قیمت گوشی ردمی K50 گیمینگ شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming زومیت

دوربین سلفی نیز با کیفیت 20 مگاپیکسل و پشتیبانی از قابلیت HDR توانایی ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی مطلوب را خواهد بود. گوشی ردمی K50 اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژر ۱۲۰ وات با USB Type-C شارژ می‌شود و جک ۳٫۵ میلی‌متری و گواهی IP53 دارد. برای قیمت گوشی Redmi K50 Ultra احتمال می‌رود برای حافظه ۱۲۸ با رم ۸ حدود ۴۵۰ دلار، برای حافظه ۲۵۶ با رم ۸ گیگابایت ۴۹۰ دلار، برای حافظه ۲۵۶ با رم ۱۲ گیگابایت ۵۳۵ دلار و برای حافظه ۵۱۲ با رم ۱۲ گیگابایت ۵۹۵ دلار قیمت‌گذاری شود. همان‌طور که می‌دانید، این محدوده قیمت برای گوشی هوشمندی که از اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ پشتیبانی می‌کند بسیار کم است. طراحی گوشی k50 گیمینگ که از طراحی خودروهای فرمول 1 الهام گرفته شده است دارای خطوط و انحناهایی است که زیبایی چشم نوازی را به گوشی redmi k50 بخشیده است.

عرضه مایکروسافت سرفیس پرو ۹ + توقف تولید سرفیس پرو ایکس

همچنین در زمان‌هایی که گوشی شما پس از ساعت‌ها بازی کردن بیش از حد گرم شود، هشدار‌هایی را دریافت خواهید کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. تنظیمات تریگر‌های گیمینگ فیزیکی گوشی نیز در دسترس است تا کاربران بتوانند شخصی سازی‌های خود جهت داشتن بهترین عملکرد را بر روی گوشی اعمال کنند. نکته آخر اینکه این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 120 واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G، وای‌فای 6، GNSS دو بانده، NFC، گواهی IP53، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، موتور لرزش خطی محور x و حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر اشاره کرد. مدل K50 اولترا همان‌طور که قبل‌تر گفته‌ایم در رنگ‌های مشکی، آبی روشن ونقره‌ای-خاکستری عرضه می‌شود؛ همچنین یک نسخه ویژه AMG با رنگ خاکستری تیره با رگه‌های سبز دارد.

یکی از بهترین مدل‌های جدید شیائومی ردمی k50 است که تقریباً در همه زمینه‌ها عالی عمل کرده و توانسته انتظارات را برآورده سازد. نظر شما درمورد گوشی شیائومی k50 چیست؟ آیا شما هم از طرفداران سری ردمی هستید یا تجربه استفاده از آن را دارید؟ احتمالاً با توجه به تبلیغاتی که در مورد این مدل گوشی شده، حسابی کنجکاو هستید تا زودتر با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

وزن 201 گرمی و همینطور قطر 8.5 میلی‌متری از این گوشی، یک مدل نسبتاً خوش k50 gaming دست ساخته است. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

PD2.0 / PD3.0 پشتیبانی می‌کنند.

در داخل این تراشه یک پردازنده مرکزی قدرتمندی به کار رفته است که از هشت هسته به وجود آمده است، که به خوبی برنامه های پرحجم را پردازش میکند. جدیدترین گوشی هوشمند پریمیوم شیائومی به بازار عرضه شد؛ گوشی ردمی K50 اولترا به عنوان ارزان‌ترین گوشی نسل اول اسنپدراگون ۸+ با قیمت ۴۵۰ دلار آمریکا معرفی شده است. علاوه بر دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم برای این گوشی تعبیه شده‌ است.

شیائومی ردمی K50 Ultra رسما معرفی شد: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ 120 واتی

مهم‌ترین ویژگی این نمایشگر، 12 بیتی بودن پنل آن است، یعنی این پنل می‌تواند 68.7 میلیارد رنگ را نمایش بدهد. برای مقایسه، گوشی K50 Gaming یک پنل 10 بیتی 1080×2400 و گوشی K50 Pro یک پنل 8 بیتی 3220×1440 دارد. نمایشگر استفاده شده در این گوشی به بهترین نحو کالیبره شده (دلتا E آن 0.38 است) و این دقت رنگی بالا، به لطف سنسور دمای رنگی نور محیط است. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست.

گوشی شیائومی ردمی کا 50 پرو | Xiaomi Redmi K50 Pro

قیمت گوشی ردمی K50 گیمینگ شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming زومیت با قابلیت Corning Gorilla Glass Victus به خوبی در برابر خراش و افتادن مقاوم است. دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه 210 گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند.

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌گیرد. ردمی K50 اولترا یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲ بیتی آن هم از نوع OLED دارد. این صفحه نمایش توسط Tianma و TCL CSOT چین طراحی و عرضه شده و یکی از بهترین صفحه نمایشگرهای موجود در بازار است.

برای هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. با توجه به سرعت شارژ سریع و باتری‌های قدرتمندی که استفاده شده است، دیگر نگران عمر باتری نباشید. همچنین هر دو مدل از پروتکل‌های شارژ سریع QC3+ / PD2.0 / PD3.0 پشتیبانی می‌کنند. متاسفانه به دلیل تقریبا میان‌رده بودن هر دو مدل، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند. هرچند گوشی ردمی K50 اولترا چند ماه پس از Redmi K50 پرو معرفی شده است اما، شکل اصلی هر دو دستگاه تقریبا یکسان است.

  • گوشی ردمی K50 اولترا، سریع‌ترین پردازنده پایدار کوالکام در سال ۲۰۲۲ یعنی اسنپدراگون ۸+ نسل اول را دارد.
  • برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، شاهد نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز هستیم.
  • در واقع این مدل یک پکیج عالی برای گیمرهاست و در همه زمینه‌ها عالی عمل کرده است و با توجه به قیمت گوشی k50 شیائومی بعیدست در گزینه‌های خرید شما جا نداشته باشد.
  • در سوی دیگر این گوشی نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با سنسور IMX596 قرار دارد.