قرارداد فلش: 100 دلار در Fitbit Sense 2 صرفه جویی کنید

اگر به دنبال گزینه دیگری هستید، می‌توانید بهترین انتخاب‌های ساعت‌های هوشمند ما را نیز بررسی کنید. و اگر کاربر اندروید هستید، به لیست اختصاصی ساعت‌های هوشمند اندرویدی ما سر بزنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/fitbit-sense-2-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

Sense 2 همچنین معیارهایی مانند تغییرات ضربان قلب، تغییرات دمای پوست، SpO2 و موارد دیگر را ردیابی می کند. این بینشی در مورد سلامت شما ارائه می دهد، از جمله یک مانیتور ECG برای نظارت بر مسائل مربوط به قلب مانند فیبریلاسیون دهلیزی یا سوفل قلبی.

به آمازون بروید تا این معامله شگفت انگیز را برای 200 دلار به دست آورید. از آنجا که این یک معامله بسیار عالی است، ما انتظار نداریم که آن را طولانی مدت. امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید صرفه جویی 33%.

بررسی را بخوانید: بررسی Fitbit Sense 2

هنگامی که در حال تمرین هستید، ساعت می تواند بیش از 40 حالت مختلف ورزشی را ردیابی کند و می توانید یک امتیاز آمادگی روزانه دریافت کنید تا به شما کمک کند سفر تناسب اندام خود را پیگیری و درک کنید. این ساعت همچنین آمازون الکسای داخلی را ارائه می‌کند و اعلان‌های تماس، متن و برنامه را دقیقاً روی مچ دست شما نمایش می‌دهد.

این ساعت می‌تواند مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلامتی را برای به حداکثر رساندن روال روزانه شما پیگیری کند. این یک نمایه خواب ارائه می دهد تا بتوانید هر ماه از داده های خواب خود استفاده کنید، و شامل نمره خواب شبانه می شود تا بتوانید ببینید چه مدت می خوابید یا حتی چه مدت آن چرخه REM مورد نیاز را دریافت می کنید.

ما عاشق وقتی هستیم که معاملات عالی را در مورد تجهیزات تناسب اندام پوشیدنی پیدا می کنیم، و به همین ترتیب زمانی که به طور تصادفی به آن برخورد می کنیم Fitbit Sense 2 با 33 درصد تخفیف، می دانستیم که باید این خبر را منتشر کنیم. در اصل 299 دلار است که می توانید به این ساعت تناسب اندام امتیاز دهید فقط 200 دلار — صرفه جویی 100 دلاری.

ساعت هوشمند Fitbit Sense 2

متیو میلر/ZDNET