کراس می توانید از طریق وبسایت ما ثبت سفارش کنید. امروزه با توجه به نیازهای مردم فروشگاه های اینترنتی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده اند که شما قادر خواهید بود لوازم یدکی خودرو خود را از طریق وبسایت ها خریداری نمایید.

به دلیل امکانات بالاتری که نسبت به محصولات شرکت ایران خودرو داشت با استقبال خوبی مواجه شد . برای تهیه تمامی لوازم یدکی اچ سی کراسبا کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. (در اینجا لوازم یدکی اچ سی کراس) انجام میدهند ، تهیه لوازم از خودرو هایی است که بلا استفاده بوده که بسیاری از قطعات آنها سالم و قابل استفاده بوده و میتوان از آنها تا چندین سال استفاده نمود. یکی از امکاناتی که در سایر رقبا کمتر شاهد آن هستیم، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می‌دهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند. برای تهیه تمامی لوازم یدکی اچ سی کراس با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید.

امروزه این شرکت ساخت انواع خودروهای سواری، مینی ون، شاسی بلند، خودروهای سنگین را برعهده دارد. خودروهای تولید شده با برند اچ سی کراس، از شرکت خودروسازی دانگ فنگ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت، از سری شرکت‌های جوان و یا به اصطلاح نو پا در بازار خودروسازی است.

  • هرکدام از دسته‌های بالا خود شامل چندین و چند قطعه متفاوت هستند که نام بردن همه آن‌ها در یک مقاله امکان‌پذیر نیست.
  • عواملی مانند قیمت لوازم جانبی اچ سی کراس و نیازهای مصرف‌کننده بر روی تنوع لوازم یدکی تأثیر می‌گذارد و همچنین پخش و فروش تخصصی قطعات یدکی اچ سی کراس به دو روش تکی و عمده قابل انجام می‌گیرد.
  • ارسال لوازم یدکی دانگ فنگ H30 کراس در یدک مارکت در سراسر تهران ظرف مدت 24 ساعت و ارسال به شهرستان‌ها 48 الی 72 ساعت به طول می‌انجامد.
  • فضای داخل صندوق این خودرو 417 لیتر است که این گنجایش در ردیف خودروهای خانوادگی محسوب می شود و از طرفی موتور پژو در این خودرو گرفتاری قطعات یدکی موتوری این خودرو را نسبت به دیگر رقبای چینی خود برطرف کرده است .

عکس این خودرو که بیشتر شبیه یک شاسی بلند بود، در سال 1394 با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 با شرایط متنوع ایران خودرو تحویل مشتریان شد. البته هیچ شباهتی به یک شاسی بلند نداشت شاید این اشتباه به خاطر تبلیغات جذاب ایران خودرو بود. در نهایت در سال ۱۳۹۵ قراردادی میان ایران خودرو و شرکت دانگ فنگ ایجاد شد و در دو مدل ، خودرو هاچبک دانگ فنگH30وS30وارد بازار ایران شد . خودروی اچ سی کراس با همکاری کمپانی پژو فرانسه توسعه یافته و در آن از پلتفرم پژو ۳۰۸ استفاده شده است.

دانگ فنگ جزو چهار شرکت خودروسازی بزرگ چین است که موفق شده با تولید خودروهای باکیفیت به بازارهای اروپا وارد شود. پس از تحریم شدن کشور ما و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی، شرکت دانگ فنگ به عنوان شریک تجاری خودروسازان ایران وارد بازار شد. برای سرویس و یا تعویض لوازم یدکی اچ سی کراس حتما به سراغ افراد متخصص و یا نمایندگی‌های معتبر بروید. سایت نیل یدک بستری است که فرآیند خرید لوازم یدکی خودرو را برای شما عزیزان تسهیل می کند. این سایت شما را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار بزرگ لوازم یدکی خودرو وصل می‌کند و به شما کمک می کند قطعه مورد نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در بازار پیدا کنید.