قرارداد سایبر دوشنبه اپل 2022: 40 دلار در Apple Pencil (نسل دوم) صرفه جویی کنید

همچنین: وبلاگ زنده: بهترین معاملات دوشنبه سایبری 2022 در زمان واقعی

این مداد اپل بر روی مدل نسل اول با یک عملکرد دو ضربه سریع ساخته شده است که می توانید آن را برای جابجایی بین مداد و پاک کن، نشان دادن پالت های رنگی و موارد دیگر، و همچنین وصل کردن به کناره آن تنظیم کنید. آیپد پرو و شارژ بی سیم

بزرگترین روز خرید آنلاین سال بالاخره فرا رسید: دوشنبه سایبری. امروز می‌توانید تخفیف‌های آنلاین و مزایای ارسال رایگان را در میان خرده‌فروشان مختلف در بزرگترین محصولات فناوری پیدا کنید. اگر به دنبال صرفه جویی در دستگاه هایی مانند تلفن، رایانه و تبلت هستید، اکنون زمان خرید است.

با استفاده از Apple Pencil با iPad خود (به طور خاص، آیپد پرو 2022 مدل)، ویژگی‌های انحصاری مانند ویژگی جدید شناور را دریافت خواهید کرد که باعث می‌شود بخشی از رابط آی‌پد با نوک مداد سیب در فاصله 12 میلی متری صفحه نمایش iPad قرار می گیرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/cyber-monday-apple-deal-2022-apple-pencil-sale/#ftag=RSSbaffb68اکنون نیز یکی از تنها زمان‌های سال است که برندهای معروفی مانند اپل بر روی محصولات خود تخفیف دارند. اگر می‌خواهید بهترین قلم برای iPad را داشته باشید، مداد سیب (نسل دوم) در حال حاضر 40 دلار تخفیف دارد.

همچنین: بهترین معاملات Cyber ​​Monday iPad

Apple Pencil فوق العاده پاسخگو است و دارای دقت پیکسلی عالی با تأخیر کم پیشرو در صنعت برای نوشتن، نشانه گذاری یا ترسیم است. همچنین دارای حساسیت به شیب و فناوری رد کف دست است، بنابراین صفحه نمایش تنها Apple Pencil را تشخیص می دهد، نه دست یا انگشت شما را.

مداد سیب (نسل دوم)